`

کو تا تولد!



همین دیگه. 

چند روز پیش می خواستم یه کیف دستی بخرم ولی هر چی گشتم چیزی باب میلم پیدا نکردم. اون مدلایی رو هم که پسند می کردم یا رنگ دلخواهمو نداشتن یا گرون بودن و وسعم نمی رسید تا اینکه به پیشنهاد مامان خانمی مبنی بر اینکه نخ قیطون (مکرومه) بخریم و ایشون برام ببافن. آما...

آما

از اونجایی که دو روزه دیگه تولد آبجی خانمه و قراره یه کیف مکرومه از طرف مادر خانمی کادو بگیره، این کیف منم به عنوان کادوی تولدم به حساب میاد و روز تولدم نباید از ایشون انتظار کادو داشته باشم :| (مگه میشه 😭)



+ میگما، چقدر بلاگر متولد دی ماه زیاد داریم! 😶 

نهم آرزو، یازدهم سمیرا، چهاردهم بانوچه، بیستم مریم سادات، بیست و سوم دلژین و بیست و ششم حوای سیب سبز دوست :دی 


++ فکر کنم برای تولد خواهرم یه بوس بنشونم رو لپشو تبریک مبریک بگم و کلی آرزوی قشنگ قشنگ براش بکنم.همین. آخه جیبام عزا گرفتن و کارت بانکی هم که وضعش معلومه 🙈 

۲۵ نظر
محسن رحمانی
۲۲ دی ۱۹:۵۵
بسکه خسیسید :دییییییییییییی

پاسخ :

خسیس نع قناعت پیشه می کنم :دی
من متاسفانه یا خوشبختانه کیف زیاد میخرم ولی سعی می کنم به قیمت ارزان تری بخرم.
محسن رحمانی
۲۲ دی ۱۹:۵۶
نه بیا یید یه سرویس طلا هم توقع کنید :/
خخخخخخخ

پاسخ :

فک کنم تو یه پست از بلاگ شما بود که براتون کامنت گذاشتم که طلا ندوست پس طلا ندوست :پی
بهارنارنج :)
۲۲ دی ۲۰:۰۲
منم روز تولدت بوس میفرستم:دی

پاسخ :

بی خود تو بیا خودتو کادو پیچ کن برام ^_-
محسن رحمانی
۲۲ دی ۲۰:۰۲
 نه کیف نه درمورد کادو خواهرتون میگم خسیسید 
اون که بعله قناعت پیشه گرید .

پاسخ :

اینجاست که میگن دخلم به خرجم نمی خوره :(
محسن رحمانی
۲۲ دی ۲۰:۰۹
 1- کتاب نخرید
2- کیف هم نخرید
3- خوراکی هم نخرید
4- بیا خط 11 برید وبیایید اون وقت میتونید برای خواهر تون هدیه تولد بخرید :دییی

پاسخ :

۱- عمرا اگه بتونم 😁
۲- نخریدم 
۳- فقط لباشک می خرم / همه چیزو از من بگیرید ولی لباشکو نع 😂
۴- رفت و آمدای تو شهریم همیشه یا با خط یازده بوده و یا با اتوبوس و وسایل نقلیه ی عمومی/ همچین شهروندی هستم من ✌

+ با تشکر از پیشنهادات حضرتعالی : )
محسن رحمانی
۲۲ دی ۲۰:۱۰
طلا مثال بود -_-

پاسخ :

متوجه شدم :/
** دلژین **
۲۲ دی ۲۰:۴۱
چقدرم قشنگه 😍😍😍 
مبارکت باااشه 

پاسخ :

چشات عجیجم
دیوانه ...
۲۲ دی ۲۰:۴۲
شومام دی ماهی هستین?!

پاسخ :

نچ من متولد روزی هستم که حضرت آقا هم سالروز تولدشونه ^___^
ستاره جان
۲۲ دی ۲۱:۲۱
نفهمیدم یعنی الان این کیفی هست که مامانت بافته؟ عجب هنرمند :) خیلی خوشگله 
واجب شد هنر مامانم را بذارم تو یه پست 

پاسخ :

دقیقا ^_^ چشات خوشگل میبینه :*
بلی بلی خیلیم عالی : )
دیوانه ...
۲۲ دی ۲۱:۵۸
آقا شناسنامش مهره خودشونم میگن فروردین 
حال کدامش?!

پاسخ :

البته شناسنامه شون تیره!
همون فروردین / ۲۹
ایمان
۲۲ دی ۲۲:۱۷
عی بابا! مگه سهام عدالتتون نریختن😬😂😂مال منم نریختن خخخ

پاسخ :

چی هس این؟!!!!
دیوانه ...
۲۲ دی ۲۲:۴۴
بعله یادمون رف :| همون تیر 

پاسخ :

نفرین ملکه ی زنبورها بر من نع؟
اصن اف بر سوتی گیرندگان نع؟
😁
دیوانه ...
۲۲ دی ۲۲:۴۷
:|
کی میشه ازتون سوتی بگیرم من ^…^

پاسخ :

جای خالی را با کلمه مناسب پر کنید!
... در خواب بیند پنبه دانه!
😂
دیوانه ...
۲۲ دی ۲۲:۵۰
:| بااااعشه دارم براتون 

پاسخ :

: )))))))
ایمان
۲۲ دی ۲۳:۰۶
سهام عدالت نمیدونید چیه؟؟ عی بابا شما جزو مرفهین بی درد و 4درصدیا هستین والا!! 
باهاتان حرفه ندروم اصن دگ! 

پاسخ :

نه به جان خودم نم دونم چیه!!
راستش اصن نم دونم کی شدیم مرفه بی درد و به قول شما ۴ صدی (😎✌) که رایانه نه ببخشید یارانه مونم قطع کردن ://
ایمان
۲۲ دی ۲۳:۲۶
منم نمدانم چیه ولی مگن دولت باید یک مقداری پول به ملت میداده که چندوقت پیش ها که بالا کشیدن و ندادن و معلوم نیس چقدر سود و اینا داشته واسشون!! خلاصه دارن به ملت مبدن! 24هزارو600تومن به بعضیا دادن به بعضیااهم26هزارو400تومن خخخخخخ! 

پاسخ :

عجب!
♫ شباهنگ
۲۳ دی ۰۴:۱۳
بیست و نهم جولیک :دی

پاسخ :

خخخخ عمرشون با برکت

میگما تو خواب نداری؟!
♫ شباهنگ
۲۳ دی ۰۵:۳۶
نه :(
الان نمی‌دونم برم بخوابم یا بیدار شم :)))

پاسخ :

نخواب نخواب :|
حوا ...
۲۳ دی ۰۵:۴۶
دارم پیر میشم :((

پاسخ :

تو را چه شده است؟!
حوا ...
۲۳ دی ۰۵:۵۴
اشاره به ماهِ تولد و اینا :))

پاسخ :

پاشو برو خودتو جمع کن :/ خوبه هنوز شصت ساله ش نشده میگه پیر شدبم و فلان :/ 
الان فکر پیری از سرت پرید یا بیشتر دعوات کنم؟ ^_-
♫ شباهنگ
۲۳ دی ۰۶:۱۰
از دیروز بیدارم خب...
نخوابیدم امشب

پاسخ :

آره کامنتتو تو وب جولیک دیدم!
چیکار می کنی؟ 
آدم هر چقدرم که درس بخونه بازم خوابش می گیره!
نکنه عادت کردی به بیداری؟
حوا ...
۲۳ دی ۰۶:۱۵
دلم تنگ شده بود واسه دعواهات ^_^
بیشتر دعوا کن :)))

پاسخ :

خخخخخ دیوونه ای خو
عشقی بالام جان
عشق ❤
♫ شباهنگ
۲۳ دی ۰۸:۰۵
عادت کردم شاید
ولی خوب نیست
تو به موقع بخواب

پاسخ :

منم به شب بیداری عادت کرده بودم. روزای اولی که میرفتم مهد همش خوابالود بودم و کسل ولی نیم ساعت بعد شارژ میشدم. الان دیگه خوابم تنظیم شده و یازده شب گیجم : )))
اراده کنی تایم خوابت اوکی میشه ^_-
حوا ...
۲۳ دی ۰۸:۵۰
می‌فرماید:
سرگشته‌ی محضیم و در این وادیِ حیرت
عاقل‌تر از آنیم که دیوانه نباشیم
:)

تو عشق‌تری ^_^

پاسخ :

یا می فرماد
دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید :d

+ کلا نابود کردم رفت نه؟ خخخخ

بوس بوسی
حوا ...
۲۳ دی ۰۹:۱۱
خیلی هم عالی 😙😙😙

پاسخ :

😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان