`

تو کیستی؟؟ +یک عدد فایل صوتی : )


تو کیستی، که من اینگونه بی تو بی تابم؟

شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم .

تو چیستی، که من از موج هر تبسم تو

بسان قایق، سرگشته، روی گردابم!

تو در کدام سحر، بر کدام اسب سپید؟

تو را کدام خدا؟

تو از کدام جهان؟

تو در کدام کرانه، تو از کدام صدف؟

تو در کدام چمن، همره کدام نسیم؟

تو از کدام سبو؟

من از کجا سر راه تو آمدم ناگاه!

چه کرد با دل من آن نگاه شیرین، آه!

مدام پیش نگاهی، مدام پیش نگاه!

کدام نشأه دویده است از تو در تن من؟

که ذره های وجودم تو را که می بینند،

به رقص می آیند، سرود میخوانند!

چه آرزوی محالی است زیستن با تو

مرا همین بگذارند یک سخن با تو

به من بگو که مرا از دهان شیر بگیر!

به من بگو که برو در دهان شیر بمیر!

بگو برو جگر کوه قاف را بشکاف!

ستاره ها را از آسمان بیار به زیر

تو را به هر چه تو گویی، به دوستی سوگند

هر آنچه خواهی از من بخواه، صبر مخواه.

که صبر، راه درازی به مرگ پیوسته ست!

تو آرزوی بلندی و، دست من کوتاه

تو دور دست امیدی و پای من خسته ست.

همه وجود تو مهر است و جان من محروم

چراغ چشم تو سبزست و راه من بسته است.


فریدون مشیری

بشنوید : )


+هیچی معلوم نیست! برنامه هامون رو هواست. خدا خودش بخیر بگذرونه : )

۱۰ نظر
بهارنارنج :)
۲۰ تیر ۰۵:۲۰
راستش اومدم بگم من منم خودت کی هستی:/

ان شاالله به سلامتی,اینم میگذره حرص نخور

پاسخ :

گگگگگگ :/ -_-
#جلف
: ))
آخرین خبرها حاکی از آن است که بابایی امروز بر می گردن (۸:۱۷)  *___*
واران ...
۲۰ تیر ۰۷:۳۸
یادمه این ابیات رو داداش و زن داداشم یکبار صوتی خوندند و من فایل صوتیشون رو دادم به دوست خوبم یلدا خانم از وبلاگ هنوز یلدا :) الانم فکر کنم اونجاست :^__^
الان متن رو دیدم یاد اون فایل افتادم:) 

هر چی خدا بخواد 
توکل بخودش 🌹


سلام 
صبح بخیر خواهری❤

پاسخ :

راستش منم قبل از اینکه اونو برات بفرستم اینو خوندم ولی چون زیادی خوب شده گفتم شاید بهم بخندی :|
میشه پیداش کنی و برام بفرستی؟ 🙏
اینو اولین بار تو یکی از رمانا خوندم!

آنچه دلم خواست نه آن می شود
هر چه خدا خواست همان می شود
توکل به خودش ^_^


سلام به روی ماهت
صبح تو هم بخیر و شادی ان شاءالله : )) ❤
دچـــــ ـــــار
۲۰ تیر ۰۸:۴۷
ایول! موصلو آزاد کردن دارن برمیگردن!؟ :)

پاسخ :

خخخ موصل مگه مال دو هفته ی پیش نبود؟؟
واران ...
۲۰ تیر ۰۸:۴۸
پیداش کردم ولی لینک اون پست رو بدم که باید شما از ایشون اجازه بگیرین (از یلدا خانم )
اگرم خودم بدم شاید خوب نباشه :|
خوب نباشه منظورم اینکه شاید یلدا خانوم ناراحت بشن وگرنه من مشکلی ندارم که بهت بدم :)

حالا کدومش ؟^__^

پاسخ :

نه بابا چرا جنایی ش می کنی واسه خودم می خوام :||

دستت مرسی 😘😘
واران ...
۲۰ تیر ۰۹:۰۴
جنایی چیه ؟
دوست داری بذار اینجا ^__^
منم دوس دارم :)
منم کیف میکنم که گذاشتی :)
فقط اجازه است سختیت عجبا :|:)
که اونم تو میتونی من میدونم ^__^

پاسخ :

خخخ باشه شاید تا شب اجازه ش بگیرمو و گذاشتم : )
ممنونم :*


+ وااای واران خیلی قشنگ بود واقعا مرسی :*****
خانمِ میم
۲۰ تیر ۰۹:۲۳
این شعر از کدوم کتابشه؟
انگار چندتا کتاب داره نه؟

پاسخ :

نَبِدونم :| : ))
من اینو تو یه رمانی خوندم ^_^
اسم اون رمانو هم متاسفانه خاطرم نیست!!
واران ...
۲۰ تیر ۰۹:۳۸
اگر گذاشتین تو عنوان الحاقیه بذار که متوجه بشم بیام در خونتون :دی :)


+
میدونم (دچار خودشیفتگی اول صبحی شدم :دی ) تو وبلاگ جناب دچار نبودم ولی الان اینجا شدم :دی )
خواهش میکنم قابلی نداشت ^__^

پاسخ :

بیای در خونمون؟! 😨😨
عاقا اشتباه کردم :دی : )))))))))


:دی دیگه بحث داداش و زن داداش شده خب, منم باشم خودشیفته میشم ^_^
بزرگواری ^_-
واران ...
۲۰ تیر ۰۹:۴۶
در خونه منظورم وبلاگه :|:)
عجبا :/


مرسی 
نخیرم اصلا ربطی نداره :دی 

پاسخ :

+واران خدایی خیلی سختمه "خخخخ" نذارم! 😫😭 بیا و یه تجدید نظری بکن؟ 🙏🙇

: )))))) بله متوجه شدم.. اون مزاح بود :دی



به جااان خودم بچه زدن نداره ^_^
هنوز... هنوز...
۲۰ تیر ۱۲:۱۳
چرا که نه عزیزم.

اگه باران جانم اجازه دادن مشکلی نیست، عزیزم

پاسخ :

ممنونم بانو : )
بهارنارنج :)
۲۰ تیر ۱۳:۱۸
اینو تو خوندی؟:|نه باو صدای تو نیست:|اون مردهم دارره:))

پاسخ :

نه بابا صدای ایشون از من زیبا تره : ))

در ضمن مگه تو منو و صدامو ندیدی و نشنیدی؟ -_-
خخخ اگه واران اینجا نبود یه چیزی می گفتم!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان