`

کوه کندم؟؟؟؟؟؟!


نمیدونم والا، شایدم کوه کندم و خودم خبر ندارم!


یکی دو شبه توفیق پیدا می کنم که برم مسجد. و خب از اونجایی که با جمعی از رفقا خادم مسجدمون هستیم بعد از نماز و سخنرانی حاج آقا بین نمازگزارا چایی پخش می کنیم.

آقا من عاشق همینم. عاشق چایی پخش کردن و منتظر، سینی به دست، زل زدن به چشای این و اون و لبخند پاشیدن تو صورتشون تا لیوانو بردارن و منم بگم "نوش جونتون".


نمیگم خسته چون امشب مراسم چای ریزان نداشتیم و مسجدمون غذای نذری داد و این فعالیت رو خدام مرد انجام دادن. ولی از وقتی رسیدم خونه خسته بودم. دو سه قاشق از غذای نذری خوردم و خوابیدم. اومدم یه ساعت بخوابم، نه دیگه سه چهار ساعت -_- /خواب بدنم تکمیل شده و ملت الان خوابیدن ولی من به رسم هر شب جغد شدم اونم چه جغدی :||


همیشه خدا رو شاکرم که مهر علی و اولاد علی رو به دلم انداخته و به نحوی تو دم و دستگاه اباعبد الله و زیر پرچم سرخ رنگش فعالیت می کنم. ( من و جدایی از این آستان خدا نکند )... بگید آمین : )

۱۶ نظر
آرزو ﴿ッ﴾
۰۴ مهر ۲۳:۵۹
آمیـــــن :)

پاسخ :

قلب قلمبه و گردالوی خودمی 😉
آقای دیوار نویس
۰۵ مهر ۰۰:۰۰
ملت رو نمیدونم شاید الان خواب باشن ولی برای من و امثال من الان سر صبحه :) صدای خروس سحر رو نمیشنوین 
قبول باشه، برای ما هم دعا کنید 

پاسخ :

دیگه اغراق نکنید :دی  نکنه شما هم مثل عمو کوچیکم روز خواب، شب بیدارین؟
امیدوارم قبول بشه... (حاجتتون روا) شما بیشتر
بهارنارنج :)
۰۵ مهر ۰۰:۰۱
خوبیش اینه اینجا برادرا کلا پذیرایی میکنن:دی
قدیما ما جارو میزدیم..جدیدا پسرا جاروهم میزنن:دی

پاسخ :

حتی بین خانما؟؟ @.@ باریکلا برادرا!!!


✿دخترے از تبارِ غرور✿
۰۵ مهر ۰۰:۰۴
الـهـے آمیـن

پاسخ :

عزیزی :*
آرزو ﴿ッ﴾
۰۵ مهر ۰۰:۰۵
:) :* و نیز [قلب‌های متوالی!]

پاسخ :

^_^ فدایی داری داداش (با لحن نقی تو سریال پایتخت بخون :دی)
بهارنارنج :)
۰۵ مهر ۰۰:۰۸
اره بابا خیمه است
همه کارابا اقایونه,مثل مسجدا زنانه مردانه نیست به اون شکل

پاسخ :

آهان !!! 😶
تا حالا اونجاها نرفتم (تو خیمه ها رو میگم) هر جا رفتم معمولا تقسیم بندی زنانه مردانه بود. (جسارت نباشه ها، من اینجوری بیشتر میپسندم)
دیوانه ...
۰۵ مهر ۰۰:۲۶
لذت واقعی دنیا به همیناس 
مخصوصا وقتی به جماعت چای میدی و دعات میکنن ... دعای بی منت 

پاسخ :

دقیقا
^_^
دیوانه ...
۰۵ مهر ۰۰:۵۶
از کی خانومام کار فرهادو,میکنن -___-
نکنه بازم حرف ازدواج هست :/

پاسخ :

مگه خبر ندارید، آخر الزمون شده -_______-
نح نیست :دی

واران ...
۰۵ مهر ۰۱:۱۳
سلام 
خدا قوت 
قبول باشه ⚘


+
ما هم امشب جغدیم :|
سلام جغد :))
من خوبم جغد :دی 
شما خوبی جغد :))))
البته الانه که داداشم صداش دربیاد بگه اون برق رو خاموش کن بشین بخواب همش پای اینترنتی :|:))
تا نیومده من برم برق رو خاموش کنم :))
 میام :))

پاسخ :

اوه از وارانی که میشناسم بعید بود اول سلام کنه :دی : )))))
سلام عزیزم
ممنونم
قبول حق عزاداری شما نیز هم.


: )))))))
عالی بود واران :*
واه! خو با برق خاموش نت گردی کن نمیشه؟؟؟؟؟؟
علی آقا:)
۰۵ مهر ۰۵:۴۴
سلام همکارخسته نباشی
من هم نوکری اقاروتوبخش سیستم های صوتی وتصویری باکمک دوستم
میکنیم
صدای مجلس باماست
وچایی،آوردنم برم امشب امتحان کنم
باکمی دقت وزیرچشمی به دستگاه گران قیمتمان
وهمین اباعبدالله قبول کنه،ان شاالله:)

پاسخ :

بح بح علی آقا.. قبول باشه جناب.
خدا خیرتون بده. ان شاءالله اجر و مزد زحماتتونو از حضرت ارباب بگیرین.
خیلی خوبه... خیلی
ان شاءالله
التماس دعا
milad mirshekar
۰۵ مهر ۰۷:۳۲
آمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــین

پاسخ :

سپاس : )
فیش نگار
۰۵ مهر ۰۸:۲۲
به به منم بچه بودم مث شما بودم چایی :) البته من از سر تبلی فقط قندا رو دست میگرفتم

پاسخ :

باز من فراری بودم 😂 چون قند گردوندنو دوس نداشتم
تکراری Tekrari
۰۵ مهر ۱۰:۵۲
خوش به سعادتتون ...
خیلی التماس دعا

پاسخ :

محتاجم
ان شاءالله حاجت روا شی
محسن رحمانی
۰۵ مهر ۱۸:۱۸
اجرتون با سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع).

پاسخ :

ممنونم بزرگوار
همچنین... ان شاءالله عزاداری هاتون قبول باشه.
بهار ...
۰۵ مهر ۱۸:۳۳
منم از بچگی مسجدمون که میرفتم،هر کاری بود می کردم واقعا کار کردن رو دوست دارم
اما یکی دو ساله بدنم توانایی نداره واقعا
شاید حرفم مث حرفتی پیرزنا باشه اما باید بگم حقیقته/:
برا همین صبحا نمیتونم برا زیارت عاشورا برم
چون بعدشم صبحانه میدم واقعا خجالت میکشم برم مسجد اما کار نکنم
نمیدونم توی برزخ موندم
التماس دعا محبوبه جان

پاسخ :

حاجتت روا باهار جونم
دیوانه ...
۰۵ مهر ۱۹:۵۲
این کوه بیستون بالاخره کنده شد یا ن D:

پاسخ :

دعا کنید میشه ان شاءالله ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان