`

باید بد بود تا...


گاهی، باید نبخشید 
کسی که بارها و بارها او را بخشیدی و نفهمید
تا اینبار در آرزوی بخشش تو باشد.
گاهی نباید صبر کرد 
باید رها کرد و رفت
تا بدانند اگر ماندی، رفتن را بلد بودی.
بر سر کارهایی که برای دیگران انجام میدهی
باید منت گذاشت، تا، آن را کم اهمیت ندانند گاهی.
باید بد بود برای کسی که، فرق خوب بودنت را نمی فهمید.
باید بد بود تا...

سلام : )
چه احوال؟
خوبین؟ خوشین؟ سلامتین؟ : )
دلتنگتون بودماااا! چه کنم که دل کوچیکم طاقت دوریتونو نداشت و به خودم بدقول شدم ولی مهم نیست. 

اون متن بالا رو هم یه جایی ویسشو شنیدم. تقریبا حرف دل منو میگفت. واقعا گاهی اوقات بعضی از کارها و مهربونیایی که برای دیگران انجام میدی بعد از چند وقت برای یه عده ای وظیفه میشه. 

+اینم ویسش : )


۹ نظر
خانم اشک
۲۸ ارديبهشت ۱۷:۵۱
سلام 
شما چطورین؟ این حرفا در نگاه اول بدجنسانه اس ولی خب مشخصه در برابر بدجنس جماعت بوده :)

پاسخ :

سلام و نور
بحمدالله خوب خوب : ) ..... بله بله
حوا ...
۲۸ ارديبهشت ۱۷:۵۲
واهاهاهای محبوبه کجا بودی؟! :)

پاسخ :

احتمالات آرزو رو بررسی کن خخخخ
دچـــــ ــــــار
۲۸ ارديبهشت ۱۷:۵۶
پس باید بد بود ... :)

پاسخ :

نه برای همه...
در کل نباید بذاریم مهربونی کم رنگ بشه.. اون یه عده ام تو این کهکشان نیستن :دی
شرمندهٔ یابن الحسن
۲۸ ارديبهشت ۱۸:۰۹
سلام بانو خوش اومدی :-)

پاسخ :

سلام عزیز دلم :* ممنونم از مهربونیت : )
آرزو ﴿ッ﴾
۲۸ ارديبهشت ۱۸:۱۳
سلااام!
سلامتـــــے!
خوبیم، خوشیم، سلامتیم!
خودت چطوری؟ :)
نظر خانم اشک جالب بود.

پاسخ :

خداروشکر
بحمدالله عالیم : )
بعله : )
Maryam
۲۸ ارديبهشت ۱۸:۲۰
سلام 
یعنی از همین حالا لازمه برای شعور مجلس ترحیم بگیریم ؟ وای چه تلخ 
به نظرم به اهلش محبت کن اونایی که تو تست شعور نمره خوبی آوردن حالا نه بیست ها همون ۲۶-۱۷ 
چون بالاخره خدای شعور کسی نیست که 
گاهی بی شعوری هم لازمه مثه وقتایی که شکستی اما به روی خودت نمیاری 

پاسخ :

سلام و نور
خب مشکل اینجاست که نمیتونی زمانو نگه داری تا بخوای بفهمی کی شعورشو داره و قدردونه هم عمر گران بهات گذشته و هم محبتتو به پای کسی ریختی یا بهتر بگم حروم کردی که لایقش نبوده. 
🍁 غزاله زند
۲۸ ارديبهشت ۱۹:۱۳
سلام محبوووووبه ،چطوری؟ ، برای بعضی آدمای بد شاید باید کمی بد بود ;) 
تو چطوری همسایه‌جانم،والله منم نصفه و نیمه هستم! کلی سره همه شلوغه :P 

پاسخ :

سلام غزالم ممنونم تو خوب باشی  : ) دقیقا... ولی خب عمر آدم در گذره و وقتی نداریم که بخوایم واحدای آدم شناسی رو پاس کنیم
خانومِ حدیث :)
۲۸ ارديبهشت ۲۱:۰۶
سیلااااااااام گولللله ی مهربونیِ من ^_____^ خوبی؟
به قولِ آقای الف(!)تو غلط میکنی مزاحم ما نشی  :دی  
مگه دست خودته که نیای؟ °___°  دیگه نبینم از این قولا به خودت بدیاااا  :*******

پاسخ :

وااااایییی حدیییییث به قول دختره تو برنامه دورهمی«میسی هستی» *_* مچکرم :* شما خوب باشی : )
آقای الف؟؟؟؟؟ 😕 ....خخخخخ عاااااششششقتم ؛ )
ببخشید 😔 چشوم 😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان