`

شد اونچه که باید میشد.



خیلی وقت بود بهش فکر میکردم ولی با پست آقاگل مصمم تر شدم که ثبت نام کنم. اوایل جرئت انجامشو نداشتم. می ترسیدم. از واکنش خانواده م می ترسیدم. مطمئن بودم اگه با خانواده در میون بذارم، پدرم مخالفت میکنن و مادرم ناراحت میشن واسه همین اینترنتی ثبت نام کردم و درخواست کارت ندادم. تو این یه مورد نمی تونستم و نمی خواستم صبر کنم که شاااااید یه روزی والدینم اجازشو بدن. اصلا شاید اون یه روز نرسه! اگه برام اتفاقی هم بیفته مجبور میشن رضایت بدن یه جورایی تو عمل انجام شده قرارشون میدم. (خدا منو ببخشه)
امشب تو اتاق بودم که مهدی اومد. با حالت پرسشگرانه نگاش کردم که چیشده؟ دیدم یه کارتی رو به سمتم گرفته. دو روز پیش دقیقا شب بیست و یکم زودتر از ما حاضر میشه و میره حرم تا خون بده. تو خانواده ی ما جفت داداشام گروه خونیشون به مامانم رفته [O+] (تو دو مورد بهشون حسودیم میشه، یکیشون همین داشتن بهترین گروه خونی برای خون دادنه 😅)
کارت اهدای عضو! @.@
میگفت همونجا یه فرم گرفتمو پرش کردم به همین آسونی! امروز صبحم رفتم کارت رو تحویل گرفتم.
دیدم جو مناسبه، قضیه خودمم براش توضیح دادم که خبر داشته باشه. هیچ واکنشی نشون نداد و فقط لبخند ژکوند تحویلم داد. آخر سرم کارتی که دستم بود رو گرفت و رفت بیرون 😐
اگه ازم بزرگتر نبود دوسه تا فیلیپینی روش اجرا میکردم که دیگه لبخند تحویلم نده! خب یه چیزی، تشویقی، توبیخی، اه : ))))))

                         

۱۲ نظر
بهارنارنج :)
۲۸ خرداد ۲۲:۵۱
اغا منم میخواستم پست بزنم راجع به همینا..پس نمیگم بمونه توی پست:دی

پاسخ :

:دی حسود هرگز نیاسود 😛
بزن بزن منتظرم ^_-
آرزو ﴿ッ﴾
۲۸ خرداد ۲۲:۵۴
من اصلا به خانوادم نگفتم! به نظرم لازم نبود.
آخه این کارت یه جورایی تشریفاتی و بیشتر برای فرهنگ سازیه. داشتن این کارت فقط رضایت من رو می‌رسونه. اگر دچار مرگ مغزی بشم چیزی که لازمه رضایت خانواده‌ست و اگر اونا راضی نباشن هیچ کارش نمیشه کرد. 

پاسخ :

دقیقا.. چون اجازه اونا لازمه.
ولی خواستم داداشم از این موضوع باخبر باشه تا به موقعش همه چیز رو تعرویف کنه : ))
محمدعلی حسینی
۲۸ خرداد ۲۲:۵۹
سلام . از « خروس سبزرنگ فتنه » چه می دانید ؟ 

با مطلبی با همین عنوان ، به روزم . 

پاسخ :

سلام.
هلما ...
۲۸ خرداد ۲۳:۱۸
منم o+ ام دلت نسوزه :)))) یه بارم آزمایشگاه فیزیولوژی از خودم خون گرفتم تست کردم باحال بود.
ماشالا خونوادگی متمدن این، آروم آروم به مامان بابا هم بگوو

پاسخ :

آخ آخ آخ سوخت دیگه :| کاریشم نمیشه کرد : )))
خخخ من از خون میترسم واسه همین تا حالا خون ندادم!
نمیشه! همین الانم که داداشی به مامان و بابا گفتن، هر دوشون ناراحت شدن!!!
غمی ‍​​
۲۸ خرداد ۲۳:۳۳
یعنی اینقدر گروه خونیمون شاخ بوده خبر نداشتیم؟ :))
به خودم امیدوار شدم.

پاسخ :

نمیدونستید؟ : )))
دو روزه دیگه اگه ملت به خون نیاز داشتن شماها باید برید قطره قطره از جونتونو بدین خخخخ

یک دختر شیعه
۲۸ خرداد ۲۳:۵۱
منم o+ منتها من از بابام گرفتم😅: )))

پاسخ :

عَــــــــــی باباع شماها امشب چتونه؟! هی دل میسوزونید چرا؟
انگاری کل بیان o+ ان!
خوش به حالت مریم جونی :(
هلما ...
۲۹ خرداد ۰۰:۱۵
بزار یکم بیشتر بسوزونم: من هم از مامان و هم از بابام گرفتم گروه خونیمو :))

پاسخ :

خخخخخ وای که چقدر خندیدم پری جون :*
چه باحال! راستی چیطور شد که ایطور شد؟
مگه دو تا گروه خونیِ مثل هم میتونن با هم ازدواج کنن؟ 😕
هلما ...
۲۹ خرداد ۰۰:۳۳
والا نمیدونم دختر عمو پسرعموان، چند جین بچه قد و نیم قد سلامت هم دارن :))

پاسخ :

عه! چه جالب : ) خداروشکر...

خخخ داماد ما هم پسر عمومه، حتی نمیدونم گروه خونیشون چیه!
بهار ...
۲۹ خرداد ۰۱:۱۸
داداش منم داره،ولی من از بس تنبلم نگرفتم
ولی گفتم مرگ مغزی شدم اهدا کنید:))

پاسخ :

خدا نگهدار خودتو و خانوادت باشه : )
منم زبونی زیاد گفتم مخصوصا روزایی که میریم بهشت رضا :دی
ولی اینطوری خیالم راحت تره : ))
ایمان
۲۹ خرداد ۱۱:۰۴
من خواستم بگیرم!گفتن.....میخوری:)

پاسخ :

خخخخ متوجه شدم!
صدیقه
۳۰ خرداد ۱۶:۵۰
ما هممون O+ هستیم خونوادگی.....!!
الان قشنگ دلت سووووخت؟؟؟! خخخ خوب نیس ولی! اگه خون لازم بشیم اصلا خوب نیس.... بیشترین بیماری ها تو گروهOهست!

پاسخ :

دروغ؟ @.@
عاقا کم کم دارم به این مسئله پی میبرم که گروه خونی من و امثال من نایابه :دی ماشاءالله تا اینجا همه o+ هستین خو وخزن برن خون بدین تا ذخیره ها زیاد بشه ای چه وضشه خو :///
نترس اینجا همه یکی هستین کم نمیارین :پی
🍁 غزاله زند
۰۱ تیر ۲۲:۴۴
جانا 😻 ایشالله صد و بیست در کنارِ خانواده سالم،موفق و شاد باشی 💟
منم چند ماه دیگه میگیرم.(منم گروه خونیم O+ هست😇)

پاسخ :

همیشه از خدا خواستم غم عزیزانمو نبینم. من پیش مرگشون بشم : )
ان شاءالله.. حالا نیگا 😒😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان