`

میرم مرخصی 👋 (فعلا کنسله :| )


سلاااااااام!

خیلی پر گویی نمی کنم یعنی وقت ندارم زیاد توضیح بدم!

بابایی فردا بعدازظهر بر می گردن!

این روزا خیلی شلوغ پلوغه!

می خواستیم همه ی کارا رو خودمون انجام بدیم که بابا بزرگ و خان عمو دعوامون کردن که نخیر نمیشه ما هم شریکیم و بعضی از هزینه ها رو ما متقبل میشیم. اولش قبول نکردیم ولی از خشم آقاجون ترسیدیم و قبول کردیم.


کامنتدونی رو باز میذارم ولی مطمئنم از این ساعت به بعد نمیرسم بخونمتون پس شرمنده م.. جبران می کنم : ))))

به دعای خیرتون به شدت احتیاج دارم یادتون نره ها ^_-

دیگه اینکه...

هیچی..




بعدا نوشت (۱۸:۳۸): همه چی بهم ریخته! اون طرف گفتن که پروازی به سمت ایران (مشهد) نمی برن(دقیقا نمیدونم چی شد و چی نشد!) برنامه هامون رو هواست. همه عصبی شدن حقم دارن. نگرانیم..

زنگ زدیم به خاله جونی که تو آژانس هواپیمایی مشغولن و بهشون گفتیم میتونن واسه دو نفر یا بیشتر بلیط جور کنن یا نح! خدا کنه برنامه هامون رو روال اتفاق بیفته و گرنه...



و من الله توفیق : )


۱۵ نظر
تنها ...
۱۹ تیر ۱۱:۵۴
موفق باشی عزیزم

پاسخ :

ممنونم خواهری
ان شاءالله روزی خودت
دچـــــ ـــــار
۱۹ تیر ۱۱:۵۵
چشمتون  روشن

پاسخ :

ممنون.
ان شاءالله قسمت خودتون
هلما ...
۱۹ تیر ۱۳:۰۲
ای جان دلم. چشمت روشن :)
حق با آقاجونته خب. 
راحت باش محبوبه جان, همه درک میکنن :)
کادو میداد واست. دلم خوااااست..

پاسخ :

جونت سلامت. مچکرم : )
تا چش بقیه دور ببینم میام سر میزنم :دی مرسی که درک میکنین ^_^
کادو؟ شیب؟ بام؟ :دی
ان شاءالله روزی خودت
ستاره جان
۱۹ تیر ۱۳:۱۸
چشمت روشن عزیزم 

پاسخ :

ممنونم جانم
ان شاءالله روزی خودت
آرزو ﴿ッ﴾
۱۹ تیر ۱۵:۵۶
رسیدن‌شون بخیـــر :)

پاسخ :

سلامت باشی : )
ان شاءالله قسمت خودت

+یه لحظه احساس کردم خودم دارم میرم ^___^
🌹parmin 🌹
۱۹ تیر ۱۹:۲۴
رسیدنشون به خیر و پربرکت :)
موفق و سلامت باشید

پاسخ :

ممنونم، ولی هنوز هیچی معلوم نیست، اینجور که بوش میاد باید خودشون بدون کاروان برگردن!
ان شاءالله قسمت خودتون
واران ...
۱۹ تیر ۲۱:۱۹
سلام 
رسیدنشون بخیر ایشالا 🌹
کربلا بودند آیا ؟^__^



توکل بخدا 
لابد حکمتی توش بوده که هنوز نرسیدند نگران نباش :)




پاسخ :

سلام عزیز دلم : )
ممنون ولی هنو نرسیدن! هوم الان نجفن. یه ساعت پیش که باهاشون صحبت کردم گفتم که دوستان التماس دعا دارن و ایشونم گفتن از همون اول به نیت همه زیارت می کنن ^_^
ان شاءالله روزی خودت.


: ))) یحتمل همینطوره!

شرلوک هلمز
۱۹ تیر ۲۱:۵۸
سلام
بسیار عالی...
رسیدنشون بخیر ^_^
منت بذارید وبلاگ منم دنبال کنین...

پاسخ :

سلام.
ان شاءالله به سلامتی برسن، ممنون.
ان شاءالله قسمت خودتون.

میتونم بپرسم چرا یهو رفتین و بعد تغییر رویه دادین؟؟؟
شرلوک هلمز
۱۹ تیر ۲۲:۱۰
اااامممممممممممممممممممم
خب در واقع از سیاست به علم تغییر رویه دادم (به قول شما)

پاسخ :

خخخخ تا حالا ندیدم یه آقا اینو بگه ( اااامممممممممممممممممممم )
هوم خیلی هم خوب
شرلوک هلمز
۱۹ تیر ۲۲:۲۰
البته گمان می کردم این سوال رو در ذهن داشته باشید...

پاسخ :

اگه یادتون باشه، پست ها و مطالبی که به شهدا مربوط میشد رو خیلی خوب دنبال می کردم.
راستش من از این شخصیت (شرلوک) بدم میاد! وقتی دیدم یه نفر وبلاگ رو با این نام دنبال میکنه تعجب کردم!
وقتی کامنت دادین یهو یاد  (فدایی شهدا) افتادم و متوجه شدم خودتونید.
♕αяαмεsн♕ ...
۱۹ تیر ۲۲:۲۰
امیدوارم مشکلاتتون اونجوری که دوست دارید از پیش رراون برداشته شه.....  واسه منم دعا کنید اخه یه کوچولو مشکل دارم؛..... موفق باشی 

پاسخ :

ان شاءالله
امیدوارم هر چه به صلاحتونه براتون اتفاق بیفته : )
زنده باشید.. هم چنین.
هلما ...
۱۹ تیر ۲۲:۳۲
قربونت ایشالا :)
جای تو من عجیب مرخصی لازمم ولی نمیرم :))

پاسخ :

: ))
بی خود 😒 دهع :/  : )))))
شرلوک هلمز
۱۹ تیر ۲۲:۳۲
اوه اوه
پس وضع خیلی بده!!!
من از همین لحظه ناپدید میشم-__-

پاسخ :

:دی
محو نشید یه وقت!
شرلوک هلمز
۱۹ تیر ۲۲:۳۵
البته شخصیت من به سیاست نمی خورد...
حالا یه سوال
شما چرا بدتون میاد؟
در ضمن عادیه که همه میگن ااامممممممممممم در حال فکر کردن...

پاسخ :

تا جایی که حافظه م یاری می کنه، پست های سیاسی تون خیلی کوبنده بود!!!!
نمیدونم 😐
مثل هزاران بازیگری که بازی و شخصیت شونو نمی پسندم (سلیقه ی شخصیِ منه!)
ستاره جان
۲۰ تیر ۰۰:۱۳
عیبی نداره 
بلیت چارتری گیر میاد 
لامشکل اونجا عراقه :*** دوراز جون عربستان نیست بترسی و نگران بشی 

پاسخ :

هوم ان شاءالله امروز برسن دیگه!
واسه همه گفتم واسه تو هم میگم،
ان شاءالله قسمت خودت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان