`

گلی برای گل :دی


دیروز کلاسم عوض شد. یه کارورز جدید بهمون ملحق شده و منه دستیار مربی ارشد که تازه راه افتادم فرستادن یه کلاس دیگه با بچه های آرومتر و بحرف ^_^ تا هفته پیش باید کلی دنبال بچه ها می دویدم که خدای نکرده اتفاقی براشون نیفته یا کلی جیغ جیغ می کردم تا صدام به همهمه ی بچه ها برسه و بشنون چی دارم میگم ولی از دیروز دیگه از این همه عذاب خلاص شدم و اومدم جای بچه هایی که دلشون همصحبت می خواد دوست دارن براشون حرف بزنم و برام حرف بزنن. (بازی هم می کنیم اما نه به نسبت کلاس قبلیم که دلشون می خواست یه بند باهاشون بازی کنیم :/)



اردی بهشت شد و بازار گل چیدن از باغچه ی خونه و گل دادن به معلما و مربیا داغ. وقتی راهنمایی بودم و خونه بی بی زندگی می کردیم، این وقت سال بعضی از روزا که بوته گل رز باغچه بی بی گل میداد یواشکی یه دونه خوشگلشو میچیدم و برای معلم مون می بردم. هیچ وقت فکرشو نمی کردم دست روزگار یه روزی منو جایی قرار بده که یه کوچولویی بیاد و بهم یه شاخه گل رز بده ^_^

میبینید تو رو خدا *_*

گلایی که برای مربیا آورده بود 👇



+الحمدالله رب العالمین...


۱۳ نظر
جناب قدح
۰۲ ارديبهشت ۱۵:۰۸
سلام :)

چه گلای قشنگی ...
خوش به حال این مربی :)
الحمدالله رب العالمین

پاسخ :

سلاملکم : )
خیلی ^_^
*_* خداروشکر
+حالتون خوش.
ح. شریفی
۰۲ ارديبهشت ۱۵:۰۸
حس خوبی داره گل گرفتن :)
یادش بخیر

پاسخ :

الان اون حس و حال معلمام وقتی گل می گرفتن رو عمیقا می فهمم.
ار کیده
۰۲ ارديبهشت ۱۵:۱۱
یعنی معلما میفهمیدن از باغچه خونه کندیم؟ :))

پاسخ :

ن پَ : )
اونام یه دورانی جای ما بودن و متوجه میشدن دیگه :دی
باران ...
۰۲ ارديبهشت ۱۶:۱۷
آخه معلم ها از کجا میدونستن ما از باغچه ی خونه گل براشون آوردیم ؟
که اینو در جواب ارکیده خانوم گفتی :))
من قبول ندارم :)
چرا که ما خونمون باغچه نداشت ولی گل ها رو از اداره ی پدر دوستم بهمون هر صبح هدیه میدادند بعد میدادیم به معلم هامون ؛)

دیدی همه از باغچه خونشون گل نمیاوردن ؟:))


 خاطراتم رو زنده کردی :)
یادش بخیر کودکی 🌸



+
پس رتبه ات بالاتر شد هوم ؟:))
مبارکه :)
هم گل هم ترفیع رتبه ؛)


سلام 

پاسخ :

آخه گلای باغچه فرق می کنن نمیدونم چطوری بگم تا منظورمو بفهمی ولی گلای باغچه با گلای گل فروشی فرق می کنن :دی

آره :دی بعد از دوره کارورزیم شدم دست راست مربی ارشد..
ممنونم عزیزم :*

علیکم
باران ...
۰۲ ارديبهشت ۱۶:۳۵
خب میدونم فرق دارند :))
ولی باغچه ی اداره فرمانداری کو و باغچه خونه کو ؟:)))
یادش بخیر :)


حالا اون قسمتی که گفتی سانسور کن که چشم نخوری عزیزم ❤
یه صدقه و اسپندی هم دود کن برای خودت :)
ایشالا تا باشه از این خبرهای حال خوب کن عزیز جانم 🤗❤


خواهش گلی 🤗

پاسخ :

: )
ممنونم که به فکرمی عزیز جان :**
DeL Nevis
۰۲ ارديبهشت ۱۶:۴۶
معلمای ما که همش از این لوس بازیا در می آوردن می گفتن : شما درساتونو بخونین ما کادو نمی خوایم ...

ما هم که حرف گوش کنننننننن 
یه بارم براشون کادو نبردیم :)))

پاسخ :

خخخخ آره یادمه

مثل برادرام -_-
بی نام
۰۲ ارديبهشت ۱۹:۲۹
من تا حالا گل از کسی نگرفتم... حتی اون زمان که معلم بودم 😭

پاسخ :

الهی :(
عب نداره حالا یه دوست گلی مثل من داری 😂
حواسم به سقف بالا سرمم هس 😎✌
محسن رحمانی
۰۲ ارديبهشت ۲۰:۱۷
خیلی هم عالی.

پاسخ :

به قول برو بچ
عالی نگاه شوماست!
___ سلوچ
۰۲ ارديبهشت ۲۱:۱۹
ایول گل
عاشق گل دادن و گرفتنم به به

پاسخ :

کمتر مردی رو دیدم که از گل گرفتن خوشحال بشه!
___ سلوچ
۰۲ ارديبهشت ۲۲:۰۸
اینقدر خوشحال میشم که نگو
آرزومه یکی بهم گل بده
تا حالا پیش نیومده 

پاسخ :

پیش میاد غصه نخورین: ))

+کلا کم خرجینا
هم عاشق کتابین و هم خواهان گل

چارلی ‎‌‌‌
۰۲ ارديبهشت ۲۲:۱۲
ما اغلب گل مصنوعی میدایم به معلمامون D:
خونمون فقط گل یاس و گل ساعتی داشت که هیچکدوم واسه هدیه دادن مناسب نبود :-"
+ گلی برای گل، از سوی گل :)))

پاسخ :

گل ساعتی؟ چه گلای با کلاسی داشتین!! : )
+^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان