`

ذهن آشفته


ماه صفرم داره نفس های آخرشو می کشه و بازار سفره های نذری و مراسماتشم مثل هر سال داغ داغه، بالاخص وقتی به شبهای پایانی ماه که مصادف میشه با شهادت ولی نعمتمون حضرت علی بن موسی الرضا (ع).


دیشب بحول و قوه الهی و با همراهی تک تک اعضای فامیل یه مهمونیِ جمع و جور و بدون حضور گوشی و وای فای برگزار کردیم و این یعنی ما خیییییلی باحالیم ^_^ (با استفاده از یه سبد به رسم برنامه کام شیرین گوشی ها رو توش و جلوی دیدگان حضار روی میز گذاشتیم. تا حالا انقدر فامیل و اقوام وابسطه رو هماهنگ ندیده بودم :| نه چک زدیم نه چونه، گوشی رو گذاشت تو سبد!)


من یه روزی مربی مهد میشم ببین کی گفتم : ) اگرم مربی نشدم، مثل الان خودم خودجوش بچه ها رو دورم جمع می کنم تا مانع عزاداری های والدینشون نشن. [واضحه که تو جلسه ای مربی نمادین بچه ها بودم یا بیشتر توضیح بدم؟ :دی] صاحب جلسه که زندایی بزرگم باشن آخر جلسه برگشت و بهم گفت با خودم گفتم این بچه ها کوشن؟ الان که اینجا بودن!! اینو هم تو پرانتز بگم که وقتی رسیدم خونه شون، ایشون حضور نداشتن واسه همین منو ندیدن که رفتم تو اتاق شازده شون و با بچه ها سرگرم شدم.


+فردا میبینمش اونم دور دیگ نذر مامان بزرگ. هر سال موقع نذری، یا نبود یا اگرم بود بعدازظهر می اومد.

کاش سرنوشتمون به هم گره می خورد... کاش.

۱۸ نظر
حسین ...
۲۱ آبان ۰۰:۰۱
التماس دعا.

پاسخ :

حاجتتون روا.
محتاجم.
✿دخترے از تبارِ غرور✿
۲۱ آبان ۰۰:۳۸
ان شاءالله گره میخوره جانِ من😉
ان شاءالله بعد از ماه صفر بیای بلاگرای بیان شیرینی پخش کنی😉😍

پاسخ :

هعـــــــــــــــی...
آرزو ﴿ッ﴾
۲۱ آبان ۰۰:۵۴
اگه مربی مهد شدی و دستیار خواستی روی کمک من حساب کن :) البته اگه اینجا باشم!
ان‌شاءالله بهترین سرنوشت برات رقم بخوره. :)

پاسخ :

دستیار چیه باو! میگم بیای و مدیرمون بشی ^_-
ان شاءالله
حوا ...
۲۱ آبان ۰۲:۰۱
ان‌شاءالله بهترین‌ها برات رقم بخوره. :)
کی بهتر از تو. ^_^

پاسخ :

نه بابا همچین تحفه ایم نیستم.
لوسی می
۲۱ آبان ۰۸:۴۸
سرنوشتت به کی گره بخوره ای کاش؟
قضاوت خودمان را بکنیم یا منظور دیگری داشتی؟ :دی

+جالبه این ماجرای گوشیها و فضای مجازی در وب شما. من خیلی از این وسایل استفاده میکنم اما واقعا موبایل زده نیستم. تو مجامع فامیلیمون هم کمتر کسی مشاهده میشه که پای گوشیش باشه. همه هم گوشیهاشون آزادانه در اختیارشونه.

++نذری مامانت قبول ما را نیز دعا بنما پلیز همسایه.

پاسخ :

به اون :d 
حالا قضاوتت چی بود؟  #کنجکاو : )))

+اصن یه معضلیه در نوع خودش. شاید باورت نشه ولی اکثر اوقات سرمون تو گوشی و با هم حرف میزنیم :/ (متاسفانه)

++البته مامان بزرگم :دی 
امروز یکی از خاله هام یه ژتون داشت و با اون یکی خاله م رفتیم حرم. اول زیارت کردیم و بعد رفتیم مهمان سرای حضرت. نائب الزیاره بودم : )
عباس زاده
۲۱ آبان ۱۰:۲۸
سلام علیکم
با افتخار و با اجازه دنبال شدید
عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب

پاسخ :

سلاملکم
.
بهمچنین.
لوسی می
۲۱ آبان ۱۷:۳۳
قضاوتم معلومه دیگه! این جمله فقط یک معنی داره اونم اینه که عاشق شده ای ای دل سودات مبارک باد!

پاسخ :

آیکون شرم و خجالت و اینا 😳🙈
آرزو ﴿ッ﴾
۲۱ آبان ۱۸:۲۷
ما در حضور مدیرِ مدبری چون شما از این جسارتا نمی‌کنیم! :دی

پاسخ :

منو میگه؟؟؟
مدیر؟ مدبر؟ 
لوسی می
۲۱ آبان ۱۸:۳۹
جدی جدی عاشق شدی؟؟! :)
بابا ایول! پس بیشتر مواظب خودت باش.
امیدوارم اوشون هم عاشقت شده باشه. که اگر اینطور باشه سرنوشتتون به هم گره خورده دیگه :)

پاسخ :

لفظ "عاشق" سنگینه واسه من. نه عاشق نیستم که هر جا فقط معشوق رو ببینم و ... 

+بزرگترامون نخواستن. ما هم که گوش بحرف کن بزرگترا -_-
دیوانه ...
۲۱ آبان ۱۸:۴۴
سلام 
ان شاالله هر چی به صلاحتونه ...
التماس دعا

پاسخ :

سلاملکم.
ان شاءالله (بهترین دعا همینه)
حاجتتون روا.
+ما بیشتر
محسن رحمانی
۲۱ آبان ۱۹:۳۳
موفق باشید .
سرنوشت شما با مهد کودک ؟

پاسخ :

مؤید باشید!
خخخخ
+نگید که متوجه پست نشدین؟ : ))))
آشنای غریب
۲۱ آبان ۲۳:۲۸
ماهم یه بار خواستیم گوشی ها رو جمع کنیم 
خیلی ها اعتراض کردند پروژه ناقص ماند :((

سر دیگ منو هم دعا کن! لطفا:|

پاسخ :

عه! فامیلای ما هم اولش نه و نو می آوردن ولی بعد که دیدن ما دخترا گوشی ها رو دادیم و داریم جیغ جیغ می کنیم که گوشی هاشونو باید بذارن تو سبد، قبول کردن فقط واسه این که ما رو ساکت کنن -_-  : ))))

+یادتون بودم. ان شاءالله حاجت روا بشید.
جنابــــــــ دچار
۲۲ آبان ۱۴:۱۹
انگار پیوند خورده رفته ! :)

پاسخ :

😳🙌🙈
جنابــــــــ دچار
۲۲ آبان ۱۴:۵۰
شیری یا اون یکی خخخخ؟

پاسخ :

فعلا جفتمون "اون یکی"! : ))))
ایمان
۲۲ آبان ۱۴:۵۴
🤔🤔🤔🤔🤔

پاسخ :

هان؟؟؟؟

+من مربع تو خالی دارمشون!!
ایمان
۲۲ آبان ۱۷:۵۳
هی موگوم چندوقت مشکوکی الان متوجه موروم که درسته ومشکوک هستن!!
شیرینی وشام موره ندن اشوب به پا مونوم

پاسخ :

شوما به مو شک دِرِن؟؟؟ 
اف 😒
ایمان
۲۲ آبان ۲۰:۲۲
نه دگ الان شکوم به یقین پیوست!!
شیرینی موره نمخن بدن؟

پاسخ :

نِع خخخخخخ
ایمان
۲۲ آبان ۲۲:۲۱
خیله خب!!موم دگ گذروم به ای ور نمیوفته
😒😒😒

پاسخ :

اگه نِیِین پَ چطوری مفهمن که موخوام شرنی بدوم هان؟ : ))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان