`

یه پیشنهاد باحال


یه بازی مهیج، نشاط آور، جوان پسند، دورهمی پسند و حتی کودک پسند!

پیشنهاد اینبار محبوبه شب  برای سرگرم شدن و سرگرم کردن اطرافیان تو دورهمی های خانوادگی تون( و یا حتی دوستانه) بازی جومانجی یا برج هیجان جومانجی هستش. بازی ای که از مکعب مستطیل های چوبی ساخته شده و همه می تونن ازش لذت ببرن و بازی کنن. اطلاعات دقیقشو و همینطور نحوه ی بازی رو میتونید اینجا بخونید.



+یسنا مهارت خاصی تو این بازی داره. مخصوصا اون مکعب های وسطی رو جوری با انگشت سبابه ش به بیرون هدایت می کنه که هر کی ببینه فک میکنه می خواد هسته ی اتم بشکافه.

+بازیِ خوبیه، اگر امتحانش نکردین توصیه می کنم تهیه کنید و لذتشو ببرین.


۵ نظر
🍁 غزاله زند
۲۴ فروردين ۲۲:۰۵
من هر دفعه به شدت میخوام برم جومانجی بگیرم و بازی کنم ولی وقت نمیشه :| 
اصلا از خونه بیرون نمیام انقدر که درس هست چه برسه به بازی :/ 
ولی حتما در آینده اینکارو میکنم :) 

پاسخ :

ان شاءالله : )

+بابا یکم زنگ تفریحم واسه خودت قرار بده!
خانومِ حدیث :)
۲۴ فروردين ۲۲:۳۶
چه پیشنهاد خوبی  :)) تچکرات ^__^

پاسخ :

جدی؟ خیلی خوشحال شدم : ))  فدات : *
ایمان
۲۵ فروردين ۲۱:۲۸
|ول نداریم همچین چیزایی بخریم!

پاسخ :

مهم نفس عمله که می خوام شمارو با انواع بازی آشنا کنم :دی
ما هم نداریم، این واسه خواهرزاده م بوده!
صدیقه
۲۷ فروردين ۱۵:۴۱
چی باحال:) 
البته ما چون جمعیت دور و وریامون کمه مجبوریم به بازیای یکنفره یا مجازی اکتفا کنیم:/

پاسخ :

هوم خیلی ^_^
:/ عنا، به این میگن بهانه تراشی بالام جان!
آقاگل ‌‌
۲۸ فروردين ۰۱:۳۱
این بازی من رو یاد فیلم رکود بزرگ میندازه. در مورد فروپاشی نظام اقتصادی امریکاست. یک زمانی فکر میکردم اگر دنیا قرار باشه که نابود بشه همین شکلی خواهد بود.
پوستر فیلم با استفاده از همین بازی طراحی شده بود.

پاسخ :

این فیلمی که می فرمایید رو ندیدم ولی ریزشش شبیه بمباران هیروشیما نیست؟! :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان