`

سفر


چقدر دوست دارم یه مسافرت یهویی برم. یه سفر دور، با خودروی شخصی، نه با قطار یا اتوبوس و یا هواپیما! مسافرتی که با ماشین خودمون برم خیلی کِیفش بیشتره. یهو از یه مسیری که داری میری، یه جا متوقف می کنی و پیاده میشی و یه نفس چاق می کنی.

تقریبا همه فکر می کنن مسافرت از جایی شروع میشه که به مقصد برسی. ولی برای من و خانوادم مسافرت از زمانی که تو ماشین نشستیم شروع میشه. شهر های زیادی رو با خانواده رفتم؛ رو هر شهر هم یه ویژگی براش گذاشتم. مثلا اصفهان شهر زیبا و تمیزیه، تا حالا هیچ شهری رو به تمیزی اصفهان ندیدم- حالا شاید اون زمانی که رفتیم شهرو تازه تمیز کرده باشن، ولی یهو همه ی شهر دارای این ویژگی باشه ،دیگه معلومه که شهر تمیزیه :)  - یزد،  شهر همیشه خندانه و خوش برخورد( البته مردم این شهر :دی) یا مثلا بندر عباس، شهری که خانم هاشون با حجاب یا پوشش مخصوص خودشون، همیشه یه وری روی موتور میشینن. و بلاخره مردم خونگرم و البته شــادکردستان. وقتی قدم به این استان زیبا بزارید، می بینید که چقدر مردم زنده دلی هستن. پوشش مردان کردستان بسیار زیباست. اگه فقط اسمی از مردان بردم ، چون متاسفانه دیگه خانم های ایرانی میل و رغبتی برای پوشیدن لباس های محلی ندارن( البته این قضیه در مورد شمالیا یا جنوبیای عزیزمون صدق نمی کنه)

موسیقی کردی یکی از زیباترین موسیقی های ایران زمینه.از کنار هر مغازه یا ماشینی که عبور کنی حتما صدای موسیقی گوش نواز و شاد کردی رو با صدای بلند میشنوی. 


+وای که چقدر دلم خواست. من عاشـق مسافرتم، مخصوصا از نوع گروهی و دسته جمعیش. 

+الان من هوس مسافرت کرد😭

+مسافرت میدوست، ولی مسافرت منو ندوست😭



۳ نظر
دختریم ...
۳۰ دی ۱۱:۱۲
مسافرتم منو نمی دوسته!
جوری تعریف کردین که دلم مسافرت خواست :((
مسافرت با آدمایی مثل خودت عالین ^ــ^

پاسخ :

مسافرت هیچ کسو نمیدوسته😭
پس این دل لا مصب من چی می کشه :(
ممنونم :))
نسیم ...
۳۰ دی ۱۲:۱۷
من سال هاست مسافرت نرفتم 😭😭

پاسخ :

منم ماهاست نرفتم😭😭 

پاشو برو سر درست، از خدا بترس😊
ان شاءالله بعد کنکور یه مسارت توپ بری😂
یک دختر شیعه
۳۰ دی ۱۶:۳۸
ان شالله ی سفر توپ قسمتت بشه اونم متاهلی😅: ))

پاسخ :

خخخخ
الان من جوابتو چی بدم؟😂
 ان شاءالله این دعات نصیب خودتم بشه😝
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان