`

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه


حیاتی طور بخوانید :دی


بار دیگر، ملت غیور پرور ایران اسلامی در روز بیست دوم بهمن ماه یک هزار و سیصد و نود و شش با حضور خود در اجتماع عظیم راهپیمایان بیست و دوم بهمن ماه حماسه ای دیگر آفریدند. زن و مرد، پیر و جوان، خرد و کلان همه آمده بودن تا مشت های گره کرده خود را به سمت دشمنان ایران اسلامی بگیرند و یک صدا فریاد بزنند "خونی که در رگ ماست   هدیه به رهبر ماست".



+ خیلی آروم و مورچه ای راه می رفتم و شعارها رو با بقیه فریاد میزدم که این دو تا پلاکارت 👇 و بانویی که هی داد میزد تمام کتاب ها پنجاه درصد تخفیف داره، توجه مو به خودش جلب کرد.

نزدیک شدم و عناوین کتاب ها رو یکی یکی از زیر نگاه تیز بینم عبور میدادم که ناگاه روی کلمه "قِیدار" امیرخانی میخکوب شدم. با لبخندی کش اومده کتابو برداشتمو از اونجایی که گفته بودن پنجاه درصد تخفیف داره، با یه نگاه به پشت کتاب، یک اسکناس ده تومانی از جیب جلوی کیفم در آوردم و دو دستی تقدیمشون کردم. ( ۸۵۰۰ خریدم ^_^ )

باقی ده تومن رو تو کیفم می گذاشتم که پلاستیک پیکسلا مانع از این شد که ۱۵۰۰ تومانم بروند ته جیب جلویی کیفم قرار بگیرن. انگار آنها هم برق چشممو دیده بودن. 

 باز هم با لبخندی ازش خواستم که "میشه ببینمشون؟"

میشه ببینم همانا و برداشتن و خرید پیکسل شهیدِ دوستداشتنی این روزهام "ابراهیم هادی" همان. (به قیمت ۲۵۰۰ تومان خریدم ^_^)




۱۴ نظر
بهارنارنج :)
۲۲ بهمن ۱۵:۴۹
محبوووووووووووووبه منم میخوام پیکسل شهید رو😢😢😢😢😢

پاسخ :

پس خودت نخر.
من برات می خرم.
باشه؟

+البته قابلتو نداره : )
ولی اینو به کسی نمیدم 😜
** دلژین **
۲۲ بهمن ۱۵:۵۴
قیدار بهترین کتاب امیر خانی بود از نطر من 
با باقی کتاب هاش ارتباط نگرفتم 
مبارکت باشه

پاسخ :

مهمان دیشب برنامه "کتاب باز" رضا امیرخانی بود.
اگه از سیر این برنامه اطلاع داشته باشی میدونی که اکثر مهمونا با خودشون کتاب یا کتابایی رو میارن تا به مخاطبای این برنامه معرفی کنن. قیدار تنها کتابی بود که با خودش آورده بود. 
ممنونم عزیزم ❤
سلام
۲۲ بهمن ۱۷:۰۳

سلام محبوبه بانو

بسیار زیبا بود و البته "حیاتی طور"

سلام بر شهداء و سلام بر ابراهیم ...

پاسخ :

در مجموع
سلاملکم : )
آقای دیوار نویس
۲۲ بهمن ۱۷:۰۵
چرا به ما بیست درصد تخفیف میدادن و به شما پنجاه؟!  تبعیض تا به کجا ؟  :)

پاسخ :

امروز؟
جدی؟ ^_^
خوشحال شدم خخخخ
حالا یه بارم به ما حال دادنا نیگا چش ندارین ببینین؟ -_-
آقای دیوار نویس
۲۲ بهمن ۱۷:۱۳
:))

خوش حال شدین :|||  


پاسخ :

اصلا نمیشه توصیفش کرد :دی
ستاره جان
۲۲ بهمن ۱۷:۲۲
چه خوبه کتاب با تخفیف 
عجب پلاکاردهای فوق العاده ای البته جز آقای کلید که سیاسیه و نظر ندم بهتره 
ولی بقیه اش همه حرف حق هست

پاسخ :

خوب چیه عالیه ^_^
اتفاقا وقتی اینو می گفتن و پلاکاردشو دیدم مردم از خنده : )))
بهارنارنج :)
۲۲ بهمن ۱۸:۴۰
سیس نگفتم که از خودتو میخوام:|

پاسخ :

نمیدادم بهت خخخخخخ
بانوچـ ـه
۲۲ بهمن ۲۱:۵۶
من رمز ندارمممممممممم (برای پست قبل) :دی

محبوب دعا کن زودتر بطلبه بیام :(

پاسخ :

سال ۱۳۷۱ رو به میلادی بر گردون :دی

محبوب؟ نه واقعا محبوب؟؟ 😒 
ان شاءالله : )
بانوچـ ـه
۲۲ بهمن ۲۲:۰۲
خب منفور... خوبه؟ :دی

پاسخ :

خخخخخ خدا بگم چیکارت نکنه 
منظورم اینه که محبوبه هستم اون ه خیلی مهمه 😄
ایمان-همو یرگه یخ!
۲۲ بهمن ۲۳:۴۵
الان تکلیف ما که رمز رو نداریم چیه؟! 

پاسخ :

هیچی فقط آخرش نگید گشنتون شدا 😁😁
1992
جناب دچار
۲۳ بهمن ۱۱:۲۴
حیاتی ش قشنگ بود :))

پاسخ :

: ))
آرزو ﴿ッ﴾
۲۳ بهمن ۲۱:۳۷
منم قیدار رو با تعاریفی که از حدیث شنیدم، تازه از کتابخونه گرفتم بخونم :)

پاسخ :

خودم که هنوز دست نگرفتم.
اینروزا انقدر خسته میشم که یا خوابم یا سرم تو گوشیه!
آرزو ﴿ッ﴾
۲۳ بهمن ۲۱:۵۲
این‌که این‌قدر خسته میشی که خوابی یکی از نعمت‌های بزرگ خداونده! :))
و ‌این‌که خداقوت :) امیدوارم خستگی‌ت همراه با خوشحالی ناشی از داشتن یه روز مفید باشه که در این صورت میشه نور علی نور. :)

پاسخ :

وااای آرزو باید یه روز بیای از نزدیک ببینی ^_^ البته راه نمدنت خخخخ 
عالیه
یعنی هر روز خدا رو شکر می کنم تونستم یه کاری پیدا کنم که با روحیه م همخوانی داره ^_^
برام خیلی دعا کن باشه؟ : )  :**
آرزو ﴿ッ﴾
۲۳ بهمن ۲۲:۱۴
:دی 
چقدر خوب. خوشحالم که خوشحالم :) :*
باشه حتما :)

پاسخ :

عزیزی :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان