`

مرگ... همین قدر به ما نزدیکه!


دیشب کلی با عزیز سوژه شده تو پست قبل گفتیم و خندیدیم. از اینکه چرا انقدر خلاصه و خسته طور پیام داده! بهش گفتم شاید یکی از اجدادمون رگ و ریشه ش به جایی غیر از مشهد و حومه برگرده که گفت بعید میدونه!

گفتم چرا لابد تو نمیدونی گفت نح مطمئنه! (این همه اطمینان رو از کجا آورده خدا عالمه)


امروز زودتر از روزای دیگه بیدار شدم. هنوز چشامو کامل باز نکردم سری به پنل وبلاگ زدمو با کامنتاتون مواجه شدم. خوندم، جواب دادم و تایید کردم! سری به سایت زدم. رمز عبور رو زدم و یه دوری هم تو سایت زدم و سریع بخش مورد نظر رو باز کردم. جز خودم، موجود زنده ی دیگه ای دیده نشد. کمی لفتش دادم، تا اینکه یکی از بچه ها آنلاین شد. حرفای معمولی زدیم که یهو گفت پدرش فوت شده!

شوکه شدم. باورم نمی شد! خیال می کردم شوخی میکنه ولی متاسفانه واقعیت داشت. حالشو درک می کردم پس سریع بهش زنگ زدم و باهاش ابراز همدردی کردم. خب کار دیگه ای از دستم بر نمی اومد.

ناراحت بودم. خاطرم اومد که آقاگل یه پست گذر عمری منتشر کرده بودن که دوست داشتم اونو تقدیم کنم به خواهریم... نسیم عزیزم.

عزیزم تسلیت میگم.



+بزرگواران عزیز، لطف کنید برای آرامش روح همه ی درگذشتگان مخصوصا پدر نسیم فاتحه ای قرائت کنید. ان شاءالله که ثوابش برسه به روح همه ی اموات. ممنونم.

۱۲ نظر
حسین مداحی
۲۷ تیر ۱۲:۲۱
کدوم نسیم؟! خانم دختری از نسل حوا؟

پاسخ :

نح خدا نکنه!
نسیم پهلوان.
حسین ...
۲۷ تیر ۱۲:۲۵
خدا بیامرزشون.
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله رب العالمین
الرحمن الرحیم
مالک یوم الدین
ایاک نعبد و ایاک نستعین
اهدنا الصراط المستقیم
صراط الذین انعمت علیکم
غیر المغضوب علیهم و لا الضالین

بسم الله الرحمن الرحیم
قل هو الله احد
الله الصمد
لم یلد و لم یولد
و لم یکن له کفوا احد

پاسخ :

ممنونم از لطفتون : )
ستاره جان
۲۷ تیر ۱۲:۲۷
ما هم‌ امروز خبر مرگ شنیدیم 
داییم نگفته بود بهمون که جمعه شب فوت کرده تا عروسی خواهرم رو برگزار کنیم 
خوندم 
کدوم سایت؟

پاسخ :

خدا رحمتشون کنه.
ممنونم ستاره جون :*
jeem.ir
بهار ...
۲۷ تیر ۱۲:۵۹
خدارحمتشون کنه
میخونمتا،ولی شرمنده بابت کامنت نذاشتن

پاسخ :

خدایش بیامرزاد..
همین که می خونی خودش خیلیه :* از هیچ کسی انتظار ندارم واسم کامنت بذاره!
خانمِ میم
۲۷ تیر ۱۳:۲۲
ای بابا
خدا صبر بده بهشون

پاسخ :

شدیدا به دعاهای خیرتون نیازمنده
ممنونم موژان :*
زمرد .🌹
۲۷ تیر ۱۸:۲۷
عزیزم آدم خبر فوت پدرشو میده شوخی میکنه؟://///
از دست تو محبوبه

خدا رحمتشون کنه..

پاسخ :

خـــــــــــــا -_-

آمین...
🍁 غزاله زند
۲۷ تیر ۲۱:۰۰
انشالله روحشون در آرامش باشه و خدا به خانواده‌شون صبر بده :( 

پاسخ :

ان شاءالله
ممنونم غزاله جون :*
دختریم ...
۲۷ تیر ۲۳:۰۳
میدونی چیه همیشه از مرگ، پیری،جون مرگ شدن و شنیدن خبرهای بد متنفر و بیزارم!
اونقدری که فکر کردن بهش عذابم میده قبلنا بهشون فکر میکردم اما الان فقط یه حس بدی نسبت بهشون دارم ...
+ متاسفم و خدا بیامرزه ...

پاسخ :

خدا رحمتشون کنه...
دچـــــ ـــــار
۲۸ تیر ۱۱:۵۶
:) سلام

پاسخ :

علیکم السلام! (:
حسان علی آبادی
۲۸ تیر ۲۳:۱۸
روحشون شاد

پاسخ :

ان شاءالله.
خدا به خانواده شون صبر بده...
ŇãşíМ“̈́
۳۰ تیر ۱۴:۵۸
محبــوبه ی عــزیزم از شمــا و از تمــام دوستــانی که بــرای پــدرم 

طلب مغفــرت کردن متشکــرم .. 

ممنون کــ پستت رو به مـن اختصــاص دادی خواهــر گلم ... 

خدا شمــارو برای والــدینتون 

و والــدینتون رو بــرای شما حفظ کنــه ان شــاء الله...

پاسخ :

من وظیفه م بود جانم..

دوستان هم بزرگواری کردن و ممنونم از مهربونیشون.

ببخش، در حد توانم بود :*

خدا رحمت کنه پدر عزیزتو و خدا به خانواده بالاخص مادر محترمت طول عمر با عزت و صبر عنایت کنه..

ممنونم.. ان شاءالله.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان