`

اِندِ خوشبختی


شدم مثل بچه ای که تازه خوندن و نوشتنو یاد گرفته ^_^

یا اون فسقلی که تا یه پولی از بزرگترش می گیره سریع میذاره تو جیبش تا روز بعد خوراکی خوشمزه ی سوپری محله شو بخره. با این تفاوت که خوراکی من شکممو سیر نمی کنه بلکه روح تشنمو سیراب می کنه.


انقدر تو رفت و آمدم سر به زیرم که بعد از چند روز طی کردن مسیر مهد تا خونه، اصلا متوجه کتابفروشیِ تازه تاسیسِ محله مون نشده بودم. همونی که آقای "ه" مسئول کتابفروشی حرم نوید افتتاحشو داده بود و اصلا و ابدا فکرشم نمی کردم که جایی قرار داشته باشه که هر روز از کنارش بگذرم. 


روزی که پولی دستم میاد سریع به فکر خرید کتاب مورد نظرم میفتم و دوست دارم زودتر بگیرم و بخونمش ولی گاها با نگاه های تند و سرزنش گرانه ی اطرافیانم مواجه میشم. (آخرش مجبور میشم دوباره برای ثبت نام تو یه کتابخونه ای اقدام کنم.)


نت روزانه ای که می خرم کفاف آپلود کردن عکسامو نمیده پس بازم به بردن نام کتاب و نویسنده ش بسنده می کنم :d


کتاب "دختر شینا" خاطرات قدم خیر محمدی کنعان

(همسر سردار شهید حاج ستار ابراهیمی هژیر)

از: بهناز ضرابی زاده


+به زودی برش هایی از کتاب "دختر شینا" رو به اشتراک میذارم.

و من الله التوفیق : )  

[دلم برای این تک جمله ای که آخر پست هام میذاشتم تنگ شده بود ^_^]

۱۳ نظر
محسن رحمانی
۱۶ آذر ۰۰:۰۸
 الان وقت ندارم بعد میام مفصل کامنت میذارم :دی 

پاسخ :

:/
امید چِرَوی
۱۶ آذر ۰۰:۲۰
سلام 
این کتاب به صورتی صوتی در برنامه کتابراه وجود داره . 
این هم عکس جلد . 
و مشخصات ۱ _ ۲

پاسخ :

سلاملکم
صوت دوست ندارم. ولی بازم ممنونم.
o_0 کو عکس جلد؟! 
✿دخترے از تبارِ غرور✿
۱۶ آذر ۰۱:۱۳
خیلی خیلی کتاب خوبیه
ارزش چندبار خوندن داره واقعا
حتی بعضی جاها اشکتم در میاد...

پاسخ :

از بیان قصه گویی نویسنده خوشم اومد به طوری که صد صفحه ی اول کتاب رو بدون وقفه خوندم ^_^
واقعا زیباست : )
حوا ...
۱۶ آذر ۰۵:۴۹
دخترِ شینا رو چند سالی میشه خریدم. خیلی خوبه. :)

پاسخ :

خیلی قشنگه 
آرزو ﴿ッ﴾
۱۶ آذر ۱۲:۲۵
چقدر کیف می‌ده ملت تو پست‌شون اسم یا فامیل رو کامل ننویسن ولی تو بدونی :دی :))

پاسخ :

خخخخخخخخ آره یادته؟
آقای دیوار نویس
۱۶ آذر ۱۲:۴۶
من دختر شینا رو داشتم صوتی شو از کانال ریحانه گوش میکردم... دو فصلش رو گذاشتن ولی دیگه نذاشتن تا الان... :|   

پاسخ :

من به قیمت ده تومن ولی با تخفیف ده درصدی نه تومن خریدم!
ورق زدن کتاب یه کیف دیگه ای میده ^_^
امید چِرَوی
۱۶ آذر ۱۲:۴۸
این عکس جلد کتابه ، که من سعی کردم به متن لینک کنم ولی نشد 😊😉

http://bayanbox.ir/download/7292479188019389024/Screenshot-%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7%DB%B1%DB%B2%DB%B0%DB%B7-%DB%B0%DB%B0%DB%B1%DB%B0%DB%B3%DB%B7.png

پاسخ :

:دی
آرزو ﴿ッ﴾
۱۶ آذر ۱۴:۱۱
بله‌بله یادمه (:

پاسخ :

خخخخ بپا یادت نره ^_-
بهارنارنج :)
۱۶ آذر ۱۶:۱۰
خوبه که خوبی^_^

پاسخ :

اصن عالیم : )))
هلما ...
۱۶ آذر ۲۰:۳۹
:)
سرت شلوغه :)
بخون و تکه های نابش هم برا ما اینجا بذار..

پاسخ :

تنها کاری که از من بر میاد همینه ^_-
:**
محسن رحمانی
۱۷ آذر ۰۹:۵۹
چرا کج شدید؟

پاسخ :

هویجوری : )
محسن رحمانی
۱۷ آذر ۱۰:۰۰
من با افتخار لقب دختر خسیس را به شما اعطا میکنم :دی

پاسخ :

قابل قبول نیست :d
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان