`

عاقبت کار

چند سالی میشه که هر سال تعدادی سررسید به دستم میرسه. حالا یا دوستان پدر لطف می کنند و من یه دونشو گلچین میکنم 😀 یا از آژانس محلمون و یا...
یکی دو تاشون مخصوص آشپزی هستن، چندتاشونم واسه مطالبی که به نظرم جالب باشن.
یکی از این سررسید ها جلد قهوه ای چرم داره. تو این دفتر هر متنی که به نظرم زیبا می اومد و نوشتم. امشب داشتم مرورش می کردم.یه نوشته ای منو چند دقیقه ای به فکر وا داشت! و اون متن:

+عادت کن همیشه حتی وقتی عصبانی هستی عاقبت کار خود را در نظر بگیری. (خورخه لوئیس بورخس)

من خیلی زود عصبی میشم و خیلی زود واکنش نشون میدم. همیشه هم از برخوردم خیلی ناراحت میشم.حالا منه عصبی چطور میتونم «عاقبت کار» خودمو در نظر بگیرم؟باید رو خودم کار کنم تا بتونم هر وقت عصبی میشم حداقلش همون لحظه جواب ندم.بزارم وقتی آروم شدم با طرفم صحبت کنم.


+امروز میلاد حضرت مسیح و همچنین  عید کریسمس بود.این روز و به همه تبریک میگم.😊

+همچنین امروز سالروز وقوع زلزله بم بود.تو این روز خیلی از هموطنانمونو از دست دادیم.برای شادی روح همشون صلوات.
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم.
۴ نظر
مهدی امینی
۰۵ دی ۲۰:۵۹
منم به نوبه خودم به شما تبریک و تسلیت عرض میکنم .

پاسخ :

ممنون.
همچنین.
حسین مداحی
۰۶ دی ۰۰:۴۱
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم.
جملۀ تامل برانگیزیه. یه ایۀ قرآن هم داریم در این رابطه فکر کنم. دقیق یادم نیست.

پاسخ :

آره واقعا..
چه حیف.
نسیم ...
۰۶ دی ۰۹:۵۰
:(
توی اون زلزله یه عزیزی رو از دست دادم :(
داییم رو... فقط 18 سالش بود :(

پاسخ :

خدایش بیامرزد...
قدم رنجه فرمودی بانو :)
یک دختر شیعه
۰۷ دی ۱۸:۵۵
ان شالله ان قدر بتوینم رو خودمون کار کنیم که کوچیک ترین بد اخلاقی ای ازمون سر نزنه: )

پاسخ :

ان شاءالله :)

ولی خیلی سخته :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان