`

ز آستان رضایم خدا جدا نکند


این که میگن "من و جدایی از این آستان خدا نکند" رو تو این یکی دو روز با گوشت و پوست و استخونم حسش کردم، لمسش کردم.

برای منه مشهدی دل کندن از آقام سخته، درسته شاااید دیدارمون و توفیق تشرفمون هر چند هفته یا چند ماه یکبار اتفاق بیفته و اجازه ی تشرف به محضرشون پیدا کنم ولی همینم به قول معروف غنیمته! اصن نفس کشیدن تو این شهر، تو شهرم رو با هیییییچی عوض نمی کنم حتی اگه اون چیز خوشبختی آینده ای باشه که هر شب و روز از خدا، وقت و بی وقت خواستم!!


+فکر می کنم یه شرط به شروط ازدواجم اضافه شد و اونم اینه که 

یا مشهدی باشه یا باید تو شهر زن جان زندگی کنه ^_^

۳۱ نظر
دیوانه ...
۰۹ آبان ۰۰:۰۷
خاک پای بچه محل های امام رضایم
:)

پاسخ :

+کامنتتونو که دیدم موندم چی بگم!
به خودم نگرفتم ولی جوابی ندارم بدم جز این که ان شاءالله زندگی تون معطر و نورانی بشه به برکت حب اولاد علی که تو دل همه مونه و مخصوصا شما که از ارادت تون نسبت به امام رضا آگاهم : )
آرزو ﴿ッ﴾
۰۹ آبان ۰۰:۰۹
حق داری :) من از الآن فکرِ اینم که چند سال دیگه که رفتم شهر خودمون چکار کنم؟ :|

پاسخ :

مشهد هواش، آبش و از همه مهم تر حرمش آدمو نمک گیر می کنه بالام جان : )))
آرزو ﴿ッ﴾
۰۹ آبان ۰۱:۱۵
بله در جریانم. دارم حس می‌کنم :) بازم خدا رو شکر حداقل ایرانی هستم! به همون سالی یه‌بارِ پیش از این نیز قانعم :)

پاسخ :

دقیقا 👍 
✿دخترے از تبارِ غرور✿
۰۹ آبان ۰۲:۰۶
واقعا خوش به سعادتتون...
ان شاءالله اگه خدا بخواد و آقا بطلبه به رسم هرساله برای شهادت آقا به پابوسشون میایم...
چند ساله که از اول صفر فقط منتظرم زودتر بگذره تا زودتر بیام

پاسخ :

ما مشهدیا هر چی داریم به برکت وجود امام رضاست. حتی اگه تا الان که بیش از هفت ماه از اون زلزله و پس لرزه هاش می گذره، مشهد هنوز پا بر جاست به یمن حضور حرم و بارگاه آقاست. وگرنه تا الان ده بار با خاک یکسان شده بود!!
بح بح به سلامتی : ))  ان شاءالله 
حوا ...
۰۹ آبان ۰۸:۲۶
ما که قراره بیایم مشهد‌ واسه زندگی. :))
دعا کن بشه. :))

پاسخ :

جاااااااااان؟ 😆 
خیلی خوشحال شدم خیییلی .. ان شاءالله ان شاءالله 🙌
+من برم باتری قلبمو عوض کنم دیگه ظرفیتش تکمیل شده 😅
حوا ...
۰۹ آبان ۰۹:۳۹
جانت سلامت مهربون ^_^

+ مراقبِ قلبت باش. واسه ما خیلی باارزشه‌ها ^_^

پاسخ :

بی صبرانه منتظر اون روزی م که مشهدی بشی و مجاور آقا
حتی تصورشم حالمو خوب می کنه ^_^
آقای دیوار نویس
۰۹ آبان ۱۰:۰۷
بیشتر برین حرم، برای ما که مشهدیم هفته حداقل یکبار واجبه... 

پاسخ :

فرمایش شما صحیح. بنده هم مشتاق زیارت هر روزه و چه بسا هر هفته ی آقام ولی
"ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارن"
تا من به زیارت آقا مشرف بشم و برم پابوس!
جنابــــــــ دچار
۰۹ آبان ۱۳:۱۲
@برادر بزرگتر و مجر داری؟ :)

پاسخ :

!! بلیا!! 
چیطو شُدِست؟؟
جنابــــــــ دچار
۰۹ آبان ۱۳:۳۷
گفتم اگه دارن خود به خود یکی از شروط شما رو بدست میاره

پاسخ :

نمی فهمم چی میگید! :|
کامنتاتون با هم همخوانی نداره
گیج شدم :| :/
لوسی می
۰۹ آبان ۱۳:۴۱
عه! مگه کجا میخوای بری؟؟! :|
ببین تو شروط ازدواج مواظب باش حروف رو درست و با فاصله معلوم بیان کنی نکنه طرف یهو ببرت زنجان!! :|
:دی

پاسخ :

خخخخخخخخخخ لوسی می!
واسه همین جدا جدا نوشتم دیگه : )
هلما ...
۰۹ آبان ۱۹:۵۴
شایدم جناب دچار میخاد بین خونواده شما و حوا وصلتی برقرار کنند. :))

پاسخ :

من که از خدامه ولی دیگه ترجیح میدم واسطه نشم برای کسی مخصوصا برادرام -_-
علی آقا:)
۱۰ آبان ۱۹:۳۳
سلام،عکس پروفایلت خیلی قشنگه،نمیدونم ارامش دهندمه انگار،خصوصااون گله،من عاشق اون گلم(فکرهای بدبرداشت نشود،لطفاً)
من ازمشهدی هاخوشم میاد،چون عروس عموم مشهدیه
خیلی خوش اخلاق ومحجبس
کلاااًارزونی پسرعموم باشه
خوب ان شاالله ازاون عروسیها،عروسیت باشه که جای این موزیک واینهاصلوات بفرستن


من تادیروزعاشق شخصی نامشخص بودم،که به بابام گفتم گفت بروبچه بروسربازی وبعدش بروسرکار،بعدازنت میدن
ان شاالله هرکدوممون درزندگیمون خوشبخت بشبم:)

پاسخ :

سلاملکم
اون گل نرگسه ^_^ منم از باقی گلا بیشتر دوستش دارم *_*
: )))) مولودی منظورتونه؟ ان شاءالله
منم برای شما بهترینها رو آرزومندم.

شخصی نامشخص؟!؟! خواب نما شدین دور از جونتون؟؟ آخه چطوری یه نفر عاشق فردی میشه که هیچ شناختی ازش نداره؟؟
حق با پدر بزرگوارتونه :| : ))))
ان شاءالله
محسن رحمانی
۱۰ آبان ۲۰:۲۸
حالا بذارید تشریف فرما بشن بعدا شرط بذارید :دی

آهان یه تبصره هم بذارید شاید طرف نخواد بیاد بعد کیس مناسبی هم باشه پشیمون نشید :دی

پاسخ :

از کجا میدونید نشدن؟؟ 😊
در ضمن من نگران دل اون فرد بودم که خدای نکرده پا بندم نشه! 😎✌
نح پشیمون نمیشم : ))))
محسن رحمانی
۱۰ آبان ۲۰:۳۱
شیرینی ما هم فراموش نشه 5 کیلو نه 10 کیلو نون خامه ای :دی

پاسخ :

چاق میشید دهع :/ : ))))
محسن رحمانی
۱۱ آبان ۱۰:۲۹
عه تشریف فرما شدن؟
پس مبارکه لی لی لی :دی


پاسخ :

شولولولولو حتی خخخخ
بس کنید آقا چه خبر این همه سر و صدا می کنید :d
هلما ...
۱۱ آبان ۱۰:۲۹
شایدم منظور برعکس باشه، تو عروس شی و حوا خواهر شوهر :)))

پاسخ :

😇 مگه داداش داره؟؟
#محبوبه ی هول خخخخ
محسن رحمانی
۱۱ آبان ۱۰:۳۱
عروسی محبوبه شبه :دی

پاسخ :

😶😑
😇
👆این یعنی ان شاءالله
یا همون
خدا از دهنتون بشنوه :دی
هلما ...
۱۱ آبان ۱۰:۴۰
نمیدونم، حالا اون نداشته باشه من دارم :))
فقط تو شرطت که باید بیاد شهر زن جان بگو خواهر شوهر جان هم ببره شهره زن جان :))

پاسخ :

خخخخخخخخ
وای هلمایی خخخخخ
کجا رو دیدی عروس و خواهر شوهر با هم جفت و جور باشن؟؟ (البته الان که نگاه می کنم میبینم مادرم و زن داداشاش تیکه این واسه خودشون ^_^) ولی مگه سر جهازیِ عروسی؟؟ : ))))))))
هلما ...
۱۱ آبان ۱۰:۴۸
عزیزم بمون خونه اتون اصلا 😛😜😛😜

پاسخ :

خخخخخخ
والا
: )))))
علی آقا:)
۱۱ آبان ۱۱:۴۸
خواب نمانشدم،اون شخص نامشخص یک بلاگریه
که تاحالابهش نگفتم که عاشقشم،به همین دلیل شخص
نامشخص نامیدمش
کلاًکه میخواستم بهش بگم که،قبلش صحبت روبا
پدرم بازکردم اون هم باهوش فهمیدعاشقش شدم
اونم گفت بروسربازی وبعدسربازی بروسرکار
خداروشکر،رشتم بازارکارش خیلی خوبه
ومن کارشناسیشودارم،ورشتم مکانیک خودروهه
که دوسه تادوستام معاف سربازی شدند
رفتندسرکارمن هم بایدبرم سربازی
وبعدش خدامیدونه چی میشه

بعدش برم دنبال ازدواج واین حرفا،الان هرخونه ای
متوسط ماهانه۲الی۳میلیون تومن خرج داره
یابیشتر
ولی الان درامدم تقریباًصفره،بله وبایدبرم سرکار
واین حرفاتادرامدم به این حدبرسه

نه منظورم مولودی نیست،من عروسی پسرعموم شهرم
اصفهان نبودم،رفته بودم شهرکرددعوا،هم خوردیم وهم
زدیم ولی خوب خوردیم وحقمون بود
ولی،شاهدان عینی عروسی میگفتندازاول عروسی
تاآخرش صلوات میفرستادند

دیگه،دیگه من عاشق اون گل نرگسه ام ولی شایدم عاشق اون دردست گیرندش
هم شدم....(شاید،مبحث پنجاه پنجاست نمیشه روش اعتمادکرد
همه چی برش دخیلند)
تسبیح هم تسبیح خودم عشقه


دیگه،بایدتا۳سال دیگه بایدقیدعشق وعاشقی روبزنم.

پاسخ :

موفقیات جناب
ان شاءالله هر چه به صلاحتونه براتون رقم بخوره : )

تسبیحتون؟!
#یک_کنجکاو :d
ایمان
۱۱ آبان ۱۹:۰۶
اول بزارین یکی بیاد بخاد بگیرتتون بعد شرط بزارین برای بدبخت!!اینطوری که شما پیش میرین و همون اول شرط میزارین بدبخ دق میکنه

پاسخ :

خخخ طفلی رو که با خاک یکسانش کردین 😄
خا گوش میگیرم -_-  : ))))
محسن رحمانی
۱۱ آبان ۲۱:۵۸
دلم برای داماد جان سوخت 
طفلک :دی

پاسخ :

نسوزد آقا نسوزد دهع : )))
از خداشم باید باشه 😅😎✌
Alireza z.i
۱۲ آبان ۱۵:۴۱
من  هر هفته میرم حرم یه جای خوب واس پارک ماشینم دارم نزدیک باب الجواد
خلاصه اینکه درکت میکنم

پاسخ :

:| 
مگه جا پارک پیدا نمی کردم که همدردی کردین؟ : )))
ایمان
۱۳ آبان ۰۰:۴۷
باز نظر موره تایید نمنن؟؟خیله خب باز گذر مو به ای طرفا مخوره!!

پاسخ :

دِ :|||
بِخَشید خو : )))
جنابــــــــ دچار
۱۴ آبان ۰۹:۰۳
با پیشنهادش موافقم :)
هلما رو میگم

پاسخ :

من که پا پیش نمیذارم
حوایی رو هم میدونم برادر بزرگ نداره
پس
قضیه منتفیه : )))))))
جنابــــــــ دچار
۱۴ آبان ۱۰:۰۸
@هلما
خوبه که مریم اینجا رو دنبال نمیکنه :)

پاسخ :

: ))))))
هلما ...
۱۴ آبان ۱۱:۱۷
@ دچار
اصلا کی دیده مرد به این خووبی، اصلا بهتر از دچار مگه داریم، مهربون، خوش قلب، با معرفت، خوش اخلاق والا.
فقط بابایی مریم خبردار نشه، محبوبه که قصد داره بمونه خونه اشون :))
والا پسر میمونه میشه 32 سالش آخرش همین میشه خووو :))

پاسخ :

جااااان؟ 😶 همه اینا رو با مستر دچاری؟؟
آهان راستی حواسم نبود چون ایشون برادر بنده هستن دیگه 😎😅
خخخخ مرض! آقا نظرم عوض شد :دی هفت سال تفاوت سنی خوبه من قبول کردما 😂😂😂😂😁
بیاین بیاین خخخخ
آرزو ﴿ッ﴾
۱۴ آبان ۱۵:۴۴
هنوز در تَرک به سر می‌بری؟ 

پاسخ :

گه گاه بلی :دی : ))))
محسن رحمانی
۱۴ آبان ۱۸:۳۶
همچین پست گذاشته که درباره من به روز شد که گفتم 40-50تا صفحه نوشته الان 
که رفتم نیم خطم نیست:/
:دی

پاسخ :

اصن همیه که هس :/
#دیکتاتور
:d
عباس زاده
۲۰ آبان ۱۵:۲۲
خوش بحالتون که مجاورید

پاسخ :

اگه لایق بدونید نائب الزیارتون هستم.
ان شاءالله به زودیِ زود زیارتشون روزی تون بشه.
عباس زاده
۲۱ آبان ۱۰:۰۳
قطعا لطف میکنید بزرگوار
ان‌شااالله

پاسخ :

: )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان