`

شنونده خوبی باشید.


تو سالن بودیم و همینطور که ظرف عدسی دستم بود و می خوردم اونم یک ریز برام حرف میزد و منم وسط بالا بردن قاشقم همراهیش می کردم و اگه حرفش نیاز به تایید داشت با چشام تاییدش می کردم. با هیجان زل زده بودم به چشاش و با هم حرف میزدیم.

نمیدونم از کی بهم زل زده بود و یهو اومد طرفم و گفت

وای محبوبه تو خیلی باحالی.

!!

دلیل حرفشو ازش پرسیدم که گفت

خیلی وقته نگاهتون می کنم. تو با اینکه مشغول بودی و می خوردی ولی شنونده خوبی هستی. با تمام وجودت برای طرفت گوش میشی و بهش توجه می کنی و ... 

لبخند زدم و گفتم

میدونی من شنونده خوبی نداشتم ولی شنونده خوبی شدم و هستم. بدم میاد از اینکه وقتی با یه نفر حرف میزنم حواسش به من نباشه. 

میدونی من برای مخاطبم خیلی احترام قائلم و نمی خوام فکر کنه برام مهم نیست و به حرفاش توجهی ندارم. درسته که شاید وقتی دارم برای یه نفر حرف میزنم به حرفم گوش کنه ولی من همراهیشو می خوام و ...


+برام جالب بود که این حرف معاونمون دقیقا وقتی زده شد که عمیقا دوست داشتم یه نفر از من تعریف کنه. 


خدای خوبم، یعنی حواسش به من بوده؟ 

۱۵ نظر
جناب قدح
۱۶ اسفند ۱۴:۲۱
ارزش قائل شدن به مخاطب خیلی خوبه ...

اما مراقب ذوق زدگی خود نیز باشید ...


پاسخ :

ذوق زدگی؟؟
جناب قدح
۱۶ اسفند ۱۴:۲۳
وقتی مورد تعریف و تمجید قرار میگیرین :)

پاسخ :

بعله : )
حوا ...
۱۶ اسفند ۱۵:۲۹
من عدسی دوست ندارم :(

پاسخ :

دوستا اگه سلیقه هاشون بهم نخوره تو دوستی شون مشکلی پیش نمیاد نه؟ : )
حوا ...
۱۶ اسفند ۱۵:۲۹
و اینکه قطعاً حواسش بوده و هست :)

پاسخ :

^_^
Alireza z.i
۱۶ اسفند ۱۶:۱۴
من واقعاً بدم میاد
فکر کن برای یکی داری یه چیزی رو تعریف میکنی ، یهو میبینی داره با گوشیش ور میره ! اون حسی که اون موقع به آدم دست میده خیلی مزخرفه ://

پاسخ :

اعتراف می کنم گاهی اوقات اینشکلی هستم.
بی نام
۱۶ اسفند ۱۶:۲۸
خدا هم حواسش به همه ی مخاطباش هست 😉 این به اون در 😁

پاسخ :

به کدوم؟!
مستر صفری
۱۶ اسفند ۱۶:۳۷
یجورایی حرف من رو تو پست تون گفتین، من هم کامل ترش میکنم، شنونده خوبی باشیم و گوینده خوبی هم باشیم که حرفامون به دل طرف بشنوه و دوست داشته باشه حرفامونو گوش بده، این دو در زندگی شخصی هر فردی نقش موثری را بازی میکنن:)

پاسخ :

بعله : )
حوا ...
۱۶ اسفند ۱۷:۲۲
قطعاً :))

پاسخ :

❤❤😘
بی نام
۱۶ اسفند ۱۷:۲۲
به این که تو هم حواست به مخاطبات هست دیگه 😉

پاسخ :

آهان! : ))
❤❤
آقای دیوار نویس
۱۶ اسفند ۲۰:۴۸
همیشه هست :)

پاسخ :

امیدوارم من لایقش باشم : )
محسن رحمانی
۱۶ اسفند ۲۰:۴۹
ایش عدسی [اوق]

:دی

حالا چرا باچشاتون ؟اون وقت باچشما چطور میشه تایید کرد O_o

پاسخ :

:|  -_-
وقتی دهنت پر باشه میشه :دی

جدای از شوخی، منظورم اینه که با تمام اجزای صورتت، بدنت و در کل، تمام حواست جمع طرف مقابلت باشه.
محسن رحمانی
۱۶ اسفند ۲۳:۰۲
مژده به آقایان :
پژو ۴۰۵بدون ایر بگ – بدون کمربندایمنی – آماده آتش سوزی بدون دلیل
دوگانه سوز و آماده انفجار- بهترین هدیه برای همسر دلبندتان در روز زن !

:دیییییییییییییی 
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

چاه مکن بهر کسی اول خودت دوم کسی
بعـــــله : ))))
صدیقه
۱۶ اسفند ۲۳:۱۹
از عدسی بدم میاد:// 
میگفتی خودم ازت تعریف میکردم عشقم!خخخخخ 

پاسخ :

چرا خومزه ست که ^_____^ 
ŇãşíМ“̈́
۱۶ اسفند ۲۳:۲۱
محبوبه یه نوشابه برات گذاشتم تو یخچال هر وخ خواستی بگو برات باز کنم خخخ

پاسخ :

شما دو تا باهم هماهنگ کرده بودین که رو وبم هوار شدین؟  : )))
بیزحمت تو عروسکا رو بدستم بروسون نوشابه رم همو موقع میاری خخخخخخ
ŇãşíМ“̈́
۱۹ اسفند ۱۹:۴۲

من و ای دختره تو تخته بودیم یاد تو کردیم من گفتم برم وب محبوبه اینم بدو بدو اومده :/ 

عروسکارو منتظرم تو خبر بدی کی و کجا ببینمت دیگه :/

پاسخ :

خخخخ جالب بود تو یه تایمی هر دوتون با هم اومدین و متوجه شدم کاسه ای زیر نیم کاسه بوده.

فعلا عکسشو برام بفرست. ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان