`

صبحانه از نوع تعریف.. حواسم به کامنتدونی نبود، الان بازه! :|


یه وقتایی تو انقددددر خودتو نمی بینی و دستِ کم می گیری که وقتی یه نفر استعدادتو میبینه و ازت تعریف می کنه به خودت میای میگی آره راستم میگه. این من بودم؟ 



+ کلاه شالمو بعلاوه ی دستکشایی رو که خودم به کمک مادر خانمی بافتم رو دیده و از تعجب دهنش باز مونده بود که من چقدر هنرمندم 😎✌

اصن باید تیتر رو عوض کنم و بذارم هنرمند کی بودم من؟ ✌


بعدا نوشت:  اینم از عکس :دی 

دستکشا دو جفتنا ولی از هر جفت یکیشو دستم کردم که باهاش چش و چال ملتو کور کنم :دی /البته دور از جون شما : ) /

کلاه سفیده، شالگردن هم هست. اگه بندشو باز کنی، می تونی به عنوان پوشاننده ی گردن استفاده کنی بعله 😎✌


۵ نظر
محسن رحمانی
۱۹ دی ۱۶:۱۲
آفرین بر شما قشنگه .

پاسخ :

😇
بهارنارنج :)
۱۹ دی ۱۷:۰۰
برا منم بباف:دی سورمه ای باشه:دی
تا مچ و ازین کاموا خوشکل مخملیا که دستم اذیت نکنع😁😁

پاسخ :

دور مچتو اندازه بگیر و بهم اس بده ^_-
از کدوما؟ 😐
بهارنارنج :)
۱۹ دی ۱۷:۱۳
وجدانا؟:دی

پاسخ :

هوم یادگارا خخخخخ
کاری نداره بفرست :*
آرزو ﴿ッ﴾
۲۱ دی ۰۱:۴۸
بابا باریک! :))

پاسخ :

😎✌
صدیقه
۲۱ دی ۰۲:۰۱
برو ما رو سیااااااا نکن دختر-_-

پاسخ :

نه به جان خودم. اینا که چیزی نیست آسونه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان