`

موسیقی صبحگاهی


امروز صبح وقتی گیج خواب بودم، صدای بلند تلویزیون منو بیدار کرد.
بر خلاف همیشه که اون موقع از صبح صدای تی وی کم بود، ولی امروز زیاد بود!
خوانندشو  نشناختم‌، ولی موسیقی فوق العاده ای بود ^_^ جوری بود که منو از داخل اتاق به بیرون کشوند.
هم متن و هم موسیقی عالین ^_^


متن آهنگ تیتراژ فیلم سیانور

بر تو و آن خاطر آسوده سوگند
بر تو ای چشم گنه آلودِ سوگند
بر آن لبخند جادویی، بر آن سیمای روشن
کز چشمان تو افتاده، آتش بر هستی من
عمری، هر شب در رهگذارت
ماندم چشم انتظارت
شاید یک شب بیایی
دردا تنهای تنها
بگذشت بی تو شبها
در حسرت و جدایی
عاشقی گم کرده ره بی آشیانم
مانده بر جا آتشی از کاروانم
زین پس محزون و خاموشم
عشقت خاکسترم کرد
در دست باد پاییزی 
نشکفته پرپرم کرد
نشکفته پرپرم کرد





۱ نظر
یک دختر شیعه
۲۳ دی ۱۲:۳۵
تا به حال نشنیده بودمش: )

پاسخ :

آخه تازه اومده :) فیلمش هنوز رو پرده ی سینماست :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان