`

مفهومه؟


تو آشپزخونه عمه بودم و ایستادم کنار گاز تا کتری رو بردارم و لیوانا رو از آبجوش پر کنم.
یسنا و مهرداد طبق قرار نانوشته شون که وقتی با هم جفت و جور میشن دیگه کسی حریفشون نمیشه، دور میزِ تو آشپزخونه که از قضا کنار اجاق گاز هم هست بازی می کردن. من تنها نبودم و بقیه ی دخترا هم بودن ولی کسی حواسش به این فنچولا نبود. 
نمیدونم چی شد و چیکار کردن که صفحه ی روی میز تا نیمه بلند شد و با صدای بدی سر جاش قرار گرفت!
+میزشون از پایه جداست. /یه چهار پایه که یه صفحه ی بیضیِ چوبی هم روشه.
منو میگی با یه نگاه خیلی غضب آلود وحشتناک بهشون نگاه کردم و از یسنا خواستم تا بره بیرون و دیگه تو آشپزخونه نیاد تا روضه ی حاج آقا تموم بشه. 
ولی همین حرفو که به مهرداد زدم، فسقله سه ساله بر و بر نگاه می کنه و میگه:" به تو چه ربطی داره؟" . آقا منو میگی یهو فقط تونستم شالمو روی صورتم بندازم تا صورتمو نبینه (که دارم می خندم و پر رو بشه) پقی بزنم زیر خنده و از دلم بگیرم ^_^ 

+من که میگم اینا همش زیر سر تی وی و شبکه ی پویاست -_-
+بچه به این حاضر جوابی، کی دیده هان کی دیده؟ :||


بعدا نوشت
واران و بازی شو هم دریابید با تشکر :دی
۱۳ نظر
کلمات
۲۶ مهر ۱۷:۱۶
اسم نویسنده که گذاشتید محبوبه شب خیلی خوبه
من عاشق این گیاه هستم

پاسخ :

^_^ منم ولی بیشتر رو این حساب بود که شبا بیشتر پست میذاشتم و از اونجاییم که اسمم محبوبه ست، دیگه با یک تیر دو نشون زدم : )
ستاره جان
۲۶ مهر ۱۷:۱۸
ببخشید محبوبه جان ولی این حاضر جوابی نیست بی ادبی محضه 

پاسخ :

نه نه بی ادب نیست اتفاقا هم خودش و هم خانواده ش فرهنگیِ با ادبین ولی مطمئنم اینو یه جا شنیده :/
ستاره جان
۲۶ مهر ۱۷:۵۲
این جمله اش ولی بی ادبی محضه 

پاسخ :

ستاره جون! بچه ی سه ساله چی می فهمه که این کلمه زشته یا نه! اون از بیرون(تی وی، اطرافیان) یاد می گیره و فکر می کنه حرف قشنگیه ولی نمیدونه که زشته! 
دیوانه ...
۲۶ مهر ۱۷:۵۵
پرو میشن خیلی ... !! :/
من که همون آرپیچی زن رو میزنم و فرار میکنه پیش مادرش :|

پاسخ :

میزنید؟؟؟  دلتون میاد؟؟؟؟ @.@
من که خاله ی یسنا میشم اگه سر یسنا کمی صدامو بالا ببرم یا تشر بزنم، داییاش (برادرام) ناراحت میشن دیگه زدن جای خود ضمنا دلتون میاد علی کوچولو رو بزنید با اون چهره ی معصومش ^______^
واران ...
۲۶ مهر ۱۸:۰۹
ولی همین حرفو که به مهرداد زدم، فسقله سه ساله بر و بر نگاه می کنه و میگه:" به تو چه ربطی داره؟"


نچ نچ نچ ... کپی؟! -_- حداقل یک دونه صلوات بفرست : )


صلوات فرستادم حالا بیخیال :)))


+
بلی بلی مطمئنم شنیده اونم از صدا و سیمای نامحترم :|
صدا و سیما خان امروز تو شبکه نمایش 
همین دیالوگ رو نشون داد  که  یک کودک تقریبا ۷-۸ ساله داشت میگفتش :|
اونم به بزرگتر از خودش :|
میگم بد آموزی داره نگاه نکنین  باور نمیکنه کسی :| /کسی باور نمیکنه :|



+
مرسییی بابت تبلیغات تون ^__^
لطف نمودی :***

پاسخ :

باریکلا 👏👏👏 
دقیقا منم حرفم همینه که به خیال خودمون بچه رو مینشونیم پای شبکه های تلویزیون و خودمون به کارامون میرسیم، دو روزه دیگه اگه همین بچه یه حرفی رو اشتباها از زبونش در بره و بگه اولین نفرات خودمون هاج و واج می مونیم که این الان چی گفت؟ از کی یاد گرفته؟ اونوقته که فراموش می کنیم این همون لقمه ایه که خودمون گذاشتیم دهنش :|

من باور میکنم عزیزم : )

تبلیغات؟ 😂 خواهش میشه 😘
آقای دیوار نویس
۲۶ مهر ۱۸:۲۸
:|  لپشو میکشن تا دوباره اینجوری نگه :|

پاسخ :

-_- خانه از پای بست ویران است جناب
لپ کشیدن  و تهدید به فلفل ریختن در دهان دردی رو دوا نمیکنه باید یه راه حل دیگه ای پیدا کرد!
خانم لبخند
۲۶ مهر ۲۰:۳۳
ولی بی ادبیه ها:/
بچه ها از اطرافشون یاد میگیرن..

پاسخ :

عزیزم من و تو میدونیم بی ادبیه.. اون کوچولو که نمیدونه!
اینو باهات موافقم که از اطرافیانشون یاد می گیرن :|
ایمان
۲۷ مهر ۰۹:۲۹
بچه های الان همشون که نه ولی90درصدشون همینوطورین! بچه بودیم بابامون یه اخم میکرد میخ کوب میشدیم الانشم هم! ولی بچه های الان دعواشون میکنی جوابتو هم میدن!! همش تقصیر خانواده هاس! بچه هاشونو نازک نارنجی بار میارن!!

پاسخ :

واقعا -_- والا زمان ما، ما جرئت نداشتیم پامونو جلو پدر مادرمون دراز کنیم ولی حالا :// 
نچ نچ نچ 
محسن رحمانی
۱۴ آبان ۲۰:۲۰
کلا بچه های این دور و زمون آدم بزرگارو میذارن تو جیبشون وراه میزن:/

پاسخ :

واقعا :/ بزنی بد نزنی بد آدم می مونه باهاشون چطوری رفتار کنه :|  

+گویا امشب سر پست هستین. بله؟؟
محسن رحمانی
۱۴ آبان ۲۱:۴۴
خیر سر پست که نمیشه تو نت و وبلاگ بود.
باید مدارا کرد با این گودزیلاها:دی

پاسخ :

چمیدونم از شما پسرا هیییییچ چیزی بعید نیست! :||
اگه مدارا نکنیم، چه کنیم!
محسن رحمانی
۱۴ آبان ۲۱:۴۸
:///


پاسخ :

لبخند بزن بسیجی ← :)
محسن رحمانی
۱۴ آبان ۲۲:۲۷
O_o
چرا جلف؟
خودتون میگید لبخند بزن بسیجی:/

پاسخ :

O_O
حواسم نبود!
بِخَشید : ) اساعه درستش می کنم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان