`

برای دیدنش هیجان دارم (باز است)


جشن خوبی بود

خداروشکر به بهترین نحو برگزار شد.

اگه شب یادم بود عکسای جشن رو میذارم البته اگر قابل پخش باشه : )))


+ بعدا نوشت ۲: اجازه ندارم تصاویر گروهی بچه ها رو بذارم.

پس، ببینید و راضی باشید : )

در نگاه اول چیز خاصی دیده نمیشه ولی همین برش زدن های گلا و پروانه ها اونم با قیچی دالبُر خیلی سخت بود. 



+با تنی خسته اما خیییلی پر انرژی راهی حرم امام رئوفم و از طرفی دو تا کتاب کوچولو موچولو تو کیفمه که هر لحظه منتظره زودتر برسه به دست صاحبش. خیلی هیجان زده م ^_^


تو مسیر برگشت به خونه و از کتابفروشی نزدیک محل کارم خریدم. دو تا کتاب داستان و رنگ آمیزی. دادم همونجا برام کادوش کنن چون اصلا تو خونه وقت نشستن نداشتم. واسه مامانش که دوستم باشه چیزی نخریدم امیدوارم اینجا رو نخونه 😂


میریم که داشته باشیم یه قرار دوستانه که دوستی مون از طریق فضای مجازی و سایت جیم بوجود اومد.


بعدا نوشت: تازه رسیدم : )

فراموش کردم کامنتدونی رو باز کنم.

عذر : ))

۱۳ نظر
جناب قدح
۰۹ اسفند ۱۷:۳۱
زیارت قبول بچه محل امام رضا (علیه السلام)

پاسخ :

ممنونم جناب : )
هلما ...
۰۹ اسفند ۱۸:۱۸
ماشالا رسما وسط عشق و حالی با این شغلت با دیدارات ^__^
بطلبه عید مشهدیم.

پاسخ :

اینطور نشون میده؟ 😂
بزن به تخته پاشو :دی 😁
اوه ایول ان شاءالله : )
بهارنارنج :)
۰۹ اسفند ۱۸:۳۴
کیو دیدی؟؟؟

پاسخ :

نسیم پهلوان
کاربر سایت جیم
هلما ...
۰۹ اسفند ۱۸:۵۷
آره :)
باشه باشه میزنم. عشق و حالت مستدام.

پاسخ :

فدای هلمایی بیان بشم :*
ممنونم
برگ سبز
۰۹ اسفند ۲۰:۳۶
هی امام رضا....
دالبُر یعنی چی؟ 
چقدر تو اینجا چیزایی می نویسی که من نمی دونم :| 

پاسخ :

: )
از اینا کلیک
حوا ...
۰۹ اسفند ۲۰:۴۵
مامان نسیم رو دیدی؟! :))))
کاش منم بودم :(((

پاسخ :

یس ^__^
وای حوایی نمیدونی چه دختر ماهیه ^_^
مخصوصا اینکه آرین رو به صورت فول اچ دی می دیدم ^___^
ولی چون باباش بود پیش باباش موند و ما دو تا رفتیم حرم.
ان شاءالله به زودی
خیلی دختر پایه ایه ^_^
هر وقت اومدی مشهد اطلاع بده اوکی کنم : )
حوا ...
۰۹ اسفند ۲۰:۵۱
الهی ^_^ کلوچه رو هم دیدی پس *_*
خدا رو شکر که بهت خوش گذشته :))

حتماً حتماً :))
خدایا خودت جورش کن ^_^

پاسخ :

آوره ^__^
بهشم گفتم تو رو نمی خوام ببینم فقط فنچول خاله رو می خوام ببینم :دی 
جات خالی خیلی خوش گذشت : )

خدا جونم با شماست : )
جورش کن.
بی نام
۰۹ اسفند ۲۱:۳۴
چه قشنگن! کاش منم میتونستم به دونه از اونا داشته باشم! لامصب هرچی بزرگتر میشم کودک درونم کوچیکتر میشه :)

پاسخ :

فکر می کنم من برعکستم : )))
کودک درونم ماشاءالله ۲۵ سالش شده خخخخ
بی نام
۰۹ اسفند ۲۲:۲۸
قشنگ رشد کرده! مال من پیشرفتش بیشتر پس رفته 😁

پاسخ :

😂 کاریه که از دستم بر میاد
ŇãşíМ“̈́
۱۰ اسفند ۱۵:۵۱


:))))))  محبوبه اون عروسکایی که واست درس کردمو همشو فوفینا خوشش اومد برداشت(همش سه تا بود :/  )  دوباره برات از همونا درس میکنم چون خودم خوشم میاد ازشون خخخ  به منم خوش گذشت با تو ولی حیف کم بود  :|   هر وخ بابات ماشینشو نبرد کارواش(بارون نمی بارید)  بیا درست همو ببینیم که ارینم بیارم :)

پاسخ :

کوفتش شه :/ چقدر دوست داشتم ببینمش ولی خب وقت نبود   :(
زیاد درست کن 😁  به منم یاد بده خو خسیس : ))))
خخخ باشه ولی بازار فردوسی ها خخخخخخ
ŇãşíМ“̈́
۱۰ اسفند ۱۶:۰۵


باشه زیاد درس میکنم... اصن وقتی اوردم مطمئنم مثه چغندر بهم خیره میشی میگی عروسک عروسک که میگفتی این بود؟؟  :|  
 اصن آموزشی نی..  
بازار فردوسی رو که میخواسی با خواهرت بری :/ 
  ولی بیا ببرمت تقی آباد با هم سانجیوید بزنیم بر بدن که زودتر بمیریم خخخ

پاسخ :

خخخخخخخ حالا تو انجمن مرگ و میر گفتم زیر پنجاه ولی تو زیاد جدی نگیر 😂😂😂😂
باشه سوار تو بشیم؟؟؟ 😂😂😂😂
نه من کلا برای هنر احترام قائلم و میدونم چه زحمتی داره و برای سازندش چقدر با ارزشه پس مطمئن باش این جمله رو هیچ وقت از زبون من نمی شنوی 😉

راستی چغندرم خودتی بی تلبیت خخخخ
ŇãşíМ“̈́
۱۰ اسفند ۱۶:۱۸
نه سوار مترو و اتوبوس!  :))   
تو هر وخ بیکار بودی باهام هماهنگ کن من 80 درصد مواقع وقتم آزاده :)
باشه خودمم ماچ ماچ :)

پاسخ :

خخخخ باشه
ای بیکار
ای بوووقققق

+اینا 👆 دیگه منشورین خخخخ
تخته وایت برد
۰۴ ارديبهشت ۱۶:۴۲
خیلی خوب بود

پاسخ :

دقیقا چی خوب بود؟ :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان