`

وداع باشکوه


اولین بار تو سایت جیم تعریفشو شنیدم. فکر میکنم اوایل یا اواسط محرم بود دقیق یادم نیست. اون موقع هنوز گوش نکرده بودم. کمی که گذشت بچه ها تو تخته سیاه بخش هاییش رو میذاشتن و می نوشتن.(دوستان جیمی میدونن از چی حرف میزنم). اوایل برام سوال بود که یعنی چی «منم باید برم»؟ منظورشون چیه؟ تا اینکه از یه نفر پرسیدم که یعنی چی هی میگید منم باید برم؟ که لطف کردن و توضیح دادن قضیه از چه قراره!

«منم باید برم» بخش آغازین آهنگی ست که در مورد مدافعان حرم هست و آقای رضا نریمانی اونو خوندن. اصولا وقتی موزیکی رو دانلود می کنم و یا دوستان برام ارسال میکنن، اگه ازش خوشم بیاد انقدر گوش میدم و رو دور تکرار قرار میدم که به قول بچه ها «گندشو در میارم» :دی ولی این آهنگ جوریه که با هر بار گوش دادن بهش برام همون حس، همون تازگی اولیه رو داره.

چقدر غریبن شهدای مدافع حرم.

دیشب (دومین شب از شبهای قدر) حرم مطهر/صحن جامع رضوی/ میزبان پیکر دو شهید مدافع حرمِ حضرت زینب سلام الله علیها بود. حال و هوای حرم در شب های قدر دیدنیه، خاصه. حالا فکر کنید اگه بدونید که این حس و حال خوب همراه باشه با میزبانی و مراسم وداع دو گلگون کفن اونم از نوع مدافعین حرم باشه، دیگه چه شود. نورٌ علی نور...

+آجرک الله فی مصیبته یا صاحب الزمان.

+شهادت مظلومانه مولای متقیان حضرت امیر المومنین علی (ع) رو تسلیت میگم.



۱۳ نظر
ایمان
۲۶ خرداد ۱۴:۱۶
خوش بحالتون!این شب ها حرم بودن خودش سعادتیه باز شهید ها هم بهش اضافه شدن:(
من هم تسلیت میگم:(

پاسخ :

ان شاءالله قسمت و روزیتون بشه..
:'(
هلما ...
۲۶ خرداد ۱۶:۴۵
دیشب تلویزیون حرم امام رضا رو نشون میداد، خیلی حس و حال خاصی از پشت تلویزیون منتقل میشد...
یکی از آشناهای دور ما رفته بود سوریه مدافع حرم، یعنی رامین قبل رفتن با بعد از برگشت زمین تا آسمان فرق داشت، یه خاطراتی تعریف میکرد نمیشد تصور کرد. یه جوون 28 ساله خیلی ذوق داشت. حیف اجازه نداد درموردش تو وبلاگم بنویسم..

پاسخ :

قبول باشه هلمایی : )
چه سعادتی... رواست اگه بگم ان شاءالله همیشه سالم باشن؟
چون همه اونایی که میرن سوریه اول به نیت دفاع از حریم آل الله و بعد شهادت میرن... اصن عاقبت به خیر بشن.
آرزواَم!
۲۶ خرداد ۱۷:۲۸
من اولین بار بخشی از این رو با صدای یه جانباز مدافع حرم و دختربچه‌ش گوش دادم و علاقمند شدم :)
دوست داشتی ببین.

http://www.mizanonline.ir/fa/news/179651/%D9%87%D9%85%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D9%86%D8%A8%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D9%81%D8%B9-%D8%AD%D8%B1%D9%85-%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1-%D8%AE%D8%B1%D8%AF%D8%B3%D8%A7%D9%84%D8%B4-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85

پاسخ :

آرزواَم، اون لبخندت کو؟ :دی
 یا حضرت لینک 😨
و خداوند کوتاه کننده لینک را آفرید :| yon.ir
yon.ir/6cFrP کوتاه شده اون لینک :دی
باشه حتما.. ممنونم :*
دخترِ انار :)
۲۶ خرداد ۱۸:۵۵
واییی خدا چقدر عاالی کلی خوش به سعادتت ^_^

منم دیشب به آبجی ساداتم گفتم شله زد درست کنیم بریم قطعه پنجاه قدر رو؟ اونم در ساعت های پایانی یهویی وقع نهید به حرفم و ما یه قدر متفاوت و سبک و عالی رو تجربه کردیم دیشب:)

پاسخ :

ممنونم اناری 😊
از بعدازظهرش که خبرشو رو تو روزنامه دیدم خیلی خوشحال شدم. دعا میکردم که گیر و گرفتاری پیش نیاد و بتونم برم. نمیدونی چقددددر خوشحال شدم...
شله زرد؟ 😭 شله زرد دوست 😒
چه عالـــــــــــی تا به حال قسمتم نشده برم قطعه شهدا و احیا بگیرم.
راستی میدونستی یکی از آرزوهام اینه که یکی از شبای احیا رو تو چیذر و امامزاده علی اکبر، تجربه کنم؟

زمرد .🌹
۲۶ خرداد ۱۸:۵۶
حرم رفتی دعام کن:)
بهشت برین جایگاهشون:)

پاسخ :

نمیدونم چه حکمتیه که هر وقت می خوام دعا کنم اول بچه های سایت و بعد بلاگرا می اومدن تو ذهنم.
ان شاءالله حاجت روا بشی : )
ان شاءالله...
هلما ...
۲۶ خرداد ۱۹:۴۰
والا خودش هم میگفت که به عشق شهادت رفتم ولی قسمت نشد. البته من میگم اونم حکمته، خدا خواسته برگرده پیش خانوم و بچه تو راهیش...

پاسخ :

حتما حکمتی داره و داشته!
ای جونم مبارکشون باشه و ان شاءالله سالم پا به این دنیا بذاره و صالح باشه : )
دخترِ انار :)
۲۶ خرداد ۲۰:۲۰
امامزاده علی اکبر عااالیه عااااالی قسمتت الهی :)

پاسخ :

اوایل نمیدونستم که اون قطعه شهدایی که عکس شهیدانشون تو یه پلاک سبز رنگه واسه امامزاده علی اکبره. بعد ها گذشت و متوجه شدم محمود کریمی مداحیاشو اونجا برگزار میکنه و اون قطعه شهدا تو محوطه امامزاده ست. و اینکه پارسالم فهمیدم شهید دهقانم خونه ابدیشون اونجاست ^_^
کلا یه داستانیه این علاقه مندی من به امامزاده : ))
آرزو ﴿ッ﴾
۲۶ خرداد ۲۱:۲۰
:)
من حوصله نداشتم رمزم رو بزنم وارد شم بعد تو توقع داری اون لحظه به فکر کوتاه کردن لینک باشم آیا؟ :دی
خواهش می‌شود :)

پاسخ :

خدایا خودت شاهد باش، ببین جوونای ما چقدر تنبل شدن! :دی
:*
یک دختر شیعه
۲۶ خرداد ۲۲:۴۷
وای با این که یک سال از اشناییم با این مداحی می گذره هنوزم که هنوزه برام تازگی داره
التماس دعا محبوبه ی جان دلم...
: ))

پاسخ :

اصن خیلی حس خوبی داره : )
محتاجم به دعات عزیزم :*
ایمان
۲۷ خرداد ۰۱:۳۱
اگ میشه چندتا از این مداحی هارو برام بفرستین وب!!!اسمش رو هم بگین کافیه ممنون:)از موقعی که دان کردم این مداحی رو قفل شدم روش خییلی خوبه:(

پاسخ :

در مورد شهدای مدافع یکی اینو دارم و یکیم کلیپ «ارغوانی» هستش که در مورد شهید ارغوانیه. (نوجونا خوندنش و خیلیم معروفه)
http://s8.picofile.com/file/8297982834/1583899_401.mp4.html

ایمان
۲۷ خرداد ۰۲:۲۵
اها ممنون:)

پاسخ :

خواهش میشه.
دچـــــ ــــــار
۲۷ خرداد ۰۷:۱۷
شما معلمید یعنی؟ :)

پاسخ :

خخخ نه!
آهان تخته سیاه رو میگید؟
شرمندهٔ یابن الحسن
۲۷ خرداد ۱۲:۵۱
سلام عزیزم

عاشق این مداحی هستم

التماس دعای فرج

پاسخ :

سلام نور : )

کیه که دوسش نداشته باشه!

التماس دعا : )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان