`

-_-


کارشناس تغذیه تو تلویزیون می گفت برای مقابله با اضافه خواری و پرخوری (مثال شکلاتو زد!) بهتره شکلات رو در چند مرحله بخورید تا وسوسه ی خوردن شکلات در بدنتون از بین بره!


از وقتی بیدار شدم ( ۸ صبح ) یه لیوان چایی خوردم و هر بار گرسنه شدم یه دونه خرما خوردم تا گرسنگی م رفع بشه. امروز سرم خیییییلی شلوغه و تا دو ساعت دیگه م باید برم بیرون و تو این دو ساعت باید کارامو انجام بدم تا با خیال راحت برم!


#محبوبه_هستم_یک_صبحانه_نخورده

+صدای معده م در اومده و داره اجدادمو مورد عنایت قرار میده /بیتلبیت 😒


++کامنت دونی بازه ^_-

۱۱ نظر
ستاره جان
۲۷ مهر ۱۱:۰۱
بین تو و معده ات تو بی تلبیتی 
این چه کاریه کردی محبوبه؟ :/ وخ یره وخ صَحبَنَ اصل غُذاهای رُزَ
خرما موخرُم :| نِ مَیی همو رَم مَخار! :| 

پاسخ :

خخخخ مرسی واقعا 😄😄😄
خو وقت ندَشَتوم عزیزوم : )

ستاره یه چیزی یادم اومد
ما تو فامیلمون یه حاج خانمی داریم که همشهریه شماست ینی این بنده خدا رو هر بار میبینم و پای صحبتاش میشینم انقد که غلیظ و اصیل صحبت می کنه هیییچی نمی فهمم و همش این شکلیم 😁 بعد که میبینم مامانم نچ نچ می کنه تازه متوجه میشم که اوضاع خطریه و باید نیشمو ببندم -_-
دُچـــ ــــار
۲۷ مهر ۱۱:۱۱
اصلا سرشلوغییه لذت خاصی داره گاهی :)

پاسخ :

هوم مخصوصا واسه من که خیلی کم پیش میاد سرم شلوغ بشه -_-
آرزو ﴿ッ﴾
۲۷ مهر ۱۱:۲۶
صبحانه یه وعده‌ی اصلیه. باید درست و حسابی بخوری. پرخوری نداره که :|
هر چند خودم اینجا هیچ‌وقت نمیشه که صبحانه بخورم :|
آقای دیوار نویس
۲۷ مهر ۱۲:۲۳
هیچ موقع بدون بزنین [صبحونه] شروع به فعالیت نکنید!
صبحونه خیلی مهمه، نخورید بعدا ها زخم معده میگیرید و + انواع بیماری گوارشی [خدا نکنه و همیشه سلامت باشین]  گفتم، نگین نگفتین :) 

پاسخ :

خا :| : ))))) بابا وقت نداشتم :/
خخخ ممنونم که گفتین : )) آویزه ی گوشم می کنم :d
✿دخترے از تبارِ غرور✿
۲۷ مهر ۱۳:۱۱
ینی انقد نمود داره ؛))
خیلی خوبه ولی من که اصلا نمیخورم اصن وقتی بخورم یه حالِ بی حالی بهم دست میده :)

پاسخ :

آره منم چند وقتیه دلم نمیکشه صبونه بخورم :(
آقای دیوار نویس
۲۷ مهر ۱۴:۲۰
:))))
خا :)))))))

پاسخ :

: )))) 
+این "خا"گفتن واس ماس /یادتون نره : ))  /
دیوانه ...
۲۷ مهر ۱۵:۲۰
بی تلبیت چرا صدا میکنه :/

پاسخ :

والا :/ آبرو برامون نذاشتن
ایمان
۲۷ مهر ۲۲:۲۵
بنده فردی هستم که با روزی یک وعده غذایی هم میتونم, زندگی کنم و برام هم مشکلی نداره و خیلی راحت هم میتونم زندگی کنم!
محسن رحمانی
۰۸ آبان ۲۰:۴۴
این پست وپست بالایی :دی 

پاسخ :

اوووممم چیزه حتما به یک متخصص بینایی سنجی مراجعه کنید -_-
گفتم از یه کارشناس تغذیه اینو شنیدم نه اینکه خودم گفته باشم :/  : )))
+حالا پست بالایی چیه؟ : ))))
محسن رحمانی
۰۸ آبان ۲۰:۵۱
نه اوشون شیرینی تجویز کرده شما خرما :دی 

پاسخ :

نچ پذیرفته نیست! بنده تجویز نکردم فقط گفتم جلوی گرسنگی مو برای مدت کوتاهی می گیره! :دی
+محبوبه هستم یه لجبااااز 😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان