`

حس خوبیه :)


چقدر خوبه که، وقتی حس و حال هیچ چیزی رو نداری، وقتی تو اتاق فسقلیت داری کتابتو می خونی، یه پیام از دوستت بهت برسه و توش کلی انرژی مثبت باشه💞 😊 

چقدر خوبه که، وقتی پر از انرژی مثبت میشی از اتاقت بری بیرون و واسه خودت و مامانت یه سیب پوست بگیری و بشینی کنارشو با لذت به سیب خوردن مامانت نگاه کنی😆🌷

چقدر خوبه که، وقتی پدرت از سرکار میاد خونه، اولین نفری باشی که بری پیشوازش ^_^ تا میخوای دستشو ببوسی، پیشدستی می کنه و دستتو می بوسه😇💖

چقدر خوبه که، وقتی داداشای گلت از سر کار میان، با لبخند واسشون چایی پر رنگ بریزی و براشون بیاری😃 بعد داداش بزرگه بهت بگه: دمت گرم😂

دنیا پُرِ از همین حسای خوبه ^_^ اصلا نیازی به گشتن نیست، فقط باید، بیشتر چشامونو باز کنیم و بخوایم که حس خوبو اول واسه خودمون وبعد واسه اطرافیانمون ایجاد کنیم 😀


+ متاسفم اگه کسی با خوندن این پست، به یاد پدر و مادر مرحومش افتاده :(  از تمام دوستان هم تقاضا دارم، یه فاتحه واسه ی درگذشتگان بفرستن.






۲ نظر
یک دختر شیعه
۱۶ دی ۰۹:۵۹
بابات دستتو بوسیدن
: |

پاسخ :

آره مریم سادات...وقتی می خوام خم بشم که دستشونو بگیرم، یهو دستمو میارن بالا و کف دستمو می بوسن.
به صورت عادی هیچ وقت نتونستم دستشونو ببوسم، فقط وقتی سر نمازن میتونم این کارو بکنم :)
نسیم ...
۱۶ دی ۱۱:۳۵
:)
نگاهت زیباست...

+ چای پررنگ برای قلب مضره :)

پاسخ :

سپاس عزیز دلم :)
یه مرد پیدا کن که چای کم رنگ بخوره :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان