`

تبلدم مبارک ^_^


الان باید چی بگم؟

چی بنویسم؟

عکس اول که گویای همه چی هست. اینکه عاشق رهبرم هستم و تا پارسال فکر میکردم تیر ماهی هستن ولی ایشونم امروز تولدشونه یعنی ۲۹ ام متولد شدن. گویا شناسنامشونو تیر ماه گرفتن و اون تاریخ براشون ثبت شده!

تولدشون مبارک و ان شاءالله سال های سال از وجود مبارکشون بهره ببریم.

اینم 👇 که مشخصه دیگه ^_^ 

#خودشیفته_نباشیم.

+اون نوزده گوشه تصویر چی میگه؟ حتی اگه اون سن دیگمو حساب کنم میشم هجده ساله نه نوزده ساله! :/

++جهت شفاف سازی اون دسته از دوستانی که از ماجرا خبر ندارن! 

یه مطلب روانشناسی (قدیما :دی) خوندم که میگفت هر کی از هر سنی خوشش بیاد و فکر کنه همون سِنّه، خصوصیات و اخلاقیاتش به اون سن نزدیک میشه(یه همچین چیزی بود) منم از عدد هجده خوشم میاد و اون سنمو خیلی دوست داشتم واسه همین اگه کسی ازم بپرسه که چند سالمه میگم متولد فلان سالم ولی هجده سالمه ^_^ 

 و اونو با ذهن آشفتش تنها میذارم :دی تا بیاد متوجه بشه منظورم چی بوده و چی گفتم، خیلی نامحسوس صحنه رو ترک می کنم و متواری میشم : )))) 

اینم کیک تولدم که سس روش زیاد خوب نشد ولی ببینید و راضی باشید ^_^


امشب یکی از بهترین شبای عمرم بود. خداروشکر که وقتی داشتم شمع کیک تولدمو فوت می کردم خانوادم کنارم بود و این یعنی خود خوشبختی. راستی همه ی شما بزرگوارانو یاد کردم و براتون بهترینا رو از خدای خوبم خواستم.

همیشه من برای بقیه تولد میگیرم ولی امسال دوست داشتم یه نفر دیگه برام جشن می گرفت که... میسر نشد :/ 

+خیلی جالب بود، وقتی کیکمو می آوردم همزمان خودم شروع کردم به خوندن شعر تولد(تولد تولد تولدت مبارک ..) و بقیه هم همراهی کردن  #خونوک_نباشیم.

 یکی از فانتزیام تو روز تولدم نشستن پای تلویزیون و دیدن رژه ی نیروهای مسلح ارتشه ^_^ یعنی انقدری که من ذوق دارم، اونا واسه رژه رفتنشون ذوق ندارن :دی

اووممممم دیگه چی....

دیگه اینکه.....

.

.

.

هیچی دیگه همه رو گفتم.

آهان کادو :/

همه گفتن که دیگه خجالت بکشم و منتظر کادو نباشم و واسه خودم .... گنده ای شدم.

+میدونم که میدونید اون جای جالی با چه کلمه ای پر میشه، اگرم نمیدونید از بغل دستیتون کمک بگیرید ولی تقلب نکنید : ))) آباریکلا  : )

من کادوهای نازنینمو می خوام(آیکون دختری که پاشو به زمین می کوبه) 😭



بعدا نوشت

خب...

تندیس شاخ ترین سوتی یه ماه اول سال تعلق میگیره به بنده... بله بله درست متوجه شدین : /

قضیه از این قراره که من به جای اینکه شمع بیست و چهار سالگیمو فوت کنم شمع بیست و پنج سالگی رو فوت کردم ://

و باز هم قضیه از این قراره که تا الان فکر میکردم باید شمع سال بعد رو فوت کنم ولی شواهد حاکی از آن است که باید شمع سالی که گذروندی رو فوت کنی که بسپاری به دست گذشته که گذشته -_- 

(متوجه شدین؟!)

حالا این همه دعا کردم اینا چی میشن؟ 😂


۱۲ نظر
حوا ...
۲۹ فروردين ۰۹:۲۲
تولدت مبارک محبوبه ی خودم 🎉🎊🎂🍰
بیا این شمع رو فوت کن 🕯
اینم کادوی من برای تو 🎁
بازش کن ببین توش اینه 💍
من عاشقِ لحنِ پست های شیرینتم 😍😍😍
ان شاءالله ۱۲۵ ساله بشی 😊😘

پاسخ :

😍😍😍😍😍میسی ممنون دوست جونی😘
:دی پوووووف یا فووووووف خخخ
وای بذار باز کنم ببینم خواهریم چی آورده :دی 
وووویییی چی نازه خخخ ممنونم ببین بهم میاد؟ :دی
خخخخ لحنِ پست های منم عاشق حوا بانوی بیانن ^_^
بازم ممنون خیلی لطف داری بالام جان 😘😘😘
منتـــظر المـهـدی۳۱۳
۲۹ فروردين ۱۱:۰۵
سلام عزیزم حالت چطوره ؟؟

تبریک عرض میکنم گلم ان شاءالله سلامت و زنده باشی 

اینم از کادوی من

بووووووووووووووووووس :-D

پاسخ :

سلام بانو ^_^ کم پیدا! 

میسی ممنون خیلی لطف کردی^_^

😍😍😍😍😍😍 بهترین بود عزیزم  😘
دچــ ــــار
۲۹ فروردين ۱۱:۱۸
تولدت مبارک خودم !! :))

پاسخ :

: )
ممنونم جناب...
ساده :)
۲۹ فروردين ۱۲:۴۱
چه شانشی که تولدتون با تولد رهبر یکی شده، مبارک باشه،

پاسخ :

اوهوم خیلی خوش شانسم ^_^
ممنون لطف دارین.
آرزو ﴿ッ﴾
۲۹ فروردين ۱۵:۵۷
🎀 مجددا تولدت مبارڪــــ 🎀

پاسخ :

وای بازم خجالت زدمون کردی ^_^ 
مجددا مچکرم 😘 لطف کردی
یک دختر شیعه
۲۹ فروردين ۱۹:۴۰
مبارکمون باشی محبوبه جونم تولدت😘😍

پاسخ :

اوهوم یهو بهتون افتخار دادم متولد شدم خخخخ فدااات خواهری 😘 
گیره 📎📎
۳۰ فروردين ۰۵:۲۰
تولد رهبرم بوده❤
محبوبهههههههه کاااااادووووووو😢😢 کادو ندادن://////// ناجور درکت میکنم بیا بغلم گریه کنیم😭😭😭😭😭😭 اصن بی کادو اون تولد،تولد نیس دیگه.(اینقد من حساسما خخ)
عب نداره شما هر سال شمع 18 بگیر فوت کن خخخخ

پاسخ :

اوهوم....اوهوم *_*
نه دیگه زندگی خرج داره 😢 اوخ خو چرا جا خالی میدی رفتم تو دیفال 😠😒  
ولی دیروز خاله هام جبران کردن 😅😅
باوشه ولی عجب سوتی ای دادمااااااا (خدا به خیر بگذرونه خخخ)
گیره 📎📎
۳۰ فروردين ۰۶:۰۶
جاخال ندادم حرف در میاری برام😒😒
دست خاله ها درد نکنه.ی 7 روز دیگه بیا تولدمو تبریک بگو بااااااا خاله هات😂

پاسخ :

جدی؟ خخخ چشوم 
پیش پیش مبارک : ))
منتـــظر المـهـدی۳۱۳
۳۰ فروردين ۱۲:۰۲
قربان محبوبه جانم ...

پاسخ :

زنده باشی جانِ دلم : )
🍁 غزاله زند
۳۰ فروردين ۱۲:۳۱
واااااای وااااای مهربون تولدت مبارک،ایشالله بهترین‌ها برات رقم بخوره توی همین اوایل سنِ جدید :)  شاد باشی همیشه محبوبه‌ی جان ( ˘ ³˘)♥

پاسخ :

وااااااای واااااااای غزالم ممنونم 😘 ان شاءالله.. ممنونم.... زنده باشی : ) بازم ممنونم 😘

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
+امروز جام قهرمانی, به پرسپولیس همیشه قهرمان داده میشه ^_^
بانوی دی ماه
۳۰ فروردين ۱۵:۳۸
تولدتون مبارکا باشه :).
بح بح چه کیک خوش مزه ای:)
منم تو 15 سالگیم گیر کردم:|

همش فک میکنم 15 سالمه ولی خب  بقیه چیز دیگه ای میگن:/

پاسخ :

ممنونم بانو : )
اووومممم دلتون نخواد خوشمزه بود ولی یه مقدار زشت شده بود :/

ببخشیدا ولی مهم خودتونید  و دلخواهتون چی باشه : ) 
آسد حمید
۳۰ فروردين ۱۸:۴۲
تولدتون مبارک بانوی ۲۵ ساله :))

پاسخ :

وااای ممنونم جناب بزرگواری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان