`

تصور شما!


سلام.

هجده و مین روز از چهار اُمین ماه یک هزار و سیصد و نود و شش تون مبارک ^_^

+مثل این فیلمای کره ای شده خخخخ

خب بریم سرِ اصل مطلب :دی


میشه لطفا بگید منو چطور آدمی میدونید؟ تصورتون از من چیه؟

لطفا فقط تعریف نکنید که تعریفی نیستم خخخخ [می تونم حدس بزنم نظر یه نفر در مورد این یک خط چی میتونه باشه :| : ) ]


از دوستانی که جدیدا وبلاگو دنبال می کنن انتظاری ندارم چون با من و اینجا آشنا نیستن!

ولی بزرگوارانی که چند ماهی هست که منو و وبلاگمو می شناسن، دوست دارم تصورشونو از خودمو بدونم!

پس لطفا به درخواست "محبوبه شب" لبیک بگین ^_^

با تشکر!



اینم تصویر ذهنی یکی از دوستان جیمی از من ^_^ ممنونم گلی جان :**
دریافت
۲۲ نظر
حوا ...
۱۸ تیر ۱۲:۰۶
محبوبه‌ی خودمی دیگه. محبوبِ قلب‌ها :)
عشقی
یه فرشته‌ی زمینی که جات اون بالا بالاهاست ^_^

پاسخ :

بح بح حوایی ^_^ نخسته بانو : )

😑 تو، به من لطف داری عزیزم ولی دیگه داری اغراق می کنی :||
دوباره جمله ی معروفمو بگم؟! 😂
دچـــــ ـــــار
۱۸ تیر ۱۲:۱۰
واقعا تصور خاصی ندارم از یه نظر میخوره کنکوری باشید و از نظر دیگر انگار دانش آموخته ادبیات هستید احیانا ! لهجتونم که مشهدیه :)

پاسخ :

شناختتون همینقدر بود؟! 😕
برام جالب شد! و از چه نظر به این نتیجه رسیدین "دانش آموخته ادبیات" ام؟!
^_^
تنها ...
۱۸ تیر ۱۲:۱۸
یه آدم بد خخخخخ

پاسخ :

احسنت 👏👏👏 حقا که درست گفتی :** : ))
گل بهار ..
۱۸ تیر ۱۲:۲۰
یه دختر شاد و خوشحال :)

پاسخ :

به شدت تایید می کنم ^_^
شرلوک هلمز
۱۸ تیر ۱۲:۳۱
نمیشه از روی نوشته و حالاتی که داخل نوشته است نتیجه گیری کرد که شخص چه اخلاق و رفتاری داره از رو دست خط میشه فهمید ولی از روی نوشته اینترنتی اگه هم کسی نتیجه گیری کنه به احتمال 80% غلط میشه...
اگه دست خطتون رو بدید شاید نتیجه گیری بهتری بشه کرد...

پاسخ :

شما همون "فدایی شهدا" هستین؟؟؟ اوایل وبلاگ نویسیم یه آقایی به نام حمیدرضا این اکانتو داشتن!

بفرمایید : ) اینم دست خط بنده ^_^
http://s8.picofile.com/file/8300038900/IMG_20170709_125901.jpg

سمت چپی اوایل سال نوشتم : )
سمت راستی رو تقریبا یه هفته ای میشه! هم تو دفترم نوشتم و هم اون 👆 گوشه ی وبلاگ ^_^
ستاره جان
۱۸ تیر ۱۳:۰۰
والا من اصولا از کسی تصوری ندارم :)

پاسخ :

هوم تقریبا مثل من هستی!
♫ شباهنگ
۱۸ تیر ۱۳:۰۸
دوست داشتنی هستی

پاسخ :

درووووغ؟! ^_^
راستش بابایی نیست محبت دونیم تحلیل رفته بود :دی حتی فحش دونیم : )))))
ولی خب فکر نمی کردم دوستان تا این حد به من محبت داشته باشن : )
شرلوک هلمز
۱۸ تیر ۱۴:۴۱
با اعتماد به نفس ، دلسوز ، رسمی ، کردار و روحیه خوبی دارید ، احساسات رقیق و محبت آمیز ، ظرافت و تند ذهنی دارید ، قوه تخیل خوب با استعداد و ذهن روشن...
اگه اینایی که گفتم درست باشه خیلی جالبه که یه ادم همه این ها رو با هم داشته باشه...
البته تازه شروع به این کار کردم...


اخ لو رفتم...
فک کنم شما اولین نفر هستید که فهمیدید -_-

پاسخ :

اگر بگم دقیقا همه ی اینایی رو که فرمودین درسته، باور می کنید؟! : )) فقط! منظورتونو از "تند ذهنی" رو متوجه نشدم!
خیلی جالبه که میشه از روی دست خط فردی پی به شخصیتش برد : )))

میشه بگید چطوری اینا رو متوجه شدین؟ برام جالبه و البته هیجان انگیز ^_^


خخخ
خیلی سخت نبود، با توجه به تاریخی که وبلاگو دنبال کردین و همچنین جیمیلی که به نام خودتونه میشد مطمئن شد که خودتونید!
در هر صورت ممنونم از شخصیت شناسی تون بر اساس دست خط! بالا سرم کلی علامت تعجبه!!! : )
شرلوک هلمز
۱۸ تیر ۱۴:۵۳
خواهش میکنم...
به زودی تو وبلاگم یه پست کامل راجع به استنتاج از روی دست خط میذارم...

پاسخ :

: )
پس لطفا بهم اطلاع بدین ممنون میشم.
شرلوک هلمز
۱۸ تیر ۱۴:۵۳
تند ذهنی مخالف کند ذهنی
یعنی سریع میفهمید سریع فکر میکنید و کلا ذهن سریعی دارید...
در کل
با هوش...

پاسخ :

راستش این یکی رو یه مقدار باهاش مخالفم : )) آخه یه مقدار دیر می گیرم (=همون خنگ) و کلی سوال برام پیش میاد و طرفمو بیچاره می کنم تا بفهمم منظورش چیه! (البته خیلی کم پیش میاد طرفم سعه صدر داشته باشه و با صبر و حوصله جواب سوالامو بده خخخ)
دچـــــ ـــــار
۱۸ تیر ۱۵:۰۲
منم وقتی کتابه رو خوندم همین شعره دست چپی رو نوشته بودم توی دفترم یکی از همکلاسیا زیرش نوشته بود برای خویشتن خویش عقل بطلب :))

پاسخ :

خخخ یحتمل درست می گفتن دوستتون..
چقدر شناخت داشتن نسبت به شما :دی
دچـــــ ـــــار
۱۸ تیر ۱۵:۰۵
خب اگه درسته پس منم همینو به شما میگم :)

پاسخ :

می خواین بگین نسبت به من "شناخت" دارین؟؟؟؟
دچـــــ ـــــار
۱۸ تیر ۱۵:۵۱
نمیدونم شاید بخاطر اینکه به مباحث ادبی مخصوصا عطار علاقه نشون میدادین :)

پاسخ :

همین؟؟
آرزو ﴿ッ﴾
۱۸ تیر ۱۵:۵۴
چقدر نظرات جناب شرلوک هلمز به نام کاربری‌شون میاد!
خوشحال شدم نظر حوا رو هم دیدم :)
و اما محبوبه‌ی شب!
من اصولا آدم دیرجوشی‌ هستم و تا ماه‌ها نمی‌تونم مخصوصا با افراد بزرگتر از خودم صمیمی باشم یا حتی از فعل مفرد استفاده کنم! :| ولی برای محبوبه‌ی شب فقط چند روز تونستم از فعل جمع استفاده کنم! 
کلا ویژگی بارزت در نظر من همینه که آدم نسبتا زود میتونه بهت اعتماد کنه و احساس راحتی کنه.

پاسخ :

خخخ آره واقعا!
هوم منم.. چند روزی نبود دلتنگش بودم :(
^_^
خوشحالم که در موردم همچین فکر می کنی ^_^ من خودم خون گرمم نمونه بارزشم دیدار وبلاگیم با سمیرا ازوبلاگ بهار نارنج بود که زود باهاش احساس راحتی کردم البته اینم بگم که طرف مقابلم خیلی مهمه که چطور شخصیتی داشته باشه ولی در کل خودم زود با همه مچ میشم (خداروشکر)
ممنونم آرزو جون :* : ))))


+چقدر امروز انرژی مثبت دریافت کردم *_*
از همه ی بزرگوارانی که لطف کردن و به درخواستم لبیک گفتن، کمال تشکر رو دارم : ))
مرسی که هستین ^_^
دچـــــ ـــــار
۱۸ تیر ۱۵:۵۷
آهان یعنی میخوایید بیشتر ازتون تعریف کنم!؟ نه من اینجوری نیستم :))

پاسخ :

من منظورم این نبود که ازم تعریف کنید! اصلا احتیاجی ندارم که یه "آقا" ازم تعریف کنه، سوء برداشت نشه اگه در جواب کامنت شباهنگ گفتم "محبت دونیم تحلیل رفته" فقط و فقط مزاح بود.

فقط برام عجیب بود که فکر می کردین من ادبیات خوندم!
اصرارای بی موردمو ببخشید!
دچـــــ ـــــار
۱۸ تیر ۱۶:۱۹
اینکه عصبانی شدین پس معنیش چیه؟ :))

پاسخ :

لحن کامنت قبلی تونو دوست نداشتم. همین.
واران ...
۱۸ تیر ۱۶:۲۸
صداتو تحویل بده 
اونوقت تصورم رو  بهت میگم‌:))


ولی اینکه خیلی مهربون و دلسوز و خوش اخلاقی توش شکی نیست :)
و البته دوست داشتنی :)
مسولیت پذیر و عاقل و دانا و احتمالا چادری :)
فرشته ای به تمام معنا با ایمان و غیرتی حتی گاهی :)
بازم بگم ؟
ولی صداتو بدی میگم البته الان نه شاید دو سه هفته دیگه که وضعیت روحیم بهم اجازه تحلیل صدا رو داد:)
ممنونم

پاسخ :

ای جانم به روی چشم.. به زودی یه فایل صوتی می فرستم یا شایدم گذاشتم!


خدایا! ^_^ قلبم تحمل این همه هیجان رو نداره هااا! بابا یکم فحش بدین! دو سه تا درشت بگین : ))))
اوهوم با افتخار میراث بانو فاطمه زهرا به سرمه ^_^ (امیدوارم نگه دار خوبی باشم)
الان من رو ابرام مگه بازم مونده که نگفته باشی؟! : ))))))))
اگه میبینی هی کامنت میدم واسه اینه که نمی تونم حال بد یه نفر رو تحمل کنم چه حقیقی باشه و چه تو دنیای مجازی!
از دستم هر کاری بر بیاد انجام میدم تا حالش خوب بشه ولی بعضی اوقات تیرم به سنگ می خوره :((

ممنونم از تو بانو.. ان شاءالله حال دلت روبه راه و میزون بشه : )
بهارنارنج :)
۱۸ تیر ۱۹:۳۰
خیلی مهربون..به شدت خوش برخورد..احساساتی..
عالی:)

پاسخ :

 آفرین تو باید زیاد تعریف کنی تا اگه یه بنده خدایی خواست با من دیدار حضوری داشته باشه نترسه! خخخخ

لطف داری سمیرا جون :* اونای دیگه رو که تکذیب می کنم ولی این آخری (احساساتی) رو به شدت تایید می کنم :دی
هلما ...
۱۸ تیر ۲۰:۳۲
هیییییییییییییییییییم...
محبوبه شب؟؟
آرامش داری و میتونی آروم کنی...
کنار اومدن و ارتباط باهات راحنه...
یه چیزی هم حس میکنم و مطمئن نیستم اینه که تو بعضی مسائل که نامحدوده برا خودت محدوده داری و غیر اون برات جالب نیست.
فعلا اینا رو داشته باش جانم :)

پاسخ :

عاقا من آخرشم نفهمیدم این "هیییییییییییییییییییم" که تو میگی یعنی چی؟! o_0
ها مگه چیه؟ ^_^
جدی؟! تا حالا اینو کسی بهم نگفته بود! -_- مطمئنی داری از من میگی؟ اشتباه نیومدی؟؟  : ))))
خداروشکر 🙌
منظورت خط قرمزه؟ هوم درسته ولی تو بعضی از موارد متوجه شدم سستَم! خیلی راحت ندید می گیرمشون :| (متاسفانه :(  )
ممنونم پری بانو :* همینم خیلی بود ^_^

آرزو ﴿ッ﴾
۱۸ تیر ۲۰:۴۸
آقا من احساس می‌کنم این قسمت اول جوابی که برای سمیرا نوشتی، برای منه! :دی

پاسخ :

خخخخ تو که رو شاخشی! تو رو که به همون دلیلی که خودمو و خودت میدونیم، میبینیم همو ولی نه مخاطبم تنها تو نبودی کلی گفتم : ))))
یک دختر شیعه
۱۹ تیر ۰۴:۵۸
من این طوری می بینمت.
: )
به شدددت شاد: ))) و به شدددددت پر انرژی: ))))
و  متواضع و افتاده: )))
و برخوردار از یک ارتباط اجتماعی قوی
^_*

پاسخ :

عاششششقتممممم 😘😘 تصورشو   + خانم گولت زدن، اینایی رو که گفتی واسه دختر کوچه پشتیه هااا :دی
متواضع و افتاده؟! من؟! بابا صفات خودتو به ما نچسبون دیگه! ^_^
+این پست بازم شبیه اون حرف سلمانِ پنجشنبه فیروزه ای شد!! امیدوارم این صفاتی رو که دوستان به من نسبت دادن باعث غرورم نشه!
تو خودت خوب میدونی کدومو میگم( همون قصه ی بادکنک و...)

ممنونم خواهری، تو همیشه نسبت به این حقیر لطف داشتی : )

هلما ...
۱۹ تیر ۱۳:۱۵
هییییم. جاهای مختلف کاربرد مختلف داره. (هییم شناسی پری) :))
بعضا نشان دهنده یه جور گیجی و ناراحتی..
اینجا در حال فکر کردن منظورمه :*

پاسخ :

:دییییی
اوه چقدر پیچیده ست خخخ
فکر کردنتان مستدام
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان