`

بیچاره اون که حرم رو ندیده...*



میگویم ازکنار زیارت نرفته ها

بالا گرفته کار زیارت نرفته ها

 

اشک و نگاه حسرت و تصویر کربلا

این است روزگار زیارت نرفته ها

 

کم میشود اگر چه به انواع مختلف

هر سال از شمار زیارت نرفته ها

 

اماهنوز این «منِ» بیچاره مانده است

در جمع بی قرار زیارت نرفته ها

 

امسال اربعین همه رفتند و مانده بود

هیئت در انحصار زیارت نرفته ها

 

انگار بین هیئت ما هم نشسته بود 

زهرا(س) به انتظار زیارت نرفته ها

 

در روز اربعین همه ما را شناختند

با نام مستعار «زیارت نرفته ها»

 

اما هزار مرتبه شکرخدا که هست

مشهد در اختیار زیارت نرفته ها

 

باب حسین(ع) قسمت آنانکه رفته‌اند

باب الرضا(ع) قرار زیارت نرفته‌ها


...


*بیچاره تر اون که دیده کربلاتو...


+همچنان محتاج دعاتونم.

درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان