`

نشین جانم! نشین!


کی گفته یه کودک ده دوازده ساله حق نداره توی اتوبوس روی صندلی بشینه و باید جاشو بده به شُمای مسن؟

کی گفته یه کودک ده دوازده ساله حق نداره توی اتوبوس روی صندلی بشینه و باید شمای جوان بشینید؟

بخدا این هام توان ایستادن ندارن. 


دختره جلوی چشام تو اتوبوس انقدر این پا و اون پا کرد که آخر سر از زور ضعف روی دو پا نشست کف اتوبوس. 


به شخصه خیلی مراعات می کنم تا خانم مسنی یا بارداری یا بچه بغلی جلوی منه نشسته، ایستاده نباشه. حتی شده خانمی که نشسته بوده روی صندلی یی که من کنارش ایستاده بودم پیاده شد و من چشم گردوندم تا دختر ده دوازه ساله ای رو ببینم و بگم بیاد بشینه تا این پا و اون پا نکنه و نشینه کف اتوبوس.


۳ نظر
محسن رحمانی
۲۲ دی ۱۹:۴۱
کودکان هم حق دارن 

پاسخ :

والا :/
محسن رحمانی
۲۲ دی ۱۹:۴۱
زیارت هم قبول .

پاسخ :

ان شاءالله زیارتشونو قسمتتون بکنن.
محسن رحمانی
۲۲ دی ۱۹:۵۳
عه دیگه چرا کج شدید O_o

پاسخ :

آخه هنوزم از دست این ملت خودخواه کفریم :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان