`

بانوچه ^_^


قرار وبلاگی دوم هم رقم خورد و من یکی از بزرگان و پیشکسوتان عرصه ی وبلاگ نویسی رو در یک بازه زمانیِ یک ساعته دیدار کردم.


امروز ساعت پنج بعدازظهر با مادر خانمی راهی حرم شدم. همیشه روز قبل از میلاد از طرف شهرداری مراسمی برگزار میشه و مردم گروه گروه گل به دست میلاد آقا رو بهشون تبریک میگن و حرم رو گلبارون می کنن. (ان شاءالله قسمت خودتون بشه). ساعت هفت یا هفت ربع رسیدم حرم و مکانِ قرارمون ابتدای رواق دارالحجه از بست شیرازی بود. وقتی رسیدم به دنبال بانوچه ی مهربون می گشتم. اینبار بر خلاف دیدارم با سمیرا، فراموش کردم بپرسم که روسری شون چه رنگیه؟!

آقا حالا من رسیدم، هاج و واج داشتم دوروبرمو می گشتم تا یه آشنایی رو ببینم -_-

+چرا تو قرار اول پخته تر بودم و حواسم جمع بود که حداقل یه نشونی از دوست وبلاگی م بگیرم اصلا من حواسم نبود چرا بانوچه ی با تجربه حواسش نبود بپرسه که من چه شکلی م و چی پوشیدم والا : ))))) البته اینم بگم که منه گیج، که یه گوشی دستم بود و خیلی حالت نگران طور به خودم گرفته بودم و اطرافمو می پاییدم، انقدر ضایع بودم که بعد از گذشت دو سه دقیقه ای که داشتم یه خانمی رو برانداز می کردم، اون فرد بیاد جلو و اسممو بگه و من در جوابش بگم: بانوچه! :دی

ابتدا ایشونو با خواهر بزرگوارشون زیارت کردم ولی وقتی خانواده شونو دیدم، خواهر خانمی ما رو تنها گذاشتند و به خانواده ملحق شدن.

به خودشون نگفتم ولی وقتی که با هم به سمت خانواده شون رفتیم، استرس داشتم :|| مخصوصا اون لحظه ای که منتظر بودم بیاد تا بریم به رواق حضرت زهرا (س)... قشنگ رد عبور عرق سرد رو از روی کمرم متوجه شدم :|

واااای که چقدر خوش گذشت و چقدر هم صحبتی با ایشون برام جذاب بود و ممنونم از ایشون که افتخار آشنایی رو به من دادن ^_^

و ممنونم از آقاگل بزرگوار که در انتخاب رنگ مورد علاقه ی ایشون منو راهنمایی کردن. 


+اینم گوشه ای از حال و هوای حرم در صحن انقلاب ← ببینید

بازم عیدتون مبارک باشه ^_^

۱۵ نظر
بهار ...
۱۳ مرداد ۰۰:۰۴
حالا چطوری پیدا کردید همو؟
من دلم حرم میخواد،به کی بگم!!!!!
ایشالا یه روز منم ببینی،خخخ

پاسخ :

ورودی دارالحجه روبه روی هم ایستاده بودیم و هر دو گوشی به دست، در حال تماس بودیم که یهو بانوچه اومد جلو و اسممو برد : )))))
ان شاءالله قسمتت بشه بالام جان : )
ان شاءالله ^_^
kerman man
۱۳ مرداد ۰۰:۲۴
سلام
چا اتفاق خوبی...
زیارت همه تون قبول ان شاءالله

پاسخ :

سلام
^__^
ممنونم.. ان شاءالله
آقاگل ‌‌
۱۳ مرداد ۰۰:۴۵
مشهدی بودن این حسن رو هم داره ها. هر کی بیاد مشهد میشه رفت و دیداری داشت. :)
خوبه خوب بوده. 
ما ارادتمندیم.

پاسخ :

دقیقا و جالب بدونید من تمام دیدارهایی که دارم چه از طرف بچه های سایت جیم باشه و چه وبلاگ که تا حالا دوبار چشیدم و تجربه کردم، همه و همه حرم بوده ^____^
خیلی... از خوبم اون ور تر خخخخ
بزرگوارید.
آرزو ﴿ッ﴾
۱۳ مرداد ۰۰:۴۶
همیشه به خوشی و اتفاقات هیجان‌انگیز! :))
قشنگه صحن انقلاب :)

پاسخ :

ان شاءالله : )
صحن دوستداشتنیِ منه و تنها صحنی که وقتی درش نماز می خونی گنبد و بارگاه رو به روته ^____^
حسان علی آبادی
۱۳ مرداد ۰۰:۵۶
جالب بود
موفق باشید

پاسخ :

جالب خوندید!
همچنین.
تکراری Tekrari
۱۳ مرداد ۰۱:۲۰
خوش به سعادتتون ...
سلام حقیر رو هم به آقا برسونید ...
عیدتون مبارک :)

پاسخ :

ان شاءالله زیارت با معرفتشونو قسمتتون بکنن ^_^
عید شما هم، هم.🌹
فرشته ...
۱۳ مرداد ۰۸:۱۲
به به خوش به حالت:)
میشه دعا کنی ما رو هم بطلبه؟دلمون پر میکشه:)
عیدت هم مبارک
یاعلی

پاسخ :

ان شاءالله قسمت خودت آباجی ^_^
درکت می کنم میدونم چقدر دلتنگی سخته..
ان شاءالله زیارت با معرفتشون... ^_^
🌹

واران ...
۱۳ مرداد ۱۱:۰۶
سلام 
عید مبارک :)

کم کسی رو هم ندیدی ها :))
بانوچه عزیز ^__^

اردیبهشت امسال  که اومدم مشهد، فقط امام رضا(ع) رو دیدم ^__^
من همیشه قرارهای وبلاگیم با همین وبلاگ بوده نه تلفن :)))
یا حداکثرش تلگرام بوده :دی :)))


++
التماس دعا ⚘

پاسخ :

سلاملکم
: ) 🌹

دقیقا یکی از بزرگان عرصه ی وبلاگ نویسی تا اینجا که میشناسم ^_^

و من همچنان دوست دارم بلاگرای عزیز رو از نزدیک ببینم. اینطور هم نیست که با دیدار حضوری تمام تصوراتی که برای مثال از بانوچه داشتم با دیدنشون فرو بریزه میدونی یه جورایی احساس صمیمیت بیشتری می کنم باهاشون ^_^
حالا نه اینکه شماها رو ندیدم احساس صمیمی بودن بهم دست نده ها چرا ولی این دیدار ها رو خیلی دوست دارم ^_______^


دعاگو هستیم شما نیز التماس دعا واران جان :*
حسین ...
۱۳ مرداد ۱۱:۴۲
عجب!
التماس دعا.

پاسخ :

بعله ^_^ پس چی!!!
فکر کردین فقط خودتون می تونید دیدار وبلاگی دشته باشید!؟
نخیر مام می تونیم خخخخ
حاجتتون روا و عیدتونم مبارک 🌹
مهیار حریری
۱۳ مرداد ۱۹:۵۶
نمیشد شماره تلفن همو داشته باشین حداقل ؟! :))

+ زیارتتون قبول، حاجتتون روا، عیدتون مبارک

پاسخ :

داشتیم ولی دیدار یه چیز دیگه ست : )))))

+ عید شما هم مبارک باشه 🌹 مچکر و ممنون
ان شاءالله زیارتشون روزیتون بشه : )
بهارنارنج :)
۱۳ مرداد ۲۳:۳۲
خیلی هم عالی:)عیدت گذشتت مبارک

پاسخ :

:*
🌹
دُچــــ ــــار
۱۴ مرداد ۱۱:۴۲
بار بعد بپرس چی میپوشه :)

+ من توی اینجور مواقع خیلی خوب عمل میکنم. بدون اینکه بپرسم از برانداز کردن محیط میفهمم که کی دنبال من میگرده :))

پاسخ :

چشوم -_-

+نیست سنی ازتون گذشت با تجربه اید :دی
جالبه جفتمونم شماره همو می گرفتیم و هیچ کدوممونم پاسخ گو نبودیم خخخخخ
اَسی ...
۱۴ مرداد ۱۱:۴۶
نمیدونم چرا خودمو تو موقعیتت تصور کردم! تو میدونی چرا؟ ;)
درمورد اولین دیدار وبلاگیت پست ننوشتی؟

پاسخ :

خخخ شاید چون قرار بود همو ببینیم ولی این اتفاق نیفتاد..
+بازم شرمنده :(
نح چون قرار نبود چیزی بگم.
اینو هم بانوچه ازم خواست که اگه پستشو نوشتم لینکشو در اختیارش بذارم یعنی اجازه صادر شد ^_^
اَسی ...
۱۴ مرداد ۱۲:۰۷
این حرفو نزن! میام دوباره ;)

پاسخ :

ان شاءالله : )
قاسم صفایی نژاد
۱۶ مرداد ۱۱:۱۹
زیارت قبول

پاسخ :

ممنون : )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان