`

شاید برای شما هم اتفاق... اصلا افتاده؟؟؟


از اونجایی که بیخیال تو هالمون نشسته بودم و با گوشی عزیزتر از جانم که همانند سنجاق به هم وصل و حتی گره خوردیم (=وقتی سنجاق با تار و پود لباس کشتی می گیرد و نخ کشش می کند-_-) چی می گفتم؟! آهان.. کلنجار می رفتم تا بلکن نوایی، شوری، مداحیِ دلچسبی پیدا کنم، شور "قدم قدم با یه علم" از آسد رضا نریمانی رو پیدا کردم و به سمت اتاق برای یافتن هندزفریِ یه گوشی اش سوخته و خراب شده، حرکت کردم.


من نمیدونم چرا هر بار هندزفری تو گوشمه عالم و آدم همزمان با من کار دارن؟!! -_- از تماس آبجی خانم و ضد حال زدنش تو حالم ( :/ ) تا (محبوبه چایی) های خان داداش ( -_- ) اصن یه وضی...


+ واسه شما هم پیش اومده؟ با جان و دل پذیرای کامنتای حال خوب کنتون هستم : )

۲۴ نظر
دُچـــ ــــار
۲۵ مهر ۱۷:۵۹
دخترا منطورتونه دیگه؟ :)

گوشی تون fm داره؟ :)

پاسخ :

نخیر :|

الان گوش کوبم اف ام داره این دیگه جای خود ✌😎
دُچـــ ــــار
۲۵ مهر ۱۸:۱۲
برم خونه ببینم مال ما هم داره یا نه :/

پاسخ :

خوبید شما؟ -_-
الان که هم گوشی و هم تی وی رادیو داره!!!!!
واران ...
۲۵ مهر ۱۸:۱۴
خیلی خوبه که :))
احوالت رو میپرسن :))))


بله پیش اومده ولی من اصولا خوشحال میشم زنگ میزنن :))


+
گفتم ببینم شاید برای شما اتفاق بیافتد چیه ؟:دی 
فکر کن من از این اتفاق بیافتدد یکمدتی میترسم از وقتی رفتم مشهد :))

پاسخ :

اوهوم خوبه منم خوشحال میشم وقتی میبینم غیر از ایرانسل بقیه م به فکرم هستن :دی ولی عدل وقتی دارم چیزی گوش میدم زنگ میزنه! :/  

زنگو نمیگم بالام جان، ضد حال زدنو میگم :دی

: ))))) سیاست محبوبه طوری بود تا سریع بیای و بخونیش ^_-
تو مشهد اتفاقی برات افتاده که حساس شدی؟
دُچـــ ــــار
۲۵ مهر ۱۸:۱۸
نه آخه گفتید گوشکوب هم داره گفتم برم اگه مال ما نداره عوضش کنم یه دونه اف ام دارش رو بگیرم

پاسخ :

نهههههههههههه باورم نمیشه!!! @.@
آخه اولین گوشی من 0011 بود که اونم داشت!!!

+بامداد نوشت : )
اوممم... از اتاق فرمان خبر دادن که:
بابا پنجعلی طور بخونید: "الکی نگو -_-"
اولین گوشی من اینه... البته بود! بعدش دادم به بابا و ایشونم با خودش میبره تو آب و می سوزه! :|
هلما ...
۲۵ مهر ۱۸:۲۱
من با این مسائل مواجه بشم هم از کنارش رد میشم، یعنی گوشی زنگ بزنه جواب نمیدم و بعد خفه شدنش ادامه ترانه رو گوش میدم، خونه هم کسی صدا بزنه گوش زد میکنم که لطف کنه یه ربع گند نزنه به حسم. :)

پاسخ :

خخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخ
+ینی تا این حد خنده م گرفته بودا 😂 خدا نکشتت دختر 😘😘😘

من دیگه صوبتی ندارم : )))))))
واران ...
۲۵ مهر ۱۸:۲۳
از آخر به اول :
تو مشهد یه اتفاق برای من و دوستام افتاد ولی خدا رو شکر خدا اول بعد مادرم بعد شهید به دادمون رسید.
برای همین بشدت به  این موضوع حساسم :|
بماند اون ایام کلا یه کلید اسرار داشتیم و هر روز شاید برای شما اتفاق بیافتد اتفاق می افتاد ولی این موردش یک کوچولو اذیت شدیم :|


+
اد میگن یا عدل میگن ؟^__^

ضد حال :|
:|

:/

پاسخ :

اوه پس حق داری رو تیتر حساس بشی... بِخَشید (به قول یسنا.. خواهر زاده م ^_^)

عدل نمیگن؟؟؟؟ اشتباهه؟ 
هلما ...
۲۵ مهر ۱۸:۲۷
:)))
خب والا چه خبره دو دقیقه فاز گرفتیم بزنن بپوکونن :))

پاسخ :

والا :/ -_-
واران ...
۲۵ مهر ۱۸:۳۱
 اعتراف میکنم منم  شبیه هلما جان عمل میکنم :))
یعنی شده پیامک‌ فوری بدم و رد تماس بشه ولی در مقابل یکی از داداشام هر عملی انجام‌ بدم نمیشه چون مقاومت اون برای زنگ‌ زدن بیشتره :))


+
خواهش میکنم‌:)


++
بنظرم باید از اسی جان یا شباهنگ بانو پرسید :))
که اد یا عدل مساله این است ؟:))

پاسخ :

پیامک فوری بدی و رد تماس بشه؟ @.@ چجوری اونوقت؟؟؟

پرسیدم : ))
♫ شباهنگ
۲۵ مهر ۱۸:۴۱
عدل درسته :)
https://www.vajehyab.com/moein/%D8%B9%D8%AF%D9%84

پاسخ :

ممنونم عزیزم :* 
آقای دیوار نویس
۲۵ مهر ۱۸:۵۴
بسیاااار هم پیش اومده:| فقط مشکل من و هندزفری هایم اینه که وقتی میذارم گوشم دیگه هیچ صدایی از بیرون نمیشنوم:| بخاطر همین نا امید میشون و خودشون انجام میدن :) البته گاهی موقع ها کتکی هم میخورم از خواهر :|||||||||

پاسخ :

پس همه درد کشیده ایم :(  [البته پر واضح هم هست : ) ]
مگه بقیه صداهای بیرونو متوجه میشن؟ :| آهان منظورتون با ولوم بالاست : ))) 
بح بح اصن روایت از غیر معصوم داریم که میگه: "کتک خواهر گله هر کی نخوره خله" ^___^ و البته نوش جانتان باد : )))
بهارنارنج :)
۲۵ مهر ۱۸:۵۹
اصن اغا شانس نداریم,این همه مشهد بودیم نرفتیم دخیل ببندیم بلکم فرجی بشه

پاسخ :

خخخخ من برم جات دخیل ببندم؟؟؟؟ : ))))))))

+دلم برات تنگولیده عزیزم وخه بیا دیگه
واران ...
۲۵ مهر ۱۹:۰۳
یعنی همزمان که زنگ میخوره با پیامک من بعدا تماس میگیرم یا بعدا تماس بگیرین جوابش میدم :))


+
شباهنگ جان مرسی :)

پاسخ :

آهان متوجه شدم ( آیکون خیره شدن به افق و سوت زدن :دی)
محسن رحمانی
۲۵ مهر ۱۹:۲۰
O_oجل الخالق 
یعنی گوشی از جان شما عزیزتره!
ضد حال خخخخخخخخخخخخخخ
حقتان است:دی
خواهر چای لطفا:دی

پاسخ :

بلی چون تمااااام کارام از مطالعه گرفته تاااااا نت گردی و فیلم و موسیقی و کلیپ  و غیره و ذالک :دی با این فلک زده انجام میدم!
ضد حال خنده داره؟؟؟ -_- 😒
😒😒😒 
اییششش جون به جونتون کنن چای خورین و کوچیک و بزرگم ندارین -_- چای فوقِ فوووقش دو لیوان (از این لیوان محک های دسته دار :| ) نه پنج لیوان پشت سرِ هم 😩
آرزو ﴿ッ﴾
۲۵ مهر ۱۹:۲۴
زیاد پیش اومده ولی تا به حال بهش فکر نکرده‌بودم. هندزفری تو گوشم هست و چند ده‌باری پخش میشه، فوقش چند بار وسط گوش دادن نمی‌فهمم چی میگه. به نظرم زیاد مهم نیست :)

پاسخ :

ای خواهر! کوچیک خونه نیستی که مهم نباشه :/
فک کن تو سفر انقدری که هندزفری تو گوشم بود, بقیه صداشون در اومده بود که چرا از هر دو گوشی ش استفاده می کنم و چرا با ولوم بالا گوش میدم :| (بازم، اصن یه وضی...)
دیوانه ...
۲۵ مهر ۲۰:۵۰
اگ هم چین اتفاق شومی برای بنده پیش بیاید همان جا میگیریم و میخوابیم :|

پاسخ :

هان؟ 😶 مطلبو خوندین؟ 
بانوچـ ـه
۲۵ مهر ۲۱:۱۹
نگووووو
وقتی دارم کتاب میخونم، وبلاگ میخونم یا یه مطلبی میخونم که نیاز به حواس جمع داره یا دارم کلیپی چیزی رو میبینم با هندزفری... همهههههههههههه باهام کار دارن :(

پاسخ :

باشههههههههه خخخخخخخ
ای دمت گرم ...  دقیقا 😖 این چه وضشه خو 😩
میدونی یحتمل اون موقع تماااام سنسورای اهل منزل به کار میفتن و بی خود و بی جهت رو این قضیه حساس میشن!

+میدونی امشب به چه نتیجه ای رسیدم؟ اینکه خانواده م دوست ندارن بهشون بی تفاوت باشم؛ ولی میدونی من چی میگم اینکه آدم بعضی وقتا دوست داره تو غار تنهایی خودش چند دقیقه یا حتی چند ساعتی تنها باشه. ولی خانواده ی من این تنهایی رو با بی تفاوتی یکی میدونن. 
دیوانه ...
۲۵ مهر ۲۳:۰۴
آره 
میگم یعنی هر جا بم بگن چایی بیار 
یا فلان چیزو بردار بیار 
دستمو میذارم یر سرم میگیرم میخوابم همونجا 
تا طرف بدونه واقعا خستم !!! ;/

پاسخ :

خخخخخ اولندش که نخسته!
در ثانی نگران یا نه، از عواقب این کارتون نمی ترسین؟؟
دیوانه ...
۲۵ مهر ۲۳:۱۳
:|
بحث.رو که سیاسیش کردین :|

پاسخ :

اونوقت بفرمایید کجاش سیاسیه؟
دیوانه ...
۲۵ مهر ۲۳:۲۷
حتی فرهنگیم هست :|
نمودونم کی 
اگ مودونستم که موگوفتم :)))

پاسخ :

پس همو،
"مودونوم و نوموگوم"
بلی؟
😁
دیوانه ...
۲۵ مهر ۲۳:۳۵
از جهاتی میشه اقتصادیم بهش نگاه کرد :|

نححححح :/

پاسخ :

خخخخخ آره 
از اون جهت دیگه اگه نگا کنید اجتماعی م هستا : ))))))

دِ 😒
آرزو ﴿ッ﴾
۲۵ مهر ۲۳:۵۷
من همیشه با یه لنگش(؟) و با ولوم کم گوش میدم :دی :)

پاسخ :

چییییییییییی؟ 
چی گفتی ننه؟ نشنیدم (آیکون دست را به سمت گوش راست بردن و آن را به جلو متمایل کردن -_- )
متوجه شدی؟ ^_^
آرزو ﴿ッ﴾
۲۶ مهر ۰۰:۳۱
بلی‌بلی!
منم الآن در حال گوش دادنم :)

پاسخ :

حالا این وقت شب و در این بامداد چهارشنبه ای (:دی) چه می گوشی بالام جان؟ (#فضول 😂)
آرزو ﴿ッ﴾
۲۶ مهر ۰۰:۳۹
مسخره نکنی‌ها(به لحاظ اختلاف‌شون)!
الآن "نمیشه سرگردون، نمیشه آواره..."ی امیر عباسی، قبل‌ترش "بریم دریا"ی امیرعباس گلاب و این چرخه از دیروز ظهر داره تکرار میشه!

پاسخ :

نه بابا چرا مسخره بکنم؟ :|
تا حالا نگوشیدمش واسه همین جوابی ندارم بدم :دی (چقد من صادقم -_-)  
من یه عباسی می شناسم اونم اسمش سیامکه که (خوشبختیت آرزومه) رو خونده و خییییلی دوسش دارم ^_^
آرزو ﴿ッ﴾
۲۶ مهر ۰۰:۵۳
 اولی مداحی‌ـه!

پاسخ :

آهان! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان