`

نخندین! فقط به عمق فاجعه پی ببرید.


آکولات چیست؟

همون شکلات است اما به زبان الیاس شش ساله!

۸ نظر
دیوانه ...
۱۹ دی ۱۳:۳۴
:| 

پاسخ :

پی بردین؟ 
دیوانه ...
۱۹ دی ۱۳:۳۶
ما اوجولات شنیده بودیم  :|

پاسخ :

😶
کلاا تا بحال نشنیدم
جناب دچار
۱۹ دی ۱۳:۳۸
فک کنم خیلی ذوق داشتید اینو تعریف کنی برامون! :))

+امام؟!

پاسخ :

خبالا :/ حالا یه بارم اشتباه تایپی داشتما مثل بعضیا هی نمیگم "حتی، عاماده، متوجع و ..." :دی 

+ از تلافی کنندگانیم 😎
ستاره جان
۱۹ دی ۱۳:۴۰
از بچه ۶ ساله ایراد نگیر عشقم خودت غلط تایپی داری :/ 

پاسخ :

حالا نیگا :/ کو من که نمیبینم :دی 😁
علی ابن الرضا
۱۹ دی ۱۳:۴۱

هههه

اینکه خوبه اشکولات رو کجا دلم بذارم

پاسخ :

خخخخخخ والا
دیوانه ...
۱۹ دی ۱۳:۴۱
نه دِگ شنیدین دِگ الآن

پاسخ :

اوهوم 😶
محسن رحمانی
۱۹ دی ۱۵:۳۷
این وسط این دخترا هستن که مقصرهستند اگه درست صحبت کنند بچه یاد نمیگیره ودرست میگه شکلات . بعله :دیییییییی
خخخخخ شما یه دونه غلط املایی دارید؟مدرکم موجوده تو پستها همون عسد بگم بازم :دی 
دقیقا همون ایرادی رو که گرفتید خودتون هم دارید همون عسد :دیییییییی

همانا ما ازمچ بگیرانیم:دییییییییییییی

پاسخ :

چمیدونم.
هوم بگید :دی حالا یه بارم گفتم "عسد" چیه مگه : )))))

اف :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان