`

اومدم یه بیت حنایی انتخاب کنم به جای تیتر قرار بدم، دیدم ماشاءالله شاعرای ما فقط مدح و ثنای سر انگشت و کف پای حناییِ یار و بوسیدنش رو کردن دیگه کسی وقت نکرده موی حنایی رو ستایش کنه (-_-)


اگه میدونستم مامانم انقدر برای سلامتیم و اینکه خدای نکرده چشم نشم راه به راه برام لاحول می خونه، زودتر موهامو حنایی می کردم..

اصلا باید اسممو عوض کنم به

حنا دختری در مزرعه😂

یا

آن شرلی با موهای قرررررمز😁


+با اینکه از بوی حنا بدم میاد ولی نتیجه شو دوست داشتم 😍

++برای اینکه سوالی پیش نیاد که چرا رنگ مو نکردم 

عارضم خدمتتون که...

دوست ندارم موهامو رنگ کنم ولی حنا فرق می کنه :دی چرا که هم سفارش شده و هم خواص دارویی داره..


۲۶ نظر
حوا ...
۰۱ ارديبهشت ۰۵:۴۵
ولی من حنا دوست ندارم -_-

پاسخ :

منم بوشو دوست ندارم -____-
حوا ...
۰۱ ارديبهشت ۰۵:۵۲
من هیچ چیزش رو دوست ندارم :|

پاسخ :

نهههه رنگش قشنگه ^_^

حوا ...
۰۱ ارديبهشت ۰۶:۰۹
قرمزه که :| قشنگه؟!

پاسخ :

اوهوم خیلی قشنگه ^_^
برگ سبز
۰۱ ارديبهشت ۰۶:۴۰
بوی حنا عشقه اتفاقا 

پاسخ :

یکم اذیت کننده ست 
** دلژین **
۰۱ ارديبهشت ۰۶:۵۹
رنگ موهای خودت چه رنگی بود ؟ مشکی ؟ 
من دیدم بعضیا زدن ، خیلی بد رنگ شده ! ولی از مامانمم شنیدم که یه رنگ شرابی میده روی مو مشکی ... 
هرچند من موهام مشکی نیست ! میترسم بد رنگ شه 

پاسخ :

رنگ موهای خودم خرماییه
انقدر خوشرنگ میشه که نگو البته
چند وقت پیش گویا مامانم همسایه مونو میبینه و میون حرفای معمولی شون! گفته که چند قلم گیاه رو وقتی با هم مخلوط کنی یه رنگ حنایی و خوشرنگی میده و مامانمم از چند روز پیش اصرار که بیا موهاتو رنگ کنم ببینم چه رنگی میشه.

مریم جون اگه خواستی حنا بذاری موهات نباید رنگ داشته باشه ها. چون روی موی رنگ شده حنا رنگ نمیده. حداقل باید شش ماه از آخرین باری که رنگ کردی گذشته باشه.
بلوط خانوم
۰۱ ارديبهشت ۰۷:۱۹
به سلامتی. :)
یعنی عاشق بوی حنا ام. اینقدر بوش رو دوست دارم. ما بچه بودیم  به دست و پامون میزدن. همه ش کف دستهامو بو می کردم. جای خوبش هم اونجا بود که رنگ روی پوست میرفت، رنگ ناخن می موند. مثل لاک ناخن میشد. :)

پاسخ :

سلامت باشی عزیزم :*
چه جالب مامان منم دیروز مشابه خاطره ی شما رو برام تعریف کردن.
بعله اطلاع دارم و اتفاقا منو خواهرم وقتی کوچولو بودیم ناخن هامونو حنا میذاشتیم : )
برگ سبز
۰۱ ارديبهشت ۰۷:۲۱
دلژین
حنا فقط روی موی سفید قرمز می کنه 
رو موی قهوه ای و سیاه و خرمایی و اینا خوشرنگ میشه 
یعنی تا حالا موی حنا شده ندیدین؟ :/ 
محبوبه رنگ رو موی حنا شده نمیشه گذاشت یعنی برعکس چیزی که تو گفتی :) اینی که تو گفتی بار اوله میشنوم :) 
و چقدر برام جالبه بوی حنا دوست نداری من عاشقشم :) خیلی روح بخش و لطیفه به نظرم :) سلیقه ایه دیگه :) 

پاسخ :

آره یادآور موهای رنگ شده ی بی بیه برام. وقتایی که رنگ حنایی موهاش میره و سفیدیا خودشونو نشون میدن 😍
درووووغ 😶 شایدم هر دووانه باشه ها خخخخخ
روح بخش؟ بیشین بینیم باو 😐 البته که الان خودمم باید همین حرفو بزنم و بگم بح بح عجب بویی میده 😂😂

هلما ...
۰۱ ارديبهشت ۰۸:۵۸
مبارکت باشه :)
حنا موهای منم رفته فقط نوکش مونده خیلی باحال شده :)
البته برا من زیاد رنگ نمیگیره، موهای خودم خرماییه حنا یکم براقش میکنه فقط!

پاسخ :

فدای هلمایی :*
بح بح همه مو حنایی هستیم و خبر نداشتم؟ :|  : )))
باران ...
۰۱ ارديبهشت ۰۹:۱۶
سلام 
عنوان خودش یه پُسته ماشاءالله :))


مبارکه :)
من حنا بوش رو دوست دارم البته فکر کنم :دی :))
ولی یادم نمیاد بوش چه شکلی بود :))

پاسخ :

ماشاءالله 😂
😘
منم نم دونم بوش چه شکلیه 😂😂😂
ار کیده
۰۱ ارديبهشت ۰۹:۱۹
مبارک باشه محبوبه جون
فقط حنا بود؟ یا چیزای دیگه ام قاطیش بوده؟

پاسخ :

فدای تو 😘
حنای ایرانی(فقط مارک سلطانی*)+حنای افغانی+قهوه سر+تخم مرغ+پودر پوست گردو+آرد نخودچی و مقداری آب

*مامانم گفتن یه پرانتز باز کن و بگو حتما سلطانی باشه چون رنگش خوبه 😄
عباس زاده
۰۱ ارديبهشت ۱۰:۳۸
تیتر خودش یه پست جداگانه است (لبخند)
حنا عالیه

پاسخ :

خخخخ شما منو یاد خان داداشم میندازین که نگاه می کنه کی حنا داریم سریع دستور میده که سرشو حنا بذارن 
بانوچـ ـه
۰۱ ارديبهشت ۱۰:۴۵
منم دو روزه تو فکرشم
البته من حنای مشکی یا بی رنگ میزنم

پاسخ :

فکر کنم تو موهات پر کلاغیه نه؟ 
حنا خیییلی خوبه فقط بوش :/
حنا :)
۰۱ ارديبهشت ۱۱:۳۴
در طول خوندنِ عنوان پست، تک تک کلمات پست، کامنتاش هم ایضاً
هی حس می‌کردم یکی داره صدام می‌کنه :|

پاسخ :

خخخخخخخخخ عزیزم
سوال
حنا تا بحال حنا گذاشته؟ :دی
ح. شریفی
۰۱ ارديبهشت ۱۲:۱۱
فک کنم نزدیک به دو دهه حنا نذاشتم :)
حنا هندی موی سر رو سیاه می کنه

پاسخ :

یحتمل وقتی فسقل بودین با زور والده گرامتون میذاشتین!! بله؟
** دلژین **
۰۱ ارديبهشت ۱۳:۰۰
منم خرماییه 
تا به حالم رنگ نکردم ... 
همین فقط حنا گذاشتی ؟ یا چیزی قاطیش بود ؟ 

پاسخ :

به جوابم به کامنت ارکیده رجوع شود :دی
تنبلم خودتی : )))
ح. شریفی
۰۱ ارديبهشت ۱۴:۲۴
فک کنم ۹ یا شاید هم ۱۰ سال 😊

پاسخ :

ماشاءالله!
حنا :)
۰۱ ارديبهشت ۱۴:۳۸
یه بار...
ولی از شامپو حنای صحت استفاده می‌کنه همیشه :دی

پاسخ :

نخسته!
یک دختر شیعه
۰۱ ارديبهشت ۱۵:۱۷
من رنگشو  ندوس: (
اخه موهام مشکیه مشکیه بعد کلا میزنه فاتحه شو میخونه😐
ولی ختا خیلی خیلییی خوبه برا تقویت مو
ی  بار ی طب سنتی اومده بود دانشگاهمون از فواید حنا می گفت خیلی خوب بود
: )

پاسخ :

هر چقدرم که خوب باشه روزای اول که بو میده واقعا آزاردهنده ست.
حیف که دارم موهامو تقویت می کنم وگرنه کلی حالت میدادم و تافت میزدم تا بوشو بگیره :/

+دلگیر پدر نباشی : )
ناشناس
۰۱ ارديبهشت ۱۷:۵۱
بنظرتون چرا بقیه باید بدونن که موهاتون رو حنا زدید...

واقعا دونستن این جور مطالب چه چیزی به دانستی های مخاطب اضافه میکنه

اندکی دقت...

ممنون

پاسخ :

بنظرتون مدیریت این وب با کیه؟

واضحه که بلاگ "گاه نوشت های من" یک وبلاگ روزانه نویسیه.
و اینکه اگه مطلبی به مزاق کسی خوش نیاد می تونه نخونه : )

+از کامنتای ناشناس بدم میاد.
ولی از اونجایی که میدونم این نوع نگارش فقط و فقط به یک نفر شباهت داره، جواب آخرین کامنت ناشناس این وبلاگو میدم 
ولی بهتون اخطار میدم که دیگه کامنت ناشناس نذارید. در غیر این صورت به هرزنامه فرستاده میشن : )
سا قی
۰۱ ارديبهشت ۱۸:۳۹
موی سفید رو قرمز میکنه

الان من نمیتونم حنا بذارم

پاسخ :

...
عباس زاده
۰۱ ارديبهشت ۱۹:۳۴
پس واقعا خان هست (لبخند)

پاسخ :

اونم چه خانی... خاااااااان : )
بهارنارنج :)
۰۱ ارديبهشت ۲۱:۵۴
گل خواهر..منم عشق حنام ولیی....
وقتی حنا زدی عروسمبشی موهات رنگ نمی گیره😁😁😁

پاسخ :

خب من قطعا هیچ وقت موهامو رنگ نمی کنم.
امیدوارم آقامونم نخواد موهامو رنگ کنم :||
آشنای غریب
۰۱ ارديبهشت ۲۳:۲۱
تنها بیتی که حنا داشته باشه این به ذهنم خطور کرد


تا که یارم شد به فن دلربایی آشنا
کرد با یک حمله غارت طاقت و تاب مرا

تا برد دار و ندارم را همه با دست باز
کرد دست بنده را تا مچ حسابی در حنا

پاسخ :

😂 بح بح 

بی نام
۰۲ ارديبهشت ۰۵:۱۰
ایشاا... حنابندونت 😁

پاسخ :

جشن حنا ندوست 😜
محسن رحمانی
۰۲ ارديبهشت ۲۳:۵۸
جل الخالق قدیما دخترا تا زمانی که شوهر نمیکردن موهاشونو رنگ نمیکردن الان رنگ میکنن چرا ؟

حنارو نمیدونم میذاشتن سرشون یانه .

پاسخ :

ایرادش کجاست؟

خانواده منم با رنگ کردن مو مخالفن ولی حنا رو به همون دلیلی که تو پست گفتم نه تنها بد نمیدونن بلکه پسرامونم حنا میذارن.
صدیقه
۰۴ ارديبهشت ۰۳:۰۵
اواااا بوی حنا که خیلی خوبههه  البته قبول دارم خیسش یکم تنده بوش ولی دیگه من بوی رنگو تحمل کردم ازون که بدتر نیست😅ولی بعد که موهاتو میشوری خیلی بوی خوبی داره میییدوستم😊😊 
ینی انقدر خوشرنگ شد موهات؟ موهای من خرمایی خیلی روشنه ینی خوش تو مایه های همون حناییه برا همون زیاد فرق نمیکنه رنگش فقط براقتر میشه... تو مایه های فندقی خد پوست فندق!😂😂
آخرین باری که من گذاشتم خیلی وخ پیشه چون باید بمونه چن ساعت بعد یخ میکنه رو سرم سردرد میشم😐

پاسخ :

خدایا! یا من خیلی سوسولم یا اینا شامه بویایی شون مشکل پیدا کرده!!!
کجاش خوبه خو؟ :/// آره بوی رنگ خیلی خوبه 😌 
آره مخصوصا وقتی زیر نور خورشیدم 😂 
من سه ساعت گذاشتم بمونه 😮 ولی نتیجه شو دوست داشتم. 😇

+ایمو رو چک کن. 😒
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان