`

آی قربون حافظ برم با این فهمش


امروز تو مسیر برگشت یه پیر مردی رو دیدم که روی یه چهار پایه نشسته بود و یه قفس هم روبه روش بود و سرشم پایین بود و کفشای رهگذرا رو دید میزد :دی 😁

از کنارش عبور کردم و به مسیرم ادامه دادم ولی چند قدم رفته رو برگشتم و یه فال ۵۰۰ تومانی طلب کردم. (قیمت فال هاش همین بود)


طوطیِ فالگیر ابتدا دو عدد فال رو با نوک خوشکلش بیرون کشید ولی بعد از یه مدت استخاره توسط صاحب طوطی، دوباره به چرخه ی فالگیری برگشتن و پروسه ی فال گرفتن توسط طوطیِ فالگیر (دوباره) به جریان افتاد.

القصه، فالی که پیش روی شوماست ماحصل تلاش طوطیِ فالگیر در دو مرحله ست : )

+ببینید و راضی باشید : )

+فقط سه خط آخرش 😁

++اصلاح شد :/

۵ نظر
ستاره جان
۱۹ دی ۱۷:۲۲
چی اصلاح شد؟ 
این پست غیر از ویرایشی که به عنوان اصلاح شد گذاشتی من که والا چیز دیگه ای نمی بینم :/ :) 

پاسخ :

کامنتدونیم بسته بود فرمودن چرا مثل چند پست قبل بازش نمی کنید :/ حواسم نبود که تیکشو برداشتم الان دیگه اوکیه : )
ستاره جان
۱۹ دی ۱۷:۲۴
پخ :) 
میگم این اصطلاح ببینید و راضی باشید چیه در ضمن؟

پاسخ :

خخخخ انقدر که پنجشنبه ها فوتبال 120 نمیبینم دیگه افتاده سر زبونم و اکثر اوقات قبل از تصویر، عنوانش می کنم.

دوستانی که فوتبال 120 رو میبینن میدونم چی میگم ^_-
آقای دیوار نویس
۱۹ دی ۱۹:۳۸
به فکر خودت باش :) 

پاسخ :

والا : )
محسن رحمانی
۱۹ دی ۲۰:۵۸
فوتبال 120 چیه ؟

پاسخ :

یه برنامه زنده ی فوتبالی که شبای جمعه از شبکه ورزش با اجرای محمد حسین میثاقی روی آنتن میره :دی
از محاسن برادران فوتبالی داشتن اینه که خواسته یا ناخواسته تو هم درگیر فوتبال میشی :/
آرزو ﴿ッ﴾
۲۱ دی ۰۱:۴۷
من یه بار یه فال خریدم. چند خط چرت و پرت نوشته بود و تهش نیز نوشته بود امام رضا! :|||

پاسخ :

عجب!! 😶 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان