`

بهترین ها




حجم فایل ۱.۹۹ مگابایت




۱۹ نظر
جناب قدح
۲۰ ارديبهشت ۲۳:۳۴
سلام :)

پاسخ :

سلاملکم : )
جناب قدح
۲۰ ارديبهشت ۲۳:۳۵
سپاس به خاطر روشنگریتون ...

پاسخ :

برای خودمم جالب بود
حسانه ....
۲۰ ارديبهشت ۲۳:۳۵
سلام
جالب وعالی بود.

پاسخ :

سلاملکم
امیدوارم استفاده کنی
مهدی یار
۲۰ ارديبهشت ۲۳:۳۶
لایک
جالب بود...

پاسخ :

: )
DeL Nevis
۲۰ ارديبهشت ۲۳:۴۷
:) 
استاد پناهیان که لنگه نداره 😊😍 یعنی ایشون و استاد رائفی پور نبودن نصف وقتای خالی من به بطالت می.گذشت :دی

ولی خب همیشه کارا سخت می خواد :/ من برم بگم بابات مهربونه ؟ :))

پاسخ :

هر دو سر نترسی دارن 😁
خخخخخ نه
یعنی روابط خانوادگی و برخورد هاشون معمولا همه چیزو نشون میده (البته که الان همه پشت ماسک و نقاب پنهانن :|)
فقط باید خییییلی دقت داشته باشین : ))
صـــا لــحـــه
۲۰ ارديبهشت ۲۳:۵۷
و گاهی فکر میکنم اینجور پدر و مادرها بچه هاشون خیلی آمادگی خودسازی رو دارن و در آینده خیلی هم موفق میشن.
نمونه عینیش شوهرِ خودمه! پدرش خیلی به مادرش محبت میکنه و مادرش هم خیلی اهلِ مراعاتِ حال شوهرشه و یه زبونِ نرمِ نرم!!!
این بزرگترین درسی بود که من از مادرشوهر و پدرشوهرم یاد گرفتم!


باید کلیپ رو به شوهرم هم نشون بدم
خیلی خوب بود. ممنون محبوبه جان :)

پاسخ :

ماشاءالله.. لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم
: )
خیلیم عالی
فدای تو عزیزم :**
گوشنا صبور
۲۱ ارديبهشت ۰۰:۱۷
استفاده کردیم
این کلیپ در مورد عقد نافرجام من نیز صحت دارد!
بهترین سال های جوانی را کار کردیم...درس خواندیم..دور از خانواده
تنها..
و اخرش شد عقد نافرجام توام با چاشنی فریب و دروغ...
ناشکر نیستیم
التماس دعا

پاسخ :

به خدا توکل کنید
ان شاءالله یه زندگی آروم نصیبتون بشه.

حاجتتون روا.
محتاج تریم. 
آشنای غریب
۲۱ ارديبهشت ۰۰:۲۱
من پدرم مادرمو دوست داره خیلی
ولی یه کار خیلی کوچک شاید از نظر بقیه ایراد باشه 
شایدم فداکاری مادر محسوب بشه

و تا اونجایی که من خانواده طرف مورد نظر رو میدونم 
پدر و مادرشون خیلی مراعات میکنن
یعنی با توجه به بیانات استاد پناهایان از این نظر نمره عالی بهشون تعلق میگیره

پاسخ :

عالیه : )
امیدوارم به برکت این ماه و ماه پیش رو به زودی خبر وصالتونو بدین. 
آنچه خیر و صلاح ست نصیب و روزی تون بشه (ان شاءالله)
آشنای غریب
۲۱ ارديبهشت ۰۰:۴۸
آره خیر و صلاح خیلی مهمه
و من خیلی میترسم

والا تا الان خیلی کارا کرده بودم
البته الان دیگه هیچی
سکه بیش از دو تومن شده:(((

پاسخ :

امیدوارم
عاقلانه انتخاب کنید
و
عاشقانه زندگی کنید
که نیازی نباشه از بالا و پایین شدن قیمت اون کوفتی تن و بدنتون بلرزه :/
توکل کنید به خودش
ان شاءالله همه چی درست میشه : )
هیچ نویس
۲۱ ارديبهشت ۰۱:۴۳
از تو کانال استاد گوش داده بودمش....

سخنرانی های استاد رو خیلی دوست دارم، خیلی تو زندگی تاثیر گذاشته... نصف گوشیم سلسله سخنرانی هایِ استاده...
ممنون از شما :)

پاسخ :

منم از کانالشون برداشتم : )))
خوبه... من که فقط شنونده م
صدیقه
۲۱ ارديبهشت ۰۱:۴۶
باشه...
خخخخخخ

پاسخ :

خخخ بعله میدونم تو کلا مخالفی!
محسن رحمانی
۲۱ ارديبهشت ۰۸:۲۵
خا این مزدوج شده والان داره زمینه سازی میکنه که یهو بگه شوور کرده پس نیوفتیدو
از اون مهمتر میخواد شیرینی هم نده بهتون وبعد بگه یه ساله شوور کردم:دی

پاسخ :

عه! متوجه شدین؟ 😂 
ای بابا شما خیلی تیزیا 😁
محسن رحمانی
۲۱ ارديبهشت ۰۸:۲۵
خا این مزدوج شده والان داره زمینه سازی میکنه که یهو بگه شوور کرده پس نیوفتیدو
از اون مهمتر میخواد شیرینی هم نده بهتون وبعد بگه یه ساله شوور کردم:دی

پاسخ :

:d
محسن رحمانی
۲۱ ارديبهشت ۰۸:۲۸
خیلی ممنون استفاده بردیم.

پاسخ :

: )
صدیقه
۲۱ ارديبهشت ۰۹:۱۲
خخخ نه گفتم ینی حواسم میباشه به این موضوع...خخخ

پاسخ :

آهان
پس به نظر میاد داری سر عقل میای :دی
برگ سبز
۲۱ ارديبهشت ۰۹:۳۲
پخش نمیشه واسم 

پاسخ :

! عجیبه!
برگ سبز
۲۱ ارديبهشت ۱۴:۲۱
الان باز شد و دیدم دقیقا درست میگه : مگه خودسازی کرده باشه 
صبح تو بخش بودم دوست داشتم پخش میشد با همکارم میدیدیم 
کاری کردی درست شد؟

پاسخ :

حالا چرا با همکارت؟ ^_-
نچ 
برگ سبز
۲۱ ارديبهشت ۱۶:۴۸
چون همکارم دختر خوبیه و می دونم استقبال می کرد 
البته ایشون ازدواج کرده 

پاسخ :

آهان : )
خاتون ..
۲۱ ارديبهشت ۲۱:۵۱
من خیلى به نقش مادر و پدر تو تربیت فرزند معتقدم و تو اطرافیانم واقعا این الگو برداری رفتاری رو تو فرزندانشون دیدم .ولى همونطور که این اقا هم اشاره کردن خودسازی هم میتونه صورت بگیره.خب این خودسازى خیلى مهمه .مثلا اون بچه اى که بچه ی طلاق بوده چى؟کارش خیلى سخت تره براى فراموش کردن خیلى اتفاق ها و رسیدن به اون نقطه تربیتى که ایده ال خیلى هاست خب ولى نمیشه همیشه از یک معیار یکسان واسه ارزیابى همه استفاده کرد .

پاسخ :

اینم حرفیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان