`

تولد :)


این یه پست قدردانی و تبریک تولد به یه دوستِ! دوستی که دوستیمون تو دنیای حقیقی به وجود نیومده.

از طریق یه سایت دوستداشتنی باهاش آشنا شدم. و بعد با وبلاگش ^_^
دوستی که میدونم دوستی و همراهی با اون به من آسیب نمی رسونه. با توجه به شناخت دو سه ماهه ای که ازش دارم، میدونم که دنیام به دنیاش نزدیکه.
عاشقانه آقامو می پرسته. وقتی نوشته هاشو می خونم یه حس آرامشی بهم منتقل میشه.
فعالیتش تو سایت کمتر شده ولی خوبه که آدرس بعدیشو دارم ^_^
.
.
.
 
+ کتاب «پنجشنبه ی فیروزه ای» رو مریم سادات بهم معرفی کرد. که ازش خیلی خیلی مچکرم ^_^
+ تا حالا زیارت جامعه ی کبیره رو کامل نخونده بودم، چه برسه به اینکه بخوام معنی یا تفسیرشو بخونم! که بازم مدیون معرفی مریم سادات هستم.

+ مریم سادات عزیزم تولدت مبارکـــــــــــــــــ *_*




+فردا وفات حضرت معصومه (سلام الله علیها) ست، تسلیت میگم.
۴ نظر
حسین مداحی
۱۹ دی ۱۹:۴۴
عخی!
من هم به نوبۀ خودم تولدشون رو تبریک میگم.

پاسخ :

ووویییی مثل روح سرگردون می مونینا :دی

منم بازم از همین تریبون تولدشونو تبریک میگم :)
بلاگ فان
۱۹ دی ۱۹:۵۴
بلاگفان هم تولد ایشون رو تبریک عرض میکنه!

پاسخ :

سپاس از حضور پر رنگ بلاگفان :)
نسیم ...
۱۹ دی ۲۰:۲۵
مبارک باشه :)))

پاسخ :

مبارک صاحابش :)
یک دختر شیعه
۱۹ دی ۲۳:۳۶
اخه من از دست تو چیکار کنم😘😍😍😍
محبوبه ی جان من فقط و فقط ی وسیله بودم ی وسیله ی خیلی کوچیک تو خودت ذاتت پاک بوده و هست...
: **

پاسخ :

کاری نکردم قربونت برم ^_^
فقط می خواستم ازت تشکر بکنم، دیگه شرمنده که دم دستم نیستی واست هدیه بگیرم... تنها کاری که از دستم بر میومد همین بود 😔
وسیله نه! نعمت بودی عزیز دلم.
 دوست دوستداشتنی من😍😍😘😘😘😘😘😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان