`

نیستی ولی، خوب بلدم دلبری کنم.


فقط یه دختر میدونه دلبری کردن برای خودِ خودش یعنی چی ^_^

اینکه وقتی حوصله ش سر رفت، دلش یه تغییر هر چند کوچولو خواست بشینه رو صندلی میز توالت اتاقش و خودشو بسپاره به دستاشو و زل بزنه به آینه ای که مدت هاست منتظرش بوده.

 یه ربع بعد خودشو زیباترین دختر روی زمین ببینه، هر چند اگه تنها موهاشو خوشکل کرده باشه... هر چند اگه تنها یه بافت اریب رو پیشونیش بافته باشه ^_^ 

بعله تنها یه دختر بلده دلبری کنه هر چند مخاطبش خودش باشه و آینه ی رو به روش.


+مخاطبم کجایی... دقیقا کجایی... کجایی تو بی من... تو بی من کجایی... 

: )


۹ نظر
آرزو ﴿ッ﴾
۱۲ ارديبهشت ۰۰:۲۰
می‌بینم که به بی‌/با مخاطب‌نویسان پیوستی!:دی :))

پاسخ :

عه! شایعه نساز خانم! : ))
حوا ...
۱۲ ارديبهشت ۰۵:۵۳
مبارکه :))))

پاسخ :

دست... دست... شُله... شُله... شو لو لو لو لو 😅😅😅😅😇😇
🍁 غزاله زند
۱۲ ارديبهشت ۱۴:۳۵
به نکته‌ی ظریف و فراگیری اشاره کردی :) 

پاسخ :

پس باید گفت پرچم دخترا بالاست ^_-
یک دختر شیعه
۱۲ ارديبهشت ۲۲:۴۸
مبارکه محبوبهههه😂😂

پاسخ :

آره دیگه... بهت زنگ زدم که بیا حرم تا سوپریز بشی و تو مراسم عقدم باشی 😇 
+از دست شماها... اگه دیگه از دلبری کردنم براتون نوشتم 😛
آرزو ﴿ッ﴾
۱۳ ارديبهشت ۰۰:۱۴
+ بنویس، بنویس. دیگه اذیت نمی‌کنیم. :))

پاسخ :

خایل خب  :/ چون اصرار می کنید مینویسم خخخخخ
گیره 📎📎
۱۶ ارديبهشت ۰۶:۱۴
هوم😲 عنا بیا همین دو تا پست بالاتر معلوم شد چرا حالت بده😂😂😐

پاسخ :

خو تو او دو تا پست بالاتر نِمدَنِستوم قرار ایجور بِشُم :/ نخند بیتلبیت 😠 
گیره 📎📎
۱۷ ارديبهشت ۱۰:۳۹
عصبانی نشو برا کبدت ضرر داره خخخ

پاسخ :

آیا معده همان کبد عسد؟ 😐
گیره 📎📎
۱۷ ارديبهشت ۱۱:۲۷
نه کبد فرخ داوره خخخ

پاسخ :

جلف :/ 😒
گیره 📎📎
۱۸ ارديبهشت ۰۱:۴۱
😂
برو تحقیق کن زشته کبد و معده رو یکی کردی!!!!!!😉

پاسخ :

خا :/ : ))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان