`

گاهی وقتا رفتن گزینه ی آخر نیست! شاید مرگ... شاید!


کاش می شد جلوی رفتنشو گرفت.

کاش می شد از رفتن منصرفش کرد.

کاش می شد بیشتر بهش اصرار کرد و بهش گفت:

"نرو لا مصب... نرو... بری دلتنگت میشم! رفتی و دلتنگت بشم دیگه منو نمی بینیا! اگه بری و فشار دلتنگی روم زیاد بشه و قلبم... "

آخ قلبم... کاش از احوالات الانم با خبر بودی!

یعنی اگه میدونستی، برات فرقی هم می کرد؟! می موندی؟! رفتنی در کار نبود؟!

کاش می گفتمت...

کاش.

شاید

ن م ی ر ف ت ی!


+ اتفاق خاصی نیفتاده فقط دلتنگشم!

+ قبل این عنوان، اینو در نظر داشتم"به رفتن فکر نکن عزیز دلم!"  ولی...


++ از اتاق فرمان خبر رسید که

یحتمل فردا صبح میرم حرم و نائب الزیاره همه ی بزرگواران هستم ^__^

۲۴ نظر
دچـــــ ـــــار
۲۴ تیر ۲۰:۰۱
الان رفته ؟ یا قبلا رفته ؟ یا کلا ؟:)

پاسخ :

رفته! احتمالا تا شهریور نمی بینمش
حسین مداحی
۲۴ تیر ۲۰:۰۸
ایشالا شیرینیِ عروسی.

پاسخ :

شیرینی عروسی چی میگه این وسط؟!
علی آقا:)
۲۴ تیر ۲۰:۰۸
به‌به،نایب‌الزیاره‌بودن‌خیلی‌کیف‌میده
خوشبحالت:))

ان‌شاالله،سلامت‌برمیگردن
حالا‌عزیزدلتان‌چکارست:)

پاسخ :

ان شاءالله قسمت خودتون : )

برادر است ^_^
آرزو ﴿ッ﴾
۲۴ تیر ۲۰:۱۲
هنوزم نمی‌دونم اینکه بخوای جلوی رفتن یه‌نفر رو بگیری حتی با یه جمله، کار خوبیه یا نه!

++ ممنون :(

پاسخ :

و حتی به صلاحته-به صلاحشه یا نح؟!

++ 😘
علی آقا:)
۲۴ تیر ۲۰:۱۳
مشرف،خدمت‌سربازیندداداش‌خوشکلتان:)

پاسخ :

نح به امید واهی رفته سفر :|
آرزو ﴿ッ﴾
۲۴ تیر ۲۰:۱۳
:) :|

پاسخ :

چیشده؟! O_o
kerman man
۲۴ تیر ۲۰:۲۰
التماس دعا

پاسخ :

ان شاءالله حاجت روا بشید.
محتاجیم.
یک دختر شیعه
۲۴ تیر ۲۰:۵۳
ان شالله برگرده: )))

پاسخ :

ان شاءالله :(
خیلی باهاش حرف زدیم که نره ولی گوشش بدهکار نبود!
یک دختر شیعه
۲۴ تیر ۲۰:۵۴
ینی برا داداشت بود این متن عاشقانه😐
خورد تو ذوقم😂😂

پاسخ :

مریم سادات! 😑
کجای این متن "عاشقانه" بود؟
:دی
آرزو ﴿ッ﴾
۲۴ تیر ۲۰:۵۴
بعد از "ممنون" لبخند بود دستم اشتباهی خورده بود!

پاسخ :

خخخخ آهان!
هلما ...
۲۴ تیر ۲۱:۱۵
کامنت مستر مداحی :))
برمیگرده دیر و زود داره ولی میاد ..
قوی میشی این مدت.

پاسخ :

هوم شیرینیِ عروسیش ان شاءالله 😍😍
هلما ...
۲۴ تیر ۲۱:۱۵
ایوووووووووووووووووووووووول پس دعامون کن حسااابی منووو مخصوص تر :))

پاسخ :

به روی چشم اگه لایق باشم : )
اسمارتیز :)
۲۴ تیر ۲۱:۳۴
واسه داداشت بود؟:)
من این مدت دیگه اینقدر داداشمو ندیدم که وقتایی که هست، وضعیت خونه به حالق فوق‌العاده در میاد:/ 
دلت دریا محبوبه جانمممم واسه تحمل دلتنگی (((:

* چرا منی که خیلی سخت افراد بزرگتر از خودمو با فعل مفرد و اینا خطاب میکنم، اینقدز راحت شما رو (تو رو:|) مفرد خطاب میکنم؟ چرا واقعا؟

پاسخ :

هوم نعیمه جون :(
سربازن؟
کلا نبود یه عضو از اعضای خانواده، خونه رو بی روح میکنه!
مرسی اسمارتیز خوشمزه ی من :*

*واااایییییی نمیدونی چقدر خوشحال شدم از این حرفت :* ^_^
نَبِدونم : )))
بهار ...
۲۴ تیر ۲۱:۳۹
منم دلتنگم،خیلی زیاد...
دلتنگ کسی که ...
فردا منم دعا کن محبوبه،حسابی قاطی کردم
پستت عالی بود

پاسخ :

بیا بغلم باهار (آیکون دو دستِ باز)

به روی چشم باهار جان : )
عالی خوندی .. کجاش عالی بود؟
بهارنارنج :)
۲۴ تیر ۲۲:۱۴
دو روزه بدجور دلم گرفته..چراشو نمیدونم..اما یه بغض تو گلوم سنگینی میکنه خیلی ..
دلم هوای حرم کرده..فقط یکی فهمید من مریضم..فقط یکی طبیبم شد..فقط آقا فهمید..
دلم حرمشو میخواد..خیلی..

پاسخ :

می خوای زنگ بزنم صحبت کنیم؟
ان شاءالله بازم به زودیِ زود طلبیده بشی و بیای : )

زمرد .🌹
۲۵ تیر ۰۰:۱۶
کی نره؟ بهش بگو خب:(

دعامون کن خانوم:)

پاسخ :

رجوع شود به کامنتای دوستان

به روی چشم عزیز جان : )
ایمان
۲۵ تیر ۰۹:۳۹
حا والا مویوم بهشان گفتم نرن ولی حرف گوش نکردن:(

پاسخ :

ها حرف که گوش نمدن :((
گل بهار ..
۲۵ تیر ۱۰:۴۸
امااااااااااااااااااااان از دلتنگی ...امان 
ولی عزیزم اونی که دوست داره نمیره ...اونی که میزاره میره واقعا از ته قلبش دوستت نداره بعد حیفه ادم وقت بزاره ...انرژی بزاره به پای کسی که ادمو دوست نداره 
حیف نیست ؟ 
این منطقشه ولی دل که اینا رو نمیفهمه 

پاسخ :

امان امان
خخخ فک کنم جوابامو به کامنتا رو نخوندی درسته؟
این یه متن عاشقانه برای از دست دادن کسی نیست این یه متن خیلییی معمولی برای دلتنگی من نسبت به برادرمه : ))

ولی درست میگی باهات موافقم! یه جا خوندم که می گفت اونی رو که دوست داری رو رهاش کن بذار بره اگه برگشت بدون به تو تعلق داشته اگر برنگشت بدون از اول هم مال تو نبوده!
بانوچـ ـه
۲۵ تیر ۱۲:۰۵
داداش منم آبان ماه میره سربازی از الان غصه دارم از دوریش :(

محبوبه جان این هفته جزء سیزده رو بخون با نیت سلامتی پدر و مادرا و حاجت روایی من

پاسخ :

درکت می کنم... منم سر خدمت داداشام خیلی عذاب کشیدم :(

پنجشنبه ای خواستم بیام وبت جویای احوال و بپرسم چرا کامنتت نرسیده که فراموش کردم.
به روی چشم.. ممنون... حاجت روا بشی ان شاءالله ^_^
ali_ sh
۲۵ تیر ۱۶:۱۲
تصمیم گدفت که بره
رفت و شاید بگیم زخم زد
کارب بر میاد مگه؟
جز دعا
که سلامت باشه همیشه :)

پاسخ :

دقیقا : )
کار دیگه ای از دستمون بر نمیاد جز "دعا" کردن.
که خدا زیر سایه ی امنش حفظ ش کنه، که سالم باشه.
هلما ...
۲۵ تیر ۲۳:۰۸
ایشااااالا :)

پاسخ :

^___^
صدیقه
۲۶ تیر ۲۳:۳۰
چه خوب شد که یه نگا به کامنتا انداختم ضایع نشدم!:/خخخخ
خوچ به حال داداچت!:|

پاسخ :

خخخ
عخی یاد رفی افتادم :(
هوم کیه که قدر بدونه (عینک دودی)
صدیقه
۲۶ تیر ۲۳:۳۵
چییییییش خودشیفته!:/
کلا تعریف کردن نیومده بهت!:دی

پاسخ :

خخخخ یه فروردینی اول عاشق خودشه این یادت نره!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان