`

سوپرایز طور


تا حالا دیده بودین کسی کادوی تولدشو خودش انتخاب کنه؟ ^_^

جمعه یه روز پر انرڗی بود برام با اینکه تا دم دمای صبح بیدار بودم و خوابم نمی برد ولی همون سه چهار ساعتی که خوابیدم خواب بدنم تکمیل شده بود.
صبح با بوی نیمرو از خواب بیدار شدم ولی میلی به بلند شدن و دل کندن از رخت خواب نداشتم. تا اینکه با صدای بابایی که بلند می گفتن «پاشین با هم صبحونه بخوریم... تا سه میشمورم هر کی بلند نشه با لیوان آب بیدارش میکنما؛ از من گفتن بود»، مجبور شدم برای جلوگیری از خیس شدنم بیخیال جای گرم و نرمم بشم و «یا علی...» گویان و بعد از یک کش و قوس اساسی بلند بشم.
شبِ قبل به پیشنهاد خواهر خانمی قرار شد بریم بازار گردی. 
+از من به شما نصیحت، هیچ وقت با یه فسقلِ بازیگوش بازار گردی نرین. مخصوصا پاساژایی که پله برقی داره -_-  حالا مگه دستشو میداد که نیفته! هی میگفت:«خودم... خودم...»
قرار بود یه پاساژگردی خواهرانه باشه ولی یه سوپرایز بود و بهم گفت میتونم واسه تولدم یه چیزی انتخاب کنم. کمی تعارف کردم که چیزی نمی خوام و فلان ولی خدا میدونه چقدر ذوق کردم *_*  
کلِ پاساژ بوق رو متر کردیم تا یه چیزی رو پسند کنم. وقتی دیدیم بی فایده ست یه سر به پاساژ بوق دیگه ای زدیم. نتیجه ی این پاساژگردی مونم یه سارافون خردلیه که با یه زیر سارافونی مشکی تکمیل میشه. 
تو راه خونه بودیم که خواهر خانمی فرمودن یه کادوی ویڗه م برات گرفتم الان بدم یا بعدا؟ از اونجایی که یهویی سوپرایز میکنن گفتم الان بده. مشخصه خیلی هول بودم؟ :دی 


شبش خونه مامان بزرگم دعوت بودیم. هر ساله بعد از ولادت خانم فاطمه زهرا (س) و ولادت حضرت علی (ع) یه مهمونی میگیرن و دختر پسراشونو دعوت می کنن. مهمونی داشت خوب پیش میرفت ولی یه ساعت قبل برگشتنمون یه اتفاقی افتاد که خوشی روزِ جمعمونو از دماغمون درآورد. 
نگران نشین! قضیه مربوط میشه به این پست.
یادتونه گفتم «اگه یه نفر ازم بپرسه از سال گذشته چه روزی یا چه ماهیشو فاکتور میگیری؟» چی گفتم؟

یاد رخسار تو را در دل، نهان داریم ما
در دل دوزخ، بهشت جاودان داریم ما
صائب

۱۱ نظر
آرزو ﴿ッ﴾
۲۶ فروردين ۰۱:۳۸
آره! منم خودم کادومو از قبل سفارش میدم به عبارتی:دی
فکر کنم اینم گفته بودی که سارافون رو بیشتر از مانتو دوست داری :)
مبارک باشه جفتشون :))

شعر هم عالی :)

پاسخ :

چه جاللب...
عه یادته؟ ^_^ اوهوم گفته بودم
ممنونم بالام جان 😘

عالی خوندی : )
حوا ...
۲۶ فروردين ۰۷:۵۱
به به خیلیم عالی :)
من از این لیوان ها دوست دارم *_*

شعر را هم پسندیدیم :)

پاسخ :

: )
بیا مشهد خودم یه خوشکلشو واست میخرم : ))

خب خداروشکر : )
ایمان
۲۶ فروردين ۱۱:۳۳
تولدتان بوده؟؟تولدتان مبارک!!بی جنبه نباشیم:))

پاسخ :

خخخ نِ! سه شنبه ست.
ممنونم مستر نجم : )  خـــــــــا :/
🍁 غزاله زند
۲۶ فروردين ۱۱:۴۶
وای چه ماگِ قشنگی (。♥‿♥。) با دله خوش ازش استفاده کنی مهربون ;) 

پاسخ :

میسی ممنون غزالم 😘
گیره 📎📎
۲۶ فروردين ۱۸:۳۷
خیلی مشخصه:دی
تولدتون مبارک:)
حال مادرتون هم بهتر بشه ان شالله.

پاسخ :

^_-
مچکرم
ممنونم از مهربونیتون... ان شاءالله خداوند خوانواده ی محترمتو زیر سایه امنش حفظ کنه : )
خانومِ حدیث :)
۲۶ فروردين ۲۰:۲۲
تولدت پیشاپیش مبارک عزیزدلم  :))
منم معمولا خودم میگم چی بخرن  :دی
اخی من الان اون پستتو دیدم  :((  ان شاء الله همیشه سالم باشن پدر و مادرتون و سایشون بالای سرتون باشه  ^____^
به به ماگ  :))  به به شعر  :)) به به سارافون خردلیی  :)) کلا به به  :دی

پاسخ :

ممنونم حدیثِ مهربون :*
چه جالب! ولی من غافلگیری رو بیشتر دوست دارم : )
سپاس عزیز دلم.. ان شاءالله عزیزان تو هم شاد و سلامت باشن و سایشون سالهای سال بالا سرت باشه.
بح بح به خودت عزیزم 😘 
دختریم ...
۲۷ فروردين ۱۴:۳۸
عههه تولدت مبارک :)

حالت چطوره رفیق؟!
من عیدی امسال رو خومدم انخاب کردم :))
مبارکت باشه :)

پاسخ :

خخخخ ممنونم بالام جان

:| به جان خودم خوبم خخخخ 
مبارکت باشه چی بوده حالا؟ 
😘
صدیقه
۲۷ فروردين ۱۵:۳۹
اگه اشتباه نکنم بیس و نهمه تولدت دیگه؟؟:)
پیش پیش تولدت مبارک باشه خانومی:))
خخخ منم قبل تولدم میگن چی بخریم منم لیست میدم بهشون از آخر یه چیزای دیگه میخرن!!:/
خخخ تو هم مثه من پاساژو بازارارو زیر و رو میکنی تا یچیزی بخریا...:دی
چه ماگ خوشگلی^_^ 

پاسخ :

اوهوم تو پروفایل جیمیم هست دیگه :دی
میسی ممنون 😘
ترش نکنی یه وخ:/ لیست میدی؟ بابا دم خانوادت گرم ولی سوپرایز طور خیلی بهترهااا...... خخخخ خب لابد یه چیزِ گرون یا نا متعارف میخوای دیگه :دییییییی
خخخ خب این دفعه اینجوری شد ولی در کل سخت پسند نیستم ::دی
چشات خوشکل میبینه ^_^
دختریم ...
۲۷ فروردين ۱۷:۵۳
ای بابا من سه بار احوال پرسی کردم :|
همینه که هست دیییی:
اما تو بهم عیدی ندادی :|
لازمه بگم الان شما یا شماره کارت بدم ؟!
[آیکون تفکر و نگاه بدجنس طورانه]

+ بابت کامنت خصوصی که فرستادم همش پشیمونم اما دلم میخواد باهات یه بحثی اینطورانه ای  داشته باشم :)

پاسخ :

خخخ تو همه کامنتات یه احوال پرسی کرده بودی!
😕
هوم؟ عید تموم شده ها! 😐
بده کیه که زیر بار بره 😏😎

+اول باید بگم که خیلی بدی :دی همه حرفتو زدی ولی هیچ راهی واسه یه بحث برام نذاشتی 😠 خب وبتو باز کن یه بحثی داشته باشیم  😆😆 
ولی ممنونم بابت کامنتت و اینکه الان در حد انفجارم :/
دختریم ...
۲۷ فروردين ۲۰:۳۲
هر روز عیده ها دیی:
شما خوب هستین ؟
منم خوبم شما هم سلام برسونین :)
شما و شما وبازممممم شما دییی:
والا !
حالا نیتروگیلیسرین نشو دیییی: 
اما یادم نگه میدارم و میام باهات میحرفم اما الان نه :|
اما باهات میبحثم :))
اصن میام خونتون کلا با خانواده می بحثم عیدی هم میگیرم :)

پاسخ :

خا :/ : ))
:| 
|:
:| :| :| خایل خب 😠 منتظر بازگشتت میمونم اونوقت من میدونم و تو 😜
O_O
راستی فراموش کردم که بگم من هیچ وقت کسی رو از رو نوشته ها  یا کامنت هاش قضاوت نکردم و نمی کنم...
خونه نیستیم 😛 هیچ وقت (دوباره همون) لابد کیکم می خوای برات بپخم؟ :/  : )))
دختریم ...
۲۷ فروردين ۲۱:۰۸
حالا شماره کارت بدم خدمتتون دییی:
در خونتون همیشه به روی من بازه دیییی:
آش مسلمون فقط آش زبرا هم باشه فقط دلم میخواد قیافش خوب نباشه یوهاهاها |: |:

پاسخ :

نح : ))
در مهمان نوازی مشهدیا که شکی نیست و ایضا نباید باشه (بعلــه) ولی حالا بیا شاااااید(شایدا) خونه باشیم :دی
آهان الان یادم اومد خخخخ باوشه تو فقط بیا.. یه سفره برات پهن کنیم از این سر تاااااااا اون سر :دی
#بد جنس_نباشیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان