`

آخر هفته...


واسه شما هم از این دست تبلیغات میاد؟

به درد من که نمی خوره! گفتم بذارم اینجا شاید یکی دو نفر استفاده کنن! :دی


‏"اخر هفته با کلی فیلم در لنز

دوازده قسمت اول عاشقانه،جکی،سریال در سرزمین بد و...

لینک دانلود رایگان اپلیکیشن

http://i3l.ir/getlenz"


+اینجا رو هم بخونید.

با تشکر از جناب دچار!


بعدانوشت: امسال هدفم از راهپیمایی روز قدس، دیگه امر رهبری نبود. با شناخت رفتم. دیگه با علم به اینکه هر چیزی رو که قبلا شنیدم و درباره صحت و سقمش تحقیقم نکرم، واقعیت نداره و چه بسا از اهداف شوم اسرائیل ملعون نیز هست.


تشکرجات: مرسی شهردار و شهرداریمون. امروز هوا بسیار بسیار گرم بود. تو مسیر راهپیمایی با ماشینی که اسمشو نمیدونم اقدام به آب پاشی، گلاب پاشی(*_*)، شیلنگ آب پاشی و در کل با هر وسیله ای که میشد رو مردم آب می ریختن و خنکشون می کردن.


اولین ها: امروز برای اولین بار از باب الجواد وارد حرم شدم. خیلی حس خوبی داشتم. بعد از دو مرحله بازرسی اولین کاری که کردم رفتم کنار حوض بزرگش نشستمو، شیر آبو باز کردم و مشت، مشت تو صورتم آب می پاشیدم.

(‌تف به ریا) چون تا تجدید وضو کنم و برسم به صحن انقلاب و برای نماز حاضر بشم، داخل رواق ها و مکان های نزدیک به ضریح پر شده بود و در ها رو بسته بودن... از رو اجبار رفتم تو صحن، مثل خیل عظیمی که مثل من، از جا مانده های کولر دوست بودن، رو فرشهای داغ و زیر آفتاب سوزان و حتی تبخیرکننده اقامه نماز کردیم...


۱۳ نظر
خانم اشک
۰۲ تیر ۰۰:۱۵
آره میاد 
من که اصلا نمدونم چی میگه :/ 
اونجا رو خوندم 

پاسخ :

اعصاب واسه آدم نمیذارن :/

آره کامنتتو تو پستشون دیدم.
🍁 غزاله زند
۰۲ تیر ۰۰:۴۹
اووووف! کلی هم میاد! من دیگه نخونده پاکش میکنم :| 

پاسخ :

قبلا یه راهی بود که دیگه این پیام تبلیغاتیا نمی اومد ولی هیچ کس یادش نیست.. به اپراتور هم که میزنگی یه چیز دیگه میگه!
زمرد .🌹
۰۲ تیر ۰۳:۰۷
اپراتورم اپراتورای قدیم:|

پاسخ :

اپراتورای قدیم مگه چطوری بودن؟ -_-  : )))
زمرد .🌹
۰۲ تیر ۰۳:۵۶
جوابگو بودن :دی

پاسخ :

هوم یادته خواهر :دی
: )))
رفیعه رجعتی
۰۲ تیر ۰۴:۴۶
عنوانو ک خوندم یاد شعار انتخاباتیه " آخر هفته، روخانی رفته" افتادم :|

پاسخ :

ینی رفیعه من برم خودم از جایی حلق آویز کنم با این حرفی که زدی!!!!
معمولا با این عنوان یاد تیزر "آخر هفته با فیلم های سینمایی شبکه های سیما // با صدای آقای بهمنی" می افتن!!
تو یاد این شعار افتادی؟!؟! -_-
حوا ...
۰۲ تیر ۱۰:۰۶
منم مثلِ رفیعه :|

پاسخ :

:| -_- 😒😔😭
دچـــــ ــــــار
۰۳ تیر ۱۰:۱۲
درود بر شما که اهل تحقیق بودید
+ زیارتتون خیلی قبول :)

پاسخ :

لطف شما بود.
+ سپاس... ان شاءالله طلبیده بشید : )
هلما ...
۰۳ تیر ۱۴:۴۷
من نرفتم راهپیمایی، ولی از تو خونه هزاربار جنایتکارهای جهان رو لعن و نفرین کردم.
مهم حرم امام رضا بودنه، رو فرش داغ نماز خوندن هم میچسبه :)

پاسخ :

خخخ نخسته جانم : )))
بعله.. بعله.. : )))

ان شاءالله طلبیده بشی عزیز دلم : )
هلما ...
۰۳ تیر ۱۵:۴۸
:))
خواب موندنم هم بی تاثیر نبود :)

ایشالا ایشالا..

پاسخ :

ای خوابالو : ))

ان شاءالله ^_-
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۳ تیر ۱۵:۵۸
قبول باشه:)

پاسخ :

قبول حق حورای عزیز : )
سخی ...
۰۳ تیر ۱۶:۱۱
قبول باشه. التماس دعا.

پاسخ :

قبول حق.
حاجت روا بشید ان شاءالله.
شما هم مارو فراموش نکنید.
آرزو ﴿ッ﴾
۰۳ تیر ۱۷:۱۵
و منم مثل رفیعه!😶

پاسخ :

مگه من دستم به رفیعه نرسه..
دختره منحرف :| : )))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان