`

خسته م می فهمی خسته


میدونی وقتی باید کلی تاج کاغذی برای بچه ها درست کنی و از طرفی اهل منزل مثل کوزت ازت کار بکشن و هی اینور بری، اونور بری و بعد خسته بشی و وقتی میای تو اتاقت و چشمت به شومیزای (اَسی! بیای بگی شومیز چی بود من میدونم و تو ها :| ) روی کمدت می افته و آه از نهادت بلند میشه یعنی چی؟! :(

بازم خداروشکر که سه روزه دیگه تا جشن کتاب قرآن بچه ها فرصت هست و فردا برسم خونه شروع می کنم.

+ در و دیوارای خونه مثل برف سفید شدن.
تمام چراغای هالمونو عوض کردیم و روشنایی سالن چند برابر شده.

خدایا! این تن بمیره، امسال همه مونو سالم به لحظه تحویل سال برسون دستت مرسی : ))
"پارسال عمل پای خان داداشم و مو ترک برداشتن دست مامانم، انرژی و شور و شوقی رو که باید می داشتم رو ازم گرفته بود."  

دلم راضی نمیشه امسال سفره هفت سین نچینم :(
همیشه وقتی به نیمه دوم سال می رسیدم، فکر و ذهنم دنبال یه ایده جذاب برای چیدن هفت سین بود ولی تقریبا دو سال که....


۲۱ نظر
قـ د ح
۰۶ اسفند ۲۳:۴۹
سلام :)

ان شاءالله عید پر از خیر و برکتی داشته باشین .

نونوار شدن منزلتون هم مبارک :)

پاسخ :

سلاملکم : )
ان شاءالله.. بهمچنین : )
^_^  سپاس
محسن رحمانی
۰۷ اسفند ۰۰:۰۳
  اینقدر این کوزت بیچاره رو نلرزونید تا دوت استکان شستید میگید مثل کوزت :دیییییییییی

پاسخ :

پنجشنبه و جمعه تعطیل بودم ولی تهش چی شد؟ نشستم (البته ایستادم :دی 😂) با پدر دیوارا رو نقاشی کردن
درسته که وسطش به هن هن می افتادم و پدرم ناراحت میشد و نمیذاشت کار کنم ولی خب شازده پسراش سر کار بودن و دست تنهام نمی تونستم رهاشون کنم. بعد شم که از روز شنبه دارم خورد خورد خونه رو با اهل منزل (آبجی خانم و مادر گرام) جمع می کنم ولی مگه میشه. خانما بیشتر این حرفمو متوجه میشن که اگه دور و برت شلوغ باشه با اینکه کاری انجام ندادی ولی بی جهت خسته میشی و کلافه که این خودش درد بزرگیه :|
امشبم که با پدرم تمام چراغا رو نصب کردیم و اینجام پسرا حضور نداشتن. پس نتیجه می گیریم که واقعا کوزت وار کار کردم :/ :(
به قول یه دوستی تک درخت خونه م دیگه -_-
محسن رحمانی
۰۷ اسفند ۰۰:۰۳
شومیز چیه ؟ :دیییییییییی

پاسخ :

😒
محسن رحمانی
۰۷ اسفند ۰۰:۰۵
همچین میگه خستم انگار تمام کوههای مشهد رو تنهایی جابه جا کرده :دیییییییییی 

پاسخ :

به تبعیت از اسی
>_< 

کچلی نصیبتان باد
محسن رحمانی
۰۷ اسفند ۰۰:۰۵
نه ما نمیفهمیم :دی 
خخخخخخخخخخخ

تا با چماق نیومده والفرار :دی خخخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

اختیار دارین.
مخاطب تیتر قطعا خوانندگان وبلاگم نبوده و نیست الکی جو ندن : ))))
برگ سبز
۰۷ اسفند ۰۱:۱۱
خدا قوت جوون 
ولی من واقعا نمدونم شومیز چیه :| 

پاسخ :

ممنووووووونم :*
-_-
مقوای دو رو رنگی رو میگن شومیز.
حوا ...
۰۷ اسفند ۰۵:۳۰
خسته نباشی عزیزم :))

ان‌شاءالله که امسال عیدِ خیلی خوبی میشه براتون :)
سفره پهن کنید :) حداقل تو این کار رو بکن. حسِ خوبش تا آخرِ سال خواهد بود قطعاً

پاسخ :

درمونده نباشی عشقم : )
ان شاءالله با دعای دوستان : ) منم همین دعا رو دوبله سوبله از خدا می خوام : )
نمشه مادرم کله مو می کنه :/ به احترام زن دایی م که پدرشو از دست داده هفت سین نمی ذاریم :(  /از این رسمای مزخرف و حال بهم زن چقدددر بدم میاد اه/
حوا ...
۰۷ اسفند ۰۵:۳۹
خدا رحمتشون کنه ولی ربطی نداره که. منم از این رسم‌ها بدم میاد. حالا تو با مادر صحبت کن. :)

پاسخ :

آفرین ربطی نداره ولی مگه گوش می کنن :/
کلا آدمای مرده پرستی هستیم متاسفانه

منکه وصیت کردم بعد از هفتم یا چهلمم ملت عروسی بگیرن و بزنن برقصن چیه این رسمای مندرآوردی و مضحک
حوا ...
۰۷ اسفند ۰۵:۵۰
به مرده‌ها بیشتر بها میدیم تا زنده‌ها -_-

دور از جونت. ۱۲۰۰ ساله بشی ان‌شاءالله. دیگه از این حرفا نزنی‌ها! :/

پاسخ :

نفرین نکن بالام جان : )
انجمن جیم رو دیدی؟ 
#تا_صد_سال_دیگه_زنده_باشی
حوا ...
۰۷ اسفند ۰۵:۵۷
نفرین نیست :| من حالا حالاها لازمت دارم :)
نه. چند روزی میشه نرفتم اون طرفا.

پاسخ :

نفرینه و ان شاءالله به خودت برگرده ^_- (۱۲۰۰ سال عمر با برکت کنی)
آخرین انجمنش باحاله : ) 
بهارنارنج :)
۰۷ اسفند ۰۶:۵۲
بچین چین چین بچین:|

پاسخ :

هنوز امیدمو از دست ندادم
جناب دچار
۰۷ اسفند ۰۸:۲۶
نخسته

پاسخ :

ممنون
آرزو ﴿ッ﴾
۰۷ اسفند ۰۹:۰۷
واسه مهد نمی‌چینین؟ که ایده‌هات رو اونجا پیاده کنی :)

پاسخ :

از بیست و ششم تعطیل میشیم
فکر نمی کنم بچینن
برگ سبز
۰۷ اسفند ۰۹:۲۸
ممنون که گفتی 

پاسخ :

خسته رفتوم خخخ
.. ..
۰۷ اسفند ۰۹:۴۳
من خسته ترم می فهمی ؟ خخخخ

پاسخ :

نخسته :دی
اَسی ...
۰۷ اسفند ۱۲:۱۲
همون پیراهن دیگه ;)
:دی
بابا تابع! :-d

پاسخ :

ها خخخخخخ دیوونه 😂
محمد روشنیان
۰۸ اسفند ۱۱:۲۳
ان‌شاء‌الله که خیر پیش میاد براتون

پاسخ :

ان شاءالله : )
محسن رحمانی
۱۱ اسفند ۲۲:۰۲
سلام برتک درخت خونه :دی

برای خونه تکونی به یه تک درخت احتیاج می باشد لطفا بیایید از حقوق مقوقم خبری نیست :دی

پاسخ :

---___---

به یه نردبون هم ما نیازمندیم :پی
محسن رحمانی
۱۲ اسفند ۰۰:۱۹
نردبون؟

پاسخ :

نرده بام :|
تا حالا نشنیدین؟!
محسن رحمانی
۱۳ اسفند ۱۵:۲۵
چرا شنیدم ولی متوجه منظورتون نشدم.

پاسخ :

جسارتا به آقایون قد بلند در اصطلاح نردبان می گویند نقطه :d
تو این شب و روزای خونه تکونی خیلی لازمن خخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان