`

Kindness Imam Narratives


Who is Hussain               Who is Mahdi

Please search about real Islam from real sources




"بسم اللَّه الرحمن الرحیم 


از حسین بن على به سوى گروه مؤمنین و مسلمین. 


اما بعد؛ هانى و سعید نامه‏ هاى شما را نزد من آوردند و آخرین نفر فرستادگان شما بودند که نزد من آمدند. کلیه آنچه را که شما شرح داده بودید فهمیدم.منظور اکثر شما این بود که ما امام نداریم. تو بسوى ما بیا شاید خدا ما را بوسیله تو به حق هدایت و نزدیک نماید.


من برادر و پسر عم و شخصى که از ال بیت و مورد وثوق من است یعنى مسلم بن عقیل را بسوى شما می فرستم.


اگر مسلم براى من بنویسد که آراء عموم و عقلاء و فضلاء شما متحد شده باشد، همان طور که فرستادگان شما آمدند و نامه‏ هاى شما را قرائت نمودم من با خواست خدا به زودى به سوى شما می آیم. به جان خودم که امام طبق دستور قرآن و عدالت قضاوت خواهد نمود.


امام کسى است که دین حق را پذیرفته و جان خود را براى دین زندانى کند،   


و السّلام."




من بیش از 20 سال را در زندان سپری کردم ، شبی به ستوه آمده تصمیم گرفتم با امضاء و قبول تمام شرایط رژیم آپارتاید از زندان خلاص شوم که ناگهان بیاد قیام و حرکت امام حسین در کربلا افتادم و این به من قوت قلب و نیرویی داد که مقاومت کنم و آزادی و حقوق برابر را بدست آورم و آوردم.


نلسون ماندلا 




-------------------------------------------------


قدم هایی کوچک برای هدف بزرگ         جنبش #امام_مهربانی


Small Steps to the Big Goal   #Kindness_Imam Campaign


۴ نظر
خانومِ حدیث :)
۰۳ ارديبهشت ۱۸:۵۹
عالی بود عزیزم

پاسخ :

: )
حوا ...
۰۳ ارديبهشت ۲۱:۴۱
چقدر خوبه که از این دست مطالب هم مینویسی :))

پاسخ :

نوشتن این مطالب کار من نیست... من فقط با اجازشون تو وبلاگم باز نشرشون میکنم : )
آرزو ﴿ッ﴾
۰۴ ارديبهشت ۰۰:۲۱
اصلا چشمم که به دو عبارت آخر میفته‌ها لبخند می‌زنم :)
کلی حس خوب توشه؛ قدم کوچک، هدف بزرگ، امام مهربانی‌ :)

پاسخ :

لبخندت همیشگی عزیز دلم : *
حوا ...
۰۴ ارديبهشت ۰۷:۵۰
منظورم نشرِ این مطالب بود :)
خیلی خوبن :)
🌹

پاسخ :

آیکون پسه سر را خاروندن....
میدونی دیشب ذهنم مشغول بود واسه همین متوجه منظورت نشدم.
خداروشکر : )🌹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان