`

یه پیشنهاد توپ


اینجا رو بخونید.


انقدر خوبه که حاضر نیستم متنشونو کوتاه و مختصر کنم و به قولی لپ کلامو برسونم. ترجیح میدم خودتون بخونید و با وب سایتشون آشنا بشید ^_^ البته اگه تا به امروز و تا به این لحظه ندیدین!

وبسایت مشق شب وابسته به حجت الاسلام و المسلمین آقای شهاب مرادی.


پیشنهادشون حرف نداره فقط مشکل اینجاست که اون کتاب، الان، در اختیارم نیست. ولی به حول و قوه الهی حتما پیاده ش می کنم. ^_^


بعدا نوشت: به تاریخ بیستم بهمن ماه یک هزار و سیصد و نود و شش، این طرح یعنی رونویسی کتاب گلستان سعدی توسط بنده کلید خورد علی برکت الله 😁 

۲۶ نظر
آقای دیوار نویس
۱۹ دی ۲۳:۱۱
ما که نه سعدی داریم و نه خط خوب، چیکار کنیم؟! :|

پاسخ :

هیچی دیگه، خیلی سر به زیر طور از کادر خارج بشید :|  :/
صدیقه
۲۱ دی ۰۱:۵۳
بعد بیار بده من ویرایش و ایناش کنم بدم چاپ!=))

پاسخ :

باهوش جان قراره تو یه سررسیدی بنویسیم، دقت کن با خط خودمون بنویسیم تا برای آیندگان بمونه.
گرافیست ارشد
۲۲ دی ۰۸:۳۰
چشم ، حتما سر می زنم و می خونم ، ممنون :)

پاسخ :

و حتما اینکارو انجام بدین و برای آیندگانتون به ارث بذارید : )
گرافیست ارشد
۲۳ دی ۱۳:۴۰
احسنت ، چشم ممنون .
http://GraphicMaster.blog.ir
راستی این هم وبلاگ ماست استاد ، دوست داشتید ما رو هم دنـبال کنید ، سپاس ..

پاسخ :

: )
گرافیست ارشد
۲۳ دی ۱۷:۵۱
سپااااااس .

پاسخ :

دلیل تشکراتونو نمی فهمم!
گرافیست ارشد
۲۳ دی ۱۹:۰۷
در ادامه ی پیام قبلیم بود دیگه :)
سپاس به خاطر دنبال کردن ...

پاسخ :

وبلاگتون عالیه ها ولی به کار من نمیاد!
گرافیست ارشد
۲۳ دی ۱۹:۵۲
آهان سپاس ...
عیبی نداره ، زوری نیست که :)

پاسخ :

: )
آقاگل ‌‌
۲۷ دی ۰۸:۴۳
اِ این همونی بود که گفتین.. :)
لینکش رو گذاشتم توی قسمت پیشنهادات و در مورد نحوه اجراش فکر می‌کنم. 

پاسخ :

و اف بر من که همیشه می نوشتم "عه! " 🙈
بلی این همونه : ) 
سیدرضا بازیار
۰۴ بهمن ۱۷:۰۱
وبلاگ شما عالیه
تشکر

پاسخ :

:|
😶
ممنون!
علی احمدی
۰۸ بهمن ۰۷:۵۴
چرا حتما باید بنویسیم؟این کار سنگینی بود ایشون خواستن.بنظرم بخوانیم کفایت می کند.

پاسخ :

اسمش روشه دیگه" مشق شب ". یه جور مثل تکالیف مدرسه و مشق شبایی که میدادن و مجبور بودیم بنویسیم. چون اگه اجباری در کار نبود و اگه به دست خودمون بود شاید اصلا نمی نوشتیم درسته؟ : ) 
نوشتن حسنای زیادی داره: اینکه با نوشتن در اصل هم می خونیم و هم چشم با کلمات آشنا میشه و رو خوانی مون بهتر میشه. / دیدین نمی تونیم از روی کتب با ارزشی چون اشعار حافظ و سعدی و امثالهم درست بخونیم، این روش کمک می کنه که درست خوانی رو هم یاد بگیریم و اگه جایی کلمه رو معنیشو بلد نبودیم با یه سرچ ساده متوجه معانی و مفاهیم بشیم. البته شما رو نمیدونم ولی اکثرا من جمله خودم رو خوانیم تو این زمینه خوب نیست/
بهتون پیشنهاد می کنم کامنتایی که زیر پستشون درج شده رو هم یه نگاه بندازین. بیشتر کمکتون می کنه در این زمینه.
موفق باشید.
گیتی رسایی
۱۳ بهمن ۱۷:۴۴
سلام به شما عزیزم

سرافرازم میکنید . دلنوشته هایم فقط  درد دل با قلم و کاغذ است

گذشته را در خیالم جان میدهم

و برگورش نوحه میخوانم

دلم میخواست خیلی حرف بزنم

نه توانش را و نه وقتش را

اینهم مشکل پیریست عزیزم

و باز هم سپاس

پاسخ :

وااااااییییییی سلام مامان جونم ^_^ 
خیلی خوش اومدین ^_^ وبلاگمو منور کردین بانو 😘

نفرمایید اشعارتون واقعا زیباست. 
اصلا فکرشم نمی کردم یه مامان بزرگ (البته که فقط یه نسبته و به چهره زیبا و نورانی تون نمیاد ^_-) بلاگ داشته باشه و بلاگر باشه.
خدا سایه تون بر سر جامعه وبلاگ نویسی حفظ کنه و ممنونم از جناب دچار که منو با شما آشنا کرد ^_^
سا قی
۱۷ بهمن ۱۶:۳۹
بله آقای مرادی خوب ورود پیدا می کنند و نگاه خوبی دارند
البته نه در همه مسائل



سربزنید

پاسخ :

البته این نظر شماست : )
م-نص بزرگواروم:)
۲۰ بهمن ۲۱:۳۵
مو ک نمفهوموم چی مگن شما جوونا:)

پاسخ :

بح جناب هیولا از اینورا : )
سنگاتان چطورن؟ : )))

روی کلمات رنگی کلیک کنن متوجه مِرِن :دی
ŇãşíМ“̈́
۱۰ اسفند ۱۶:۳۱
سر می‌زنی به سودا، 
اما نه دل به دریا 
محبوب من! 
مبادا، 
مرد خطر نباشی...
#حسین_منزوی   :)

پاسخ :

از ذهن زیبای سایت کش رفتی؟ 😄
ŇãşíМ“̈́
۱۰ اسفند ۲۰:۰۷


:|  نه از یه کانال تلگرامی کپی پیست کردم دیدم اسمت توشه  :/

پاسخ :

اسم من محبوبه ست :| نه محبوب
ای که کچل نشی بس که گفتم محبوب نه و محبوبه -----________-----
مجهول الهویه
۲۰ اسفند ۱۱:۴۴
بروز نمیکنید انگار!

پاسخ :

اتفاقا بروزه :دی
این پست ثابته : ))
مجهول الهویه
۲۳ اسفند ۰۱:۵۱
خوشحالی های کوچک!
عالیه!

پاسخ :

اوهوم : )
سید مقدام حیدری
۰۵ فروردين ۱۸:۱۹
سلام و سال نوتون مبارک:)
سالی داشته باشید سرشار از موفقیتهای غافلگیر کننده و اتفاقهای خوب دور از ذهن و روزیهای خارج از حساب و کتاب، و تحولهایی غیر قابل پیش بینی و دور از انتظار. و این که هر چه نیاز داشته باشید، بتوانید ایرانی اش را پیدا بکنید و بخرید و راضی باشید:)

پاسخ :

سلاملکم.
ممنونم عید شما هم مبارک : )
منم همه اونچه رو که فرمودین رو براتون از خداوند آرزومندم : )
گیتی رسایی
۰۹ فروردين ۰۴:۲۷
سلام به شما عزیز مهربانم

مادر را ببخشید که دیر به وبم سر زدم شرمنده شدم . بهر حال از صمیم قلبم این عید را به شما و خانواده ی گرامیتان تبریک میگم و سال و سالهای خوشی را برایتان آرزومندم

پاسخ :

سلام بانو : )

نفرمایید.
ممنونم عزیزم :**
۹۷ خوبی داشته باشین : )
ار کیده
۱۱ فروردين ۱۰:۲۶
سلام سلام 
یه بار آقای شهاب مرادی رو آورده بودن تلویزیون، توی برنامه کتاب خونی که سروش صحت مجریش بود، بعد این طرحش رو گفت. برام خیلی جالب بود
بعد چند وقت پیش که دفترهای  تمرین خطم داشت تموم‌ میشد گفتم این مشق رو شروع میکنم. روزی یکی دو صفحه گلستان رو میخونم و مینویسم. هم تمرین خطه هم گلستان  خوانی اونم با صبر و حوصله. و در نهایت یه گلستان دست نویس و خوشگل برام میمونه :)

پاسخ :

سلاملکم عزیزم : )
آره برنامه کتاب باز ^_^ 
باریکلا احسنت. دست خطتو بذار ببینم ^_^
دقیقا همینه *_*
من حتی شبایی رو که نمی نویسم، بالای صفحه ی بعد توضیح میدم که چرا تاریخا پشت سر هم نیستن. چرا فاصله افتاده.
صـــا لــحـــه
۲۰ فروردين ۲۲:۳۸
شهاب مرادی رو نمیشناسین مگه؟
عاشق گلستانه!!!

پاسخ :

یکی از معدود طلبه هایی هستن که خیلی دوسشون دارم.
صـــا لــحـــه
۲۰ فروردين ۲۲:۵۷
ولی آدم حوصله اش سر میره به حرفاش گوش میده :(

پاسخ :

واسه من که اینطور نبوده : )
صـــا لــحـــه
۲۱ فروردين ۰۰:۰۶
من این علاقه شما رو به پناهیان دارم :)

پاسخ :

بح بح : ) ایشون که جای خود دارن.
سوره کوثر
۰۸ ارديبهشت ۲۰:۳۰
سلام، خداقوت .
موافقم که گوش مردم رو نباید به اجبار وقف ناملایمات روزگار کرد؛ اما از نگاه شما گریزی هست؟ به عنوان مثال عرض میکنم: پدر و مادری که از اوضاع یمن و سوریه بی خبرند، ارزش امنیت رو به فرزندشون اون طوری که هست ، آموزش خواهند داد؟ و قس علی هذا.

پاسخ :

سلاملکم
:|
یاقوت ...
۱۰ ارديبهشت ۱۳:۳۶
به نظر من بخون کتاب رو  ینی کتاب صوتی !!ننویس!! ...یک جایی کم میاری !!!

پاسخ :

با کتابای صوتی از این دست مثل گلستان که نثره آشنایی ندارم
ولی نوشتنو بیشتر دوست میدارم : )
بازم ممنونم از پیشنهادت :**
احسان ..
۲۰ ارديبهشت ۲۳:۰۱
چه طرح جالبی

پاسخ :

: ) حس خوبی داره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان