`

کیه؟ چیه؟ چه کارست؟


محبوبه این کیه؟

محبوبه فلان فیلمو چه ساعتی داره؟

محبوبه این بازیگره همونی نبود که تو فلان فیلم بازی کرده بود؟

محبوبه مگه اینا(اشاره به بازیگرا) از هم جدا نشدن پس اینا(اشاره به عکسا) چی میگه؟

محبوبه...

محبوبه...

و محبوبه...

انگاری رو پیشونیم با خط درشت و خانا و خیلی خیلی زیبا نوشته شده «تلتکست»!!!

موندم من که زیاد پای تی وی نیستم پس چرا همش از من می پرسن؟

با اینکه تو هیچ گروهی که به بازیگرا و خواننده ها ( در کل سلبریتی ها) ربط داشته باشنم فعالیت نمی کنم پس این سوالا چیه؟


+قبل از نوشتن، داداشم این سوالو ازم پرسیدن:

-محبوبه این کیه؟ 

(بعد از یه دور تجزیه و تحلیل کردن صورتش) اوووووووومممممم پسر باباش -_- نمی شناسم

والاع :/ 

کلا وقتی کسی رو نشناسم این جمله رو میگم:/


+شمام تو خونتون تلتکست دارین؟ تی وی رو نمیگمااا یکی مثل من 😑


۸ نظر
حسین مداحی
۰۵ ارديبهشت ۰۰:۴۵
والا من میگم حرف حقی نمیزنین.
مثلا من موقعی که میام خونه، جوراب هام رو در میارم و میذارم یه گوشه. فردا باید دو ساعت بگردم دنبالشون. چرا؟! چون خواهر گرامی برشون میداره و به قول خودش مرتب میکنه! در حالی که فقط گم میکنه شون.
از صبح تا شب در حال به قول خودشون مرتب کردن هستن. ولی خب بدتر همه چی رو به هم میریزن.
حالا شاید داداشای شما هم به همین خاطر سراغ همه چی رو از شما میگیرن.

پاسخ :

عی باباع:/ یهو دستم میخوره رو ارسال و منتشر میشه! اون جمله رو حذفیدمش :/
عـــــــــــــــــــی باورتون میشه این یه قلم کارو انجام نمیدم.. موندم پای شما آقایون چرا اینقدددددددررررررر بو میده حتی اگه صندلم پاتون باشه :/

حسین مداحی
۰۵ ارديبهشت ۰۰:۵۰
خوب کاری میکنین. به وسایل آقایون اصلا کاری نداشته باشین بهتره. بیاین اینو به آبجی های منم بگین. چون هر روز باید نیم ساعت دنبال شلوار و لباس و جوراب هام بگردم.

پاسخ :

در اینکه دخترا خیلی منظمن که شکی نیست ولی یحتمل شما زیادی (ببخشیدا) بی نظم تشریف دارین: / اگه لباساتون سر جاش و رو چوبکار یا تو کمد بذارین دیگه زحمتش گردن آبجی خانم نمی افته :/
حسین مداحی
۰۵ ارديبهشت ۰۰:۵۷
لباس های من جای معینی داره. به هیچ وجه من الوجوه هم باعث نامنظم شدن خونه نمیشه و به هیچکس آزاری نمیرسونه.
ولی صرفا جهت کُخ ریختن به خونه جابه جا میشن.

پاسخ :

تا جای معین از دید شما کجای خونه باشه؟ مثلا شلوار دادش کوچیکه من همیشه جای معینیه و پشت در اتاقه :/ 
واسه همینه میگم باید بذاریدش تو کمد یا رو جا لباسی :دی
خانومِ حدیث :)
۰۵ ارديبهشت ۰۱:۵۶
تنها فرزند خانواده منم و این مسئولیت ب دوش میکشانم  :دی

پاسخ :

موفقیات : ))
آرزو ﴿ッ﴾
۰۵ ارديبهشت ۰۹:۲۸
خونه‌ی ما فقط امثال ۳سوال اول پرسیده میشه. و بدون خطاب به شخص خاصی :)

پاسخ :

پووووف خوش به حالت :/ فکر کن پدرم حتی بازیگرای هم نسل خودشونم از من میپرسن :|
آرزو ﴿ッ﴾
۰۵ ارديبهشت ۰۹:۲۹
عیدت هم مبارکـــــ :)

پاسخ :

عید تو هم مبارڪ باشه جان دلم : *
🍁 غزاله زند
۰۵ ارديبهشت ۱۱:۴۷
نه خدا روشکر با من کاری ندارن 😂

پاسخ :

🙌خداروشکر 😅
گیره 📎📎
۰۸ ارديبهشت ۰۳:۰۷
قبلنا
الان دیگه تو اون خونه نیستم خخ

پاسخ :

خخخخ بله بله اطلاع دارم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان