`

دوشنبه ی باقالی


چند روز پیش با مامانم در مورد صیفی جاتی که مخصوص این فصل هستن صحبت می کردیم و ازشون اطلاعات می گرفتم، که یهو بهشون گفتم خیلی هوس باقالی پلو کردم. 

امروز وقتی از خواب بیدار شدم دیدم مامان خانمی نشستن تو هال و دارن شوید، شیوید، شِبِد، شِبِت پاک می کنن. راستشو بخواین اصلا از پاک کردن سبزی خوشم نمیاد و همیشه این کار رو ایشون به تنهایی انجام میدن. شوید رو پاک کردن و از تو حیاط پلاستیک باقالی ها رو آوردن و نشستن به پاک کردن. اومدم بهشون کمک کنم که فرمودن خوابم میاد و رفتن خوابیدن -_-  فک کنم با این کارشون خواستن تلافی همه ی سبزی پاک نکردنامو سرم در بیارن :/ (البته مزاح بود چون ایشون در طول روز  یکی، دو ساعتی رو می خوابن)

چقدر پاک کردن باقالی سخته اه :/ اون پوست سبزش که شبیه لوبیا سبزه، بعد باید نصف بشه و غلاف/ روکشِ روش گرفته بشه و پاک بشه :/

اینم ماحصل پاک کردنیای امروز که می خواد باقالی پلو بشه ^_^

+ببینید و راضی باشید : )


۴ نظر
شرمندهٔ یابن الحسن
۱۸ ارديبهشت ۱۴:۳۶
خدا مادرتون رو حفظ کنه 

نوش جان عزیزم:-)

پاسخ :

ممنونم عزیزم : ) ان شاءالله سایه ی بزرگترات رو سرت مستدام باشه  : )

+اسمتو عوض کردی یهو جا خوردم :دی
گیره 📎📎
۱۸ ارديبهشت ۱۵:۴۵
عه وا سبد من:)

نوش جان:)

پاسخ :

خخخ نیگا یادت نیست اومدم یه سبد ازت گرفتم؟ :دی

در خدمت باشیم 😉
آرزو ﴿ッ﴾
۱۸ ارديبهشت ۲۰:۴۳
نوش جون :)

پاسخ :

میسی ممنون :*
خانم اشک
۲۴ ارديبهشت ۲۱:۵۲
دیگه شوید که پاک کردن نداره اونجوری...

پاسخ :

منکه سبزی پاک نکردم منظورم پاک کردن باقالیاست :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان