`

تابلو فرش



1- بالاخره حاصل تلاش دو ماه ی من و مامان به ثمر نشست و ترگل ورگل روی دیوار مجاور اتاق من جای گرفت.


از همون اول به قصد فروش بافتیمش ولی بعد از بافت و پایین آوردنش و همچنین این اواخر، پرداخت کردنش (قیچیِ نهایی و برجسته کردن و نمایش دادن قسمت هایی از فرش را پرداخت گویند) دلمون نمی اومد زیر قیمت اصلی ش بفروشیم. آخه چون دو دست بافته شده (یعنی بیش از یک بافنده داشته) متراژ کار کم و از اعتبار فرش کاسته بود.

خلاصه که پدرو راضی کردیم چون بافت اولمون بوده و طرحشم قشنگه راضی به فروشش نشه. 

خلاصه همین شد که می بینید ^_^


شنبه شب من و مامان به قصد انتخاب قاب برای این نوگل نوشکفته راهی بازار شدیم و قاب مورد نظرمونو انتخاب کردیم. 

از همون اول که وارد مغازه دکوری جاتی شدم هی دلم برای اون دیوار کوب غنج(قنج!) می رفت هی برای اون یکی مجسمه! ولی خب آخرش زدم تو سرش و گفتم بشین سر جات اینا الان دقیقا وسوسه های آخر سالی ن که می خوان خرج رو دستت بذارن پس هیس.... ساکت.


2- آقا شلوار فاق کوتاه پای بچه هاتون ندین تو رو خدا :| 

تمام عکسای دیروزم که با نهال جان گرفتم تماما به گند کشیده شده و هیچ رقمه نمیشه برشش زد :/ 

اتفاق خاصی نیفتاد : ) نیم ساعت پایانی تایم مهد دسته جمعی اومدیم توی حیاط و مدیر جانمون نهال به دست توی باغچه ایستادن و بعد از سخنرانی که ایراد فرمودن " به حول و قوه الهی مراسم کاشت نهال میوه شاتوت را آغاز می کنیم" قبل از اینکه به انتهای جمله شون نقطه بیافزایند و پا روی بیل فشار دهند :دی "علی برکت الله" را هم من بلند گفتم که یادی کرده باشیم از سخنرانی های ... -_-

بگذریم : ))))) خوبید ان شاءالله؟ 😁


بعدا نوشت: از بین ۲۴ عکسی که دیروز گرفتم چه تکی و چه گروهی، محمد سینای سه ساله یه تنه جور همه رو کشید و تو همه ی عکسا خوش درخشید -_- 😄

نهال جان هستن ایشون 👇


۲۰ نظر
جناب قدح
۱۴ اسفند ۰۰:۱۷
سلام :)

پاسخ :

سلاملکم : )
Alireza z.i
۱۴ اسفند ۰۰:۱۸
بعله ، خوبیم :)
چقدر زیباست ، دستتون درد نکنه

پاسخ :

خداروشکر : )
زیبا می بینید : )
جناب قدح
۱۴ اسفند ۰۰:۲۱
خوبِن ؟ سرعت عملو داشتین :)

خیلی تابلوی زیباییه انصافاً :) مرحبا به شما و والده ...

شلوار فاق بلندم آرزوست :(  دیگه نیست ! پیدا هم نمیشه ...

میگم اون کلیپی که براتون ساختن هم مشاهده شد :) درود بر شما

بگذریم :) ما خوبیم الحمدلله ... احوال شما ؟

پاسخ :

: )))) 
زیبا میبینید ممنون ^_^
هعی..
از دست جناب قربانی با اون کلیپشون :/ آبرو واسه مون نذاشتن تو بیان 😄
عالی : )
صدیقه
۱۴ اسفند ۰۰:۲۷
واقعا خودتون بافتین؟
برو یره!-_-

پاسخ :

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم.
✌😎
اسپند دونه دونه
اسپند سی و سه دونه...
+بقیه شو بلد نیستم : )))
جناب قدح
۱۴ اسفند ۰۰:۳۴
کل مهد جمع شدین اینو کاشتین ؟؟؟؟

بعد میگن چرا درخت کمه :))

اندازه شصت تا درخت چوب کاردستیای مهده ! آخر سال هم بصورت نمادین یه چوب نازک میکارن که یعنی ما مدافع طبیعتیم :|

آخه چقدر ریا ؟ چقدر تظاهر ؟ خانم محبوبه آخه چرا ؟ واقعاً چرا؟ این بود آرمان ما ؟

آره بچه محل امام رضا (علیه السلام) ؟

پاسخ :

نه دو تا کاشتیم :دی
بابا فضا نداشتیم وگرنه پنج راس! نهال داده بودن :|
آرمان چی شده؟! 😁
هاع؟
جناب قدح
۱۴ اسفند ۰۰:۳۷
وقتی تا حالا یه بارم به قدح نیومدین اینطوری میشه دیگه ...

اگه اومده بودین ، در می یافتین که :

درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد

نهال دشمنی برکن که رنج بی‌شمار آرد

پاسخ :

هاع؟
متوجه منظورتون نمیشم!
ربط بیت شعرتونو به کامنت و پست خودمو نگرفتم!
جناب قدح
۱۴ اسفند ۰۰:۵۰
:))
متوجه نشدین ؟ صغری کبری بافتم که یه سری به قدح بزنین :)))

پاسخ :

: )
بح بح تو پست بافندگی، بافنده شدینا : )))
حوا ...
۱۴ اسفند ۰۳:۲۹
وای محبوبه :)
چه خوشگله ^_^

پاسخ :

وای حوایی : )
#چشات :*
حوا ...
۱۴ اسفند ۰۳:۳۰
۲
خدا نکشه تو رو :))))

پاسخ :

😁 والا خو
حوا ...
۱۴ اسفند ۰۳:۳۰
به‌به چه نهالِ خوشگلی :))

پاسخ :

:دی آینده شو دیدی؟؟ آخه این که یه چوب درازه!
بی نام
۱۴ اسفند ۰۵:۲۷
به به چه تابلو فرشی! البته سالهای خیلی پیش هم منو مامان یه دونه از این و ان یکادها بافتیم که یکیش رفت رو دیوار خونه و یکیشم شد جهاز من! میگم بردار برا خودت اینو😁
منم امسال میخوام یه نهالی بکارم فقط فعلا توی زمان و مکانش موندم که اگه بتونم حل و فصلش کنم خیلی خوب میشه 😁

پاسخ :

خخخخ
یکی دیگه هست ^_- اگه نذارن واسه فروش و جناب ما هم اسبشو زودتر زین کنه شاااااااید اونم واسه من بشه :دی
آهان پس میره برا سال بعد :دی
وحیده ...
۱۴ اسفند ۰۵:۳۳
مرحبا به محبوبه جان و مادرش :)

سر سنگین شدی طرفا ما نمیای ...

پاسخ :

ممنونم وحیده جون : )

سر سنگین چیه بالام جان.
میام.
می خونم.
اما حرفی نداشتم بزنم :(
وحیده ...
۱۴ اسفند ۰۸:۰۶
آخی 

قربونت برم 

چی بگم که تو رو ب حرف بیارم خخخ

پاسخ :

: )))
برگ سبز
۱۴ اسفند ۰۸:۲۷
من فرش بافی بلدم 
خیلی خوشگله خدایی 
نهال هم خوبه 
شلوار هم باید بدی بدوزن فاقش اندازه آدم باشه 
علی برکت الله رو مگه کی میگه؟ 

پاسخ :

چشات خوکشل میبینه ^__^ 
آقای رییس جمهور :|
بی نام
۱۴ اسفند ۰۸:۳۷
ایشاا... که میاد و... بله دیگه 😁
اینجا یکم تبریزه😁 یکم آب و هواش سرده و میترسم الان بکارم یهو طوفان بشه و زحماتم هدر بره! روز درختکاری اینجا اصولا باید ۱۵ فروردین به بعد باشه 😂

پاسخ :

😂
یکم تبریزه؟ : )))))) 
ان شاءالله.
بهارنارنج :)
۱۴ اسفند ۱۱:۳۰
قشنگه:)

مبارکا

پاسخ :

#چشات : )
مبارکه صاحابش 
جناب دچار
۱۴ اسفند ۱۲:۱۹
باریکلا به فرش :)

پاسخ :

-_-
منظورتون باریکلا به بافنده های فرشه دیگه نه؟
ŇãşíМ“̈́
۱۶ اسفند ۲۳:۳۳



اوه چه هنرمند!! دمت قیژ خوشگله :)) باعث افتخارمی بانو :))

پاسخ :

خخخخ یاد یکی از جیمیا افتادم که همینو می گفت "من بهتون افتخار می کنم"  : ))
 ما اینیم دیه ✌😇 چشات خوکشل می بینه ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان