`

هعــــــــــــی


کاش میشد در لحظه وقتی چیزی رو هوس می کنی، جلوت باشه 😍

بدون هیییییچ زحمتی

هیچی 😐



بعدانوشت: اینم اون چیزی که گفتم هوس کردم و زحمت داره درست کردنش -_-

ببینید و راضی باشید : )



کلوچه خرمایی هستن اوشون 👆

خمیرش، خمیر جادوییه [ نکنه توقع دارین دستورشو من بدم؟ گوگل کنید دیگه : )))  ]

مواد داخلشم

خرمای کوبیده شده+کمی دارچین و کمی زنجبیل

با یک ق غ کره کمی سرخ می کنین و بعد به اندازه یک گرده داخل خمیری به اندازه پرتقال که کف دستتون گرد کردین میذارین و بعد میبندین و با قیچی به شکل گل حالت میدین و بعد توی کیک پز یا فر (من تو کیک پز پختم) میذارین.

برای رومالشم از تخم مرغ استفاده کنید با تشکر : ) 


+جای همه تون سبز : )

خبیث هم خودتونید : ))


۲۳ نظر
جناب دچار
۲۲ ارديبهشت ۱۹:۳۵
باشه تو خوب :)

پاسخ :

: ))))
بی نام
۲۲ ارديبهشت ۱۹:۴۱
چی هوس کردی الان؟🤔

پاسخ :

بگو چی هوس نکردم :|
چارلی ‎‌‌‌
۲۲ ارديبهشت ۲۰:۵۴
بعد از یه مدت خسته کننده میشه ها :)

پاسخ :

حالا بذارید یه بارم اینجوری زندگی کنیم D:
خاتون ..
۲۲ ارديبهشت ۲۰:۵۸
این شاید تنها چیزى باشه که من همیشه با گوشت و پوستم درکش میکنم
مثلا من الان دلم لواشک میخواد..لواشکى که تو رب انار باشه و روش نعنا و نمک زده باشن که وقتى بلندش میکنى همینجورى رب انار ازش بچیکه:|

پاسخ :

خخخخخ پس جات خالی حین درست کردن اینا لواشکم خوردم اونم از نوع ترررشش 😆😝
ولی بازم می خوام 😣
محسن رحمانی
۲۲ ارديبهشت ۲۱:۰۱
 غیر ممکن است .
چون شاید اون چیزی که میخوای فصلش نباشه .

پاسخ :

طفلی خانمایی که حامله ن و ویارشون اون چیزیه که فصلش نیست :|
اَی خِدا :|
محسن رحمانی
۲۲ ارديبهشت ۲۱:۰۲
یا اینکه اینقدر پولدار باشی که سریع خدمتکار بیاره بذاره جلوت .

پاسخ :

نه بابا ما از زور! بازومون می خوریم : )))
یک دختر شیعه
۲۲ ارديبهشت ۲۱:۱۶
دوست ندارم: (

پاسخ :

-_- عجب -_-
آقای هیچ‍ ‌‌
۲۲ ارديبهشت ۲۱:۱۹
فقط بگین چگونه راضی باشیم دیدن عکسش ! :|

پاسخ :

برید یه لیوان آب بخورید 😁
من جاتون می خورم
فقط بگید کدومش؟ : )))))
مهدی یار
۲۲ ارديبهشت ۲۱:۲۱
منم می خام

پاسخ :

بفرمایید
نوش جان
تعارف نکنید دیگه 😁
محسن رحمانی
۲۲ ارديبهشت ۲۱:۲۴
نوش جان .
سبز باشید .

پاسخ :

: ))
خلاصه تعارف نکنید : ))
واران :)
۲۲ ارديبهشت ۲۱:۲۴
بار اول که ستاره ات روشن شد  پست رو ندیدم الان نصف شبی اینو دیدم کی جوابگوی من آخه ؟
:|


اون از دیشب و کیک پرتغالی دوستم اینم از امشب :|

تکمیل شد :|

نوش جان ولی نصف شبی  این خوراکی ها رو نذارین خب گناه داریم عه :|:)

پاسخ :

نصف شب؟! 😶😯

ولی خدایی خیلی خوب شدن
اصلا فکرشم نمی کردم تو کیک پز خمیرش(نونش) انقدددددر لطیف در بیاد!! 
+الان دیگه تکمیلِ تکمیل شد یا بازم تعریف کنم؟ 😂😂😆😜😝

خاتون ..
۲۲ ارديبهشت ۲۱:۲۵
سوزاندن دل کسى که دسترسى به این چیزا نداره آیا درسته؟

پاسخ :

همش تقصیر دست های پشت پرده ست (بیتلبیتا.. پیشته)

من بی تقصیرم بالام جان 😚
اصن پاشو بیا مشهد خودم واسه ت درست می کنم😉
آقای هیچ‍ ‌‌
۲۲ ارديبهشت ۲۱:۲۸
همه شو میخوام :|||

پاسخ :

:| الان می خواستم یه تیکه مشهدی بتون بندازما : )))
بردارین بردارین
نوش جان
اصن با دیسش بردارین : ))
خاتون ..
۲۲ ارديبهشت ۲۱:۳۱
به به چى بهتر از این
این کلوچه ها چقدر خوشکل شدن باید با چاى داغ هلى زد بر بدن :))

پاسخ :

😶عزیزم
تو اینجا دوربین کار گذاشتی؟
😂😂😂😂
غمی ‌‌
۲۲ ارديبهشت ۲۱:۳۳
برای رو بالش؟

پاسخ :

مستر غمییییییییی 😶
رو مال
رو بالش چیه دیگه 😐
واران :)
۲۲ ارديبهشت ۲۱:۳۷
خب من الان اگر خونه خودم بودم میرفتم میخریدم یا حداقل درستش میکردم ولی الان تو خونه خانداداشم عملا دستم بسته است :|:)
نه میتونم بخرم نه درست کنم :|

نوش جان 
در کل 
شب نذار از این پست ها کی جوابگو میشه آخه این وقت شب ؟:)))


پاسخ :

بچشم
دیگه تکرار نمیشه

خاتون ..
۲۲ ارديبهشت ۲۱:۳۷
نه حس شیشم فعالى دارم :دى

پاسخ :

بح بح
صدیقه
۲۲ ارديبهشت ۲۲:۱۰
من اینو دیدم یاد شیرینی پنجره ای افتادم اونو هوس کردم😑😑😑😑

پاسخ :

😑 
کج سلیقه ی عینک لازم 😑
DeL Nevis
۲۲ ارديبهشت ۲۲:۱۳
واسه یه جوون تو محیط خوابگاهی دستور پخت چیزی ندارین ؟ 😌
خصوصا اگه پسر باشه 😃
نیمرو و املت هم نباشه 😔
😁😁😁😁


خدایی انصاف نیست که 😔 دلمان خواست ...

پاسخ :

بفرمایید سر درستان آقا 😂
موفقیات روز افزون 😂😂

خو اگه مِتَنن درست کنِن 😎
جناب قدح
۲۲ ارديبهشت ۲۲:۴۲
سلام
خانم محترم این کارها عذاب الهی در پی نداره ؟!

پاسخ :

سلاملکم
آخر جمله تون اکو داره میگه نداره نداره 😂
حوا ...
۲۳ ارديبهشت ۰۹:۱۰
منم دوست ندارم :(

پاسخ :

عجب!
بی نام
۲۳ ارديبهشت ۰۹:۲۲
باشه قبول ما خبیثیم اما تو مسلمون نیستی😂😂

پاسخ :

ای بابا :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان