`

برشی از کتاب «ابو وصال»


ارثیه دختر پیامبر

به چادر و حجاب خیلی حساس بود. تاکید داشت که ایراد چادر مگر چیست که این زن ها سرشان نمی کنند. تکیه کلامی داشت که می گفت یک چادر از حضرت زهرا (س) به خانم ها ارث رسیده است. بعضی زن ها لیاقت داشتن این تنها ارثیه از دختر پیامبر (ص) را هم ندارند تا آن را حفظ کنند.

+به روایت مادر شهید


کنترل نگاه

هیچ گاه مستقیم به نامحرم نگاه نمی کرد و به شدت مقیّد و چشم پاک بود. اوقاتی که در مهمانی های خانوادگی بود، اگر بانوان حضور داشتند حریم شرعی را رعایت می کرد. اگر جمع بابت موضوعی می خندیدند، سرش را پایین می انداخت و می خندید. 

+به روایت مادر شهید



معرفی مختصر شهید مدافع حرم «محمدرضا دهقان امیری»

تاریخ تولد: ۱۳۷۴/۱/۲۶

محل تولد: تهران

وضعیت تاهل: مجرد

دانش آموخته ی دبیرستان علوم و معارف اسلامی امام صادق علیه السلام

دانشجوی سال سوم فقه و حقوق اسلامی در مدرسه عالی شهید مطهری

اعزام به سوریه در تاریخ: ۱۵ مهر ماه سال ۱۳۹۴ با عنوان بسیجی تکاور


شهادت: ۲۱ آبان ماه سال ۱۳۹۴

محل شهادت: سوریه، حلب

محل دفن: امام زاده علی اکبر، چیذر


بال هایم هوس با تو پریدن دارد

بوسه بر خاک قدم های تو چیدن دارد

من شنیدم سر عشاق به زانوی شماست

و از آن روز سرم میل بریدن دارد


+ابو وصال/ روایت زندگی طلبه دانشجو شهید مدافع حرم «محمدرضا دهقان امیری»

+ با اینکه از روز تولدشون گذشت ولی...حیف شد... حیف.

+باز هم ایران عزادار شد. عزادار خواهران و برادران آذری مون. تسلیت میگم.


درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان