`

مساحت زیست


حتما میدونید و آگاهید که این عنوان چی میگه و منظورش چیه؟ : ) و البته مسبب اصلیش کدوم بزرگواره؟ : ))

به دعوت اسی بانو تو این پست  بر آن شدیم که ما هم به اصرارای این بلاگر عزیز (مثلا خیلی اصرار کرد :|  ) مبنی بر شرکت در این چالش لبیک گفته و همچون نخود هر آش و البته خودِ نخودی (:دی) رخی نشان داده و خود را به هم قطاران شرکت کننده در این چالش برسانیم :دی

الان باید توضیح بدم هر کدوم از اینا 👇 چرا اینجان و دلیل انتخابشون چیه؟ :|

                            

روی عکس کلیک کنید تا اندازه واقعی تصویر رو ببینید!

۱- به یُمن دوستان بابایی و آژانس های محله مون، هر ساله تعدادی سر رسید به درب منزل میرسد و من هم از رو اجبااااار یکی از خوشکلاشو دستچین می کنم و به کلکسیون سررسیدام اضافه می کنم :دی

اون چرم عسلیه دفتر اشعارِ گردآوری شدمه

و اون صورمه ایه، مخصوص متون ادبی

یکی دو تای دیگه م بود ولی این دو هر روز دم دستن ^_^

۲- ساعت، حلقه و گیره ی روسریم که در گرما و سرما همیشه با منن و خیلیا فکر می کردن ساعت و حلقه م، سِت همن ولی نیستن (اصن مگه سِتِ ساعت و حلقه م داریم؟! 😕)

۳- سومین وسیله ای که خیلی استفاده میشه و جنبه آرایش و گاها پیرایش ه، اسپریِ بدن و ضد آفتابمه! از عطر و ادکلن خیلی کم استفاده می کنم واسه همین جایی در مساحت زیست من ندارن چرا که بود و نبودشون فرقی نمی کنه!
دو تا مداد ابرو (قهوه ای و مشکی، اون وسط حضور دارن که باید چشم بصیرت داشته باشین 😎 تا بتونید ببینید + یک عدد چتکه! )

+زیاد اهل آرایش نیستم اگر میبینید که چتکه میکشم به دلیل شکستگی بین دو ابرومه که یه فاصله ای رو این وسط ایجاد کرده -_-

۴- میرسیم به بهانه ی اصلی و حیاتی من در زندگی و اون چیزی نیست جز...

خانم ها... آقایون معرفی می کنم ← این شما و این هم ← بلیط الکترونیک یا همون مــــــــن کارت :دی

خدا واسه کسی نخواد ولی اگه شارژ نداشته باشه و به دستگاه نزدیک کنی، یه جیغـــــــــــی می کشه که دوست داری زمین دهان باز کنه و تو رو یهو ببلعه -_- مایه ی آبرو ریزیِ اصن :|||

۵- دسته(!) کلید و هندزفری که دیگه نیازی به توضیح ندارن! دارن؟! :|

۶-و اون پِنس ^_^ ، وسیله ی دوست داشتنیِ من که هر روز از خواب پا میشم و اگر حوصله داشتم و موهامو شونه کردم‌، سر جای خودش قرار میگیره ^_^ ولی خب باید حس و حالش بیاد : )))


+ تو این تصویر جای گوشیم خالی بود (جاش سبز :دی) چون زحمت عکس گرفتن رو به عهده داشت و فراموش کردم حداقل قابشو میذاشتم ولی دیگه دیر شده بود و حوصله ی آپلود کردن یه عکس دیگه رو نداشتم :|

و خودکارم! چرا که بابایی اشتباهی خودکار بنده رو با خودشون بردن و هیچ خودکار دیگه ای م نمی تونه جاشو تو دفتر من بگیره!  + یه خودکار معمولیِ معمولی خخخ

این بود مساحت زیست من!

۹ نظر
پونیکا :)
۱۹ تیر ۰۰:۵۱
محبوبه :|
بت بگم محبوب حق دارم یا نه؟ :||
چطور دلت میاد ادکلن ها در زندگیت نقشی نداشته باشن؟
چطووووور ؟ :||
من به نانه اعتراض سکوت کرده و از در انتهایی خارج میشم :|

پاسخ :

یا خدا! خدا بگم مسبب اصلی بهم ریختن مرورگرمو چیکارش کنه که من تا همین الان ( ۱:۰۰ بامداد) داشتم پست رو کامل می کردم نگو یه رب پیش منتشر شده بوده!!!! -_-

پونی؟! مهم هستن ولی اگرم نباشن واسم زیاد فرقی نمی کنه :دی چون من خوره ی اسپری دارم ولی از عطر (اونم فقط لِجند) و ادکلن(اونم فقط ادکلنای آقایون منزل به دلیل بوی مطبوعشون^_^) خییییییلیییی کم در حد یه پیس استفاده می کنم!
قهر نکن عزیز دلم.. خوبه منم قهر کنم که داری میری؟ هوم؟ خوبه؟ 😢
بهار ...
۱۹ تیر ۰۱:۲۸
دلم میخواست کلی حرف درباره پستت بگم ولی
دل و دماغ ندارم
حرم رفتی دعام کن

پاسخ :

از باهاری که من میشناسم همچین کامنتی بعید بود! کامنتای باهار همه چند خطی و طویل بودن ولی این...
اگه حضرت آقا بطلبن به روی چشم!
 از دست بنده ی خدا کاری ساخته ست؟؟ حتی گوش شنوا برای باهارمون؟؟
زمرد .🌹
۱۹ تیر ۰۸:۱۲
چ مساحت زیست کوشولویی 
من بودم نصفش لوازم ارایشم بود نصفش کارت و کیف پولم نصفشم گل سرام 

بیشتر یک سوم شد تا نصفش خخخخ

پاسخ :

آخه کل آرایش کردن من همونیه که گفتم، خیلی بخوام به خودم حال بدم، یه مدادم به لبم می کشم که ضایع نباشه و ار بی روح بودن در بیام همین.
گل سر و کلیپس رو باهات موافقم چون فراموش کردم خخخخ ولی چون پول ندارم پس کارت و کیف پولم حضورشون بی فایده ست :دی
شرلوک هلمز
۱۹ تیر ۰۸:۴۳
سلام
خیلی چالش جالبه!!!
^_^
مساحت زیستتون خیلی عجیبه به خاطر اینکه همش در حال نوشتنید!!!
-_-
 من خودکارم تا دو هفته پیش مساحت زیست بود ولی الان نمی دونم کجاس و در چه حاله؟
#_#

پاسخ :

سلام.
خب شرکت کنید ^_^
خخخ آخه دقیقا همینطوره! تقریبا کل روز روی گوشیمم. این وسطم شاید یکی دو خط کتاب بخونم (متاسفانه!). ولی این دفاتر هر روز جلوم پهنن.
نخسته واقعا -_-
دچـــــ ـــــار
۱۹ تیر ۰۸:۵۵
روی دیوار چیدیدشون!؟

پاسخ :

-_-
نخیر! روی یک رومیزی ای که خودم با پارچه ی ساتن چروک دورشو هویه کاری کردم، چیده بودم!
دچـــــ ـــــار
۱۹ تیر ۱۰:۱۷
میخوره کاغذ دیواری باشه ها :)

پاسخ :

😐😑
هوم این وسایل رو با یه چسب مخصوص به دیوار نصب کردم! o_0
واران ...
۱۹ تیر ۱۰:۵۲
این وسایل رو با چسب مخصوث به دیوار نصب کردم :)))))😁😁😁
یعنی آخرش بود :دی 



+کرم‌ات که مثل مال منه منم تو مساحت زیستم‌ گذاشتم 
جاکلیدیت فقط کمه وگرنه با هم مشترکیم :)
گوشی ها هم مثل من نشون ندادی :دی 

فقط من در زمان مهمانی از ساعت استفاده میکنم ولی از این نوع ساعت ها دوس دارم ^__^
ساعت فقط استرس میاره :|
برای همین از دانشگاه تا الان بجز تو مهمونی ها و عروسی ها ازش استفاده نکردم اگرم کردم خیلی کم :)

البته میگن حیاتی نه حیاطی :دی 
با این عکست تازه من‌فهمیدم منم یه چیزی یادم رفت بذارم :دی 
صداشم درنمیارم :))

پاسخ :

باز وقتی "خخخ" میذارم میگه مثل فلان چیزه! : )))) مخصوص جانم مخصوص :دی : )))
+ : )))
نه دیگه کلیدایی که لازم دارمو گذاشتم فقط...
سوییچ مازراتیمو نذاشتم گفتم شاید یه نفر دلش بخواد 😎 : )))))))
ها دیگه داشت عکس می گرفت بدبخت -_- 

قابل شما رو نداره عزیزم : )
من عشق ساعتم و از اینکه هی گوشیمو از تو جیب یا کیفم دربیارم و ساعتو ببینم بدم میاد. 

اوپس... درستش می کنم :| 
: )))) "اینا همون خخخ هستنااااا" 
چی؟؟؟؟ 😕
واران ...
۱۹ تیر ۱۰:۵۳
اصلاح میکنم مخصوص اشتباه تایپی بود :/

پاسخ :

:دی
اَسی ...
۲۱ تیر ۱۳:۰۴
مرسی که به دعوتم لبیک گفتی ^_^
منظورت سرمه ایه دیگه؟ :دی
اون دو تا مداد رو کجا گذاشتی دقیقا؟؟! o_O
چتکه چیه؟؟!!! @_o اصلا تو تصویر هست؟؟!!! ×_×
پنس دیگه چیه؟؟!! :| همونی که کنار حلقه و ساعتته؟؟ مگه گیره ی روسری همونی نیست که کنار کلیدته؟ پس چرا همراه با حلقه و ساعتت معرفیش کردی که با پنس (همون گل سر؟) اشتباه گرفته بشه؟ :|

پاسخ :

فدات :*  خیلی اصرار کردی دیگه ^_-
آیکون سوت زدن و پسِ سر را خاروندن :دی  نح صورمه ای م یه طیف دیگه ای از رنگ سورمه ایه[ @.@ ]
عه! ندیدیش؟ 😶  آهان چشم بصیرت جانم! اینو نداری 😛 
چتکه ی ابرو دیگه! خخخ نح فراموش کردم :دی
یا خدا!!!! O_0 آره دیگه همون!   :|||   خخخ  من اول عکس گرفتم بعد مطلب رو نوشتم. دیگه گیره و پنس رو همه میشناسن! نمی دونستم شاید واسه یه نفر سوال پیش بیاد! ولی تو هم درست میگی ایراد از منه!!!! 😂
 (به قول یسنا جون): بِبَشید!  : )))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان