`

تکمیل کننده حس و حال امروزم و به اشتراک گذاشتنش با شما (بصرف آهنگ)




حجم 2.89 مگابایت



۷ نظر
هلما ...
۲۴ ارديبهشت ۲۱:۲۷
خیلی خوبه خیلی!

پاسخ :

: ))
برگ سبز
۲۴ ارديبهشت ۲۱:۵۵
منو دعا کن محبوبه :/ :(

پاسخ :

عزیزم
محتاج ترینم اونوقت از منه کم ترین می خوای واسه ت دعا کنم؟
به مادرم میگم واسه ت دعا کنه :***
برگ سبز
۲۴ ارديبهشت ۲۲:۴۴
بگو 
بگو 
خودتم دعا کن 
من بدکردم 

پاسخ :

اگه لایق باشم... حتما
جناب دچار
۲۵ ارديبهشت ۰۸:۵۳
پس عشقه عادت نیست؟ :)))

پاسخ :

هست؟ 😁
جناب دچار
۲۵ ارديبهشت ۱۰:۱۲
الان فک کنم باید میگفتی نیست؟

پاسخ :

شما از دیشب انگاری خیلی خسته اینا (نظرتون توی پست ارکیده) : )))))

جناب دچار
۲۶ ارديبهشت ۱۰:۰۶
اون مال پریشبه ! :)

پاسخ :

خخخخخخخخ
آرزو ﴿ッ﴾
۲۷ ارديبهشت ۱۶:۰۸
اسمش چیه و از کیه؟😶

پاسخ :

من واست جون میدم از شهاب رمضان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان