`

ترسِ دوست داشتنی!


همیشه از اینجای زندگی، از این مرحله از زندگی می ترسیدم. میدونم خیلی طبیعیه ولی نمی تونم این وضع رو تاب بیارم! برام سخته ولی عاشقانه دوسش دارم نه واسه خودم واسه طرفم.

وقتی نوزادیم، ما رو با وسواس زیاد میبرن حموم و تمیزمون می کنن. برامون قصه میگن و آروم سر و بدنمونو میشورن. لباس زیبا به تنمون می کنن و ما رو غرق در بوسه هاشون می کنن؛

ولی...

تا اینجای قضیه رو باهاش مشکلی ندارم ولی از بعدش درست از زمانی که بزرگای فامیل پیر و فرتوت میشن و دیگه نمی تونن خودشون به بهداشت فردیشون برسن اینجاست که باید یه نفر، یه نفر پیدا بشه و این وظیفه رو براشون با احترام انجام بده طوری که خدای نکرده احساس حقارت نکنن.


دیروز حال بی بی بد شد! از صبح غیر از یک لیوان شیر چیزِ دیگه ای نخوردن یعنی میل نداشتن. دو ساعت بعد از خوردن شیرِ صبح گاهی و قرصاشون حالشون بد میشه و محتویات معده رو در دو سه مرحله بالا آوردن. با هر بار بالا آوردنشون منم عُق میزدم و سرم گیج می رفت. حال منم بد شد و خواهر خانمی مجبورم کردن چند دقیقه ای رو از اون فضا دور بشم.

برای یه لحظه حال بی بی رو که دیدم ترسیدم! از اینکه نباشن. از اینکه تنهامون بذارن. از اینکه زمانِ لعنتی چقدر زود میگذره! از اینکه...



۶ نظر
ستاره جان
۲۲ تیر ۱۷:۲۰
ان شاءالله تا هر وقت که زنده ان سایه شون با عزت رو سرتون باشه 

پاسخ :

ممنونم عزیزم
خدا خانواده ی عزیزتو زیر سایه ی امنش حفظ کنه برات : )
دچـــــ ـــــار
۲۲ تیر ۱۷:۲۲
انشالله همیشه کانون خانواده تون گرم و صمیمی باشه :)
+ واقعا دنیا میچرخه و میچرخه تا ما همه ی نقشها رو امتحان کنیم ...

پاسخ :

ممنون بهمچنین : )
+تکرار این نقش ها رو ندوست!
بانوچـ ـه
۲۲ تیر ۱۷:۵۰
این یه چرخه ی طبیعیه... و خیلی تلخه...

پاسخ :

به قول بی بی که همیشه میگه
«خداهیچ کسو خار اولاد نکنه!»
تازه به این حرفشون رسیدم!!!!
آرزو ﴿ッ﴾
۲۲ تیر ۱۹:۵۹
ترس دوست‌داشتنی؟

+ان‌شاءالله عمرِ طولانیِ باعزت داشته باشن. :)

پاسخ :

آره! من از پیری میترسم و دوست ندارم به اون مرحله از زندگی برسم ولی با این حال بعضی از خصوصیات پیری رو دوست دارم :دی به این میگن یه ترس دوست داشتنی : )

+ان شاءالله.. بهمچنین : ))
الهه اکبری
۲۲ تیر ۲۱:۱۱
خیلی سخته حتما. آدم وقتی پیر میشه دوباره همون نیاز هایی رو پیدا می کنه که تو نوزادی داشته، اما این بار می فهمه دارن براش چی کار می کنن(تازه اگه بکنن) و در ضمن این که زمان پیری ،آدم قبلا توانا بوده و هر لحظه با کمک های دیگران می بینه که چه توانایی هایی رو از دست داده.
من هم همیشه از این که چنین روزی برام برسه می ترسم.

پاسخ :

عمر مفید پنجاه ساله نهایت شصت خیرشو ببینی :دی
و دردسرای سالمندی به مراتب بیشتر از زمان نوزادیه!
بهار ...
۲۳ تیر ۲۲:۱۷
خدا ان شاءالله براتون نگهشون داره

پاسخ :

ان شاءالله
خدا عزیزان تو رو هم زیر سایه ی امنش حفظ کنه : )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان