`

آمدی جانم به قربانت :)


بلاخره جلد یک کتاب ادب فنای مقربان « شرح زیارت جامعه ی کبیره » به دستم رسید. ^_^

کتابخونه ی مسجد جلد یکو نداشت، واسه همین از حاج آقا درخواست کردم تا جلد یک و اگه دارن، برام بیارن.

چند وقت پیش جلد دومشو میخوندم، اما چون بعضی از جاهاشو متوجه نمیشدم، گذری رد می کردم،  هر قسمتی هم که باعث میشد درکمو نسبت به زیارت جامعه بالاتر ببره یادداشت می کردم. واسه همین خوندمو کند می کرد و خوب پیش نرفت. بعد از دو بار تمدید کردن دیگه روم نمیشد برای بار سوم از مسئولش بخوام تا تمدید کنه واسه همین کتابو تحویل دادم تا بعد از خوندن جلد اول دوباره برم سر وقت جلد دوم ^___^

با اینکه متن سنگینی داره و بعضی وقتا کلا قفل میکنم، ولی کتاب شیرینیه، هر کلمه ای رو کامل توضیح داده. در کل داستانایی داره که تا به حال نشنیده بودم :) 


+ کتابش اینجوری نیست که اگه جلد یکو نخونده باشی، جلد دومشو متوجه نشی.

+دقیقا نمیدونم چند جلدِ! من فقط سه جلدشو دیدم.

+کی بشه خودمم یه کتابخونه داشته باشم پر از کتابای جورواجور ^________^ ولی فعلا با کمد کتابام سر میکنم تا برسم به یه کتابخـــــــــــــــــــــــــانه :دی

+یکی از فانتزیام اینه که تو یه کتابخانه مشغول بشم و مطالعم بین قفسه های کتاب باشه. 


                                                                    (: و من الله توفیق :)


۷ نظر
حوا ...
۱۲ بهمن ۰۹:۰۸
فنتزیِ منم همینه :)
کلا عاشق کتابم...

پاسخ :

ان شاءالله یه روز عملیش می کنیم😊
حوا ...
۱۲ بهمن ۱۰:۳۱
فانتزی البته :|

پاسخ :

متوجه شدم عزیزم :)
منِ ناشناس
۱۲ بهمن ۱۰:۳۷
من ازکوچیکی عاشق داشتن یه کتابخونه تواتاقم بود ولی متاسفانه فعلا کتاباموتویه کمدگذاشتم

پاسخ :

همونم خوبه :)
ان شاءالله به زودی کتابخونه دار بشی ^_^
سِناتور تِد
۱۲ بهمن ۱۱:۱۲
@حوا خانم
سوتی هاتون فراگیر شده دیگه :))))) همه جا سوتی :)))

فانتزی هاتون مستدام : )

پاسخ :

😒 
نخندین واسه خودتونم پیش میاداااااااا!

ممنون.
آسد حمید
۱۲ بهمن ۱۷:۱۷
خوش به حال اونایی که اهل کتاب هستن و ازش لذت میبرن
نمیدونم چرا من با علم مشکل دارم
من فقط دوست دارم عمل داشته باشم
چرا واقعا؟
:)

پاسخ :

اصلشم همینه..
علم به همراه عمل...
 خوش به حالتون که مرد عملید :)

دختریم ...
۱۳ بهمن ۱۴:۳۵
خیلی دوست دارم کتابخونه ی پر از کتاب های مفید داشته باشم ...
چه خوبه که خوشحال میشین ...

پاسخ :

اوهوم منم میدوست :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان